Minttu Skrevet 13. februar 2010 #1161 Del Skrevet 13. februar 2010 Hahah går litt fort til tider skjønner jeg Men jeg skal drikke brus da også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #1162 Del Skrevet 14. februar 2010 I dag er det 3års dag for meg og Ælen "Gratulerer med meg" kom han å sa i morges Så er det 5 år siden jeg fikk lappen Siste år uten morsdagsfeiring Valentines oooooog fastelaven, men som den innbarka diabetikeren jeg er gidder jeg ikke å feire det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. februar 2010 #1163 Del Skrevet 14. februar 2010 Gratulerer så mye med 3 års dag!! Ikke store feiringen her i gården heller... synes hvertfall Valentines day er fryktelig oppskrytt :gjeiper: Ha en strålende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #1164 Del Skrevet 14. februar 2010 Valentines har aldri blitt feiret her heller, men når vi tilfeldigvis bestemte oss akkurat på valentines day (over telefon ) at vi skulle være kjærester så blir det jo en spesiell dag alikevel Ha en fin dag du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #1165 Del Skrevet 14. februar 2010 Har bestilt meg parfyme Jeg fant en sånn plss på nettet der man kunne skrive inn hvilke parfymer man liker så fant den siden andre parfymer som den mente jeg ville like Så nå er jeg spent! Kenzo'en kom opp på flere av parfymene jeg satt inn, så da bør jeg vel like den Blir spennende og se når den kommer! Også bestilte jeg en lipgloss fra ID minerals... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. februar 2010 #1166 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei Dinedama, gratulerer med 3 årsdagen!!! Ja valentines dag kan man ha når som helst på året(da tenker jeg blomster, sjokolade....) Jeg skal ha valentines dag neste torsdag når mannen kommer hjem Håper du, mannen og huleboer har det bra om dagen, og formen er forbedret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. februar 2010 #1167 Del Skrevet 15. februar 2010 Gratulerer så mye med 3-årsdagen deres i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. februar 2010 #1168 Del Skrevet 15. februar 2010 Festlig å bestemme over telefon at man skal være kjærester! Håper du hadde en fin siste ikke-morsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1169 Del Skrevet 15. februar 2010 Dagen ble så som så, med dårlig form Typisk. Men men... takk for gratulasjoner uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1170 Del Skrevet 15. februar 2010 Her er historien bak min nye avatar Donald Duck kan ikke bli gravid dessverre, så når man googler pregnant+duck kommer det masse morsomme bilder av badeender og gravide damer Dermed får det bli som det blir en liten stund framover Så blir jeg vanlig Donald igjen når tiden er inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. februar 2010 #1171 Del Skrevet 15. februar 2010 Festlig å bestemme over telefon at man skal være kjærester! Håper du hadde en fin siste ikke-morsdag! Jeg og eksen bestemte oss egentlig over msn, vi. Hoho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. februar 2010 #1172 Del Skrevet 15. februar 2010 Måtte se tre ganger på pregnantducken din før jeg skjønte hva det var.. Meeeen... Har jeg gått glipp av noe? Er det bekrefta at det er en liten gutt som bor i magen din? Eller var det bare tilfeldig at du omtalte huledingsen som "han" i en annen bok her? :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1173 Del Skrevet 15. februar 2010 Tilfeldig... Baby er liksom et hankjønnsord så da blir det han Også tror jeg jo selv det er gutt, så da blir det og fort at det blir han Håper vi får vite det snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. februar 2010 #1174 Del Skrevet 15. februar 2010 Søt avatar med en morsom historie bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. februar 2010 #1175 Del Skrevet 15. februar 2010 Så søtt bilde :happy: Kjære og jeg bestemte oss for å være kjærester over msn, hadde hengt sammen (og kjent hverandre) i 6 dager, så skrev han bare "kjæresten min :rødme:" på msn Men det har da gått bra med oss Håper du har hatt og har en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. februar 2010 #1176 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja det er rart hvordan man brått er kjærester Jeg og kjære ble kjent via en felles venn og så hang vi mye sammen og så ble det bare sånn.. det var liksom en annen kamerat av han igjen som presenterte meg som dama til min kjære.. og da.. ja da var det gjort og resten vet dere jo.... Her sitter jeg gravid, gift og snart vært sammen i 2 år og gift i 1 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1177 Del Skrevet 15. februar 2010 Vi møttes i bryllupet til han bror og min venninne Etter den kvelden hang vi sammen som fikeboller og hvitsaus også ble det litt hanky panky og masse kosing :rødme: Også fant vi ut at vi oppførte oss som kjærester, så hvorfor ikke Har ikke angret på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. februar 2010 #1178 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg ble offisiell kjæreste med Mannen på facebook. Jeg bare endra status uten å spørre han først. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1179 Del Skrevet 15. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 15. februar 2010 #1180 Del Skrevet 15. februar 2010 Søt avatar da Dinedama hehe, måtte prøve å google pregnant + squirrel, men det kom bare opp masse feite ekorn, så det gadd jeg ikke ha Jeg og kjære traff hverandre på bussen til skolen vi, og hadde ingen felles kjente og gikk på hver vår skole..så jeg tror på sjebnen. Ble litt blikkontakt før jeg en dag satte meg ved siden av han Tenk at det er over 11 år siden :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå