Mazilla Skrevet 4. februar 2010 #1061 Del Skrevet 4. februar 2010 Håper denne dagen blir den crappy gårsdagens rake motsetning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1062 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg også so far, so good... det er et bra tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1063 Del Skrevet 4. februar 2010 I dag er det forøvrig også 10 år siden jeg fikk mitt første kyss Det skal ikke feires på noe spesiell måte egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. februar 2010 #1064 Del Skrevet 4. februar 2010 Går du å husker på sånt du a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 4. februar 2010 #1065 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg husker også dagen jeg fikk mitt første ordentlig kyss. Det er snart 15 år siden, gitt. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1066 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja jeg husker det Det var jo et største som hendte i livet mitt det året jeg var 13 Nå er det straks kiropraktor Så skal jeg ringe en frisørvenninne å høre om hun har lyst å klippe meg litt... trenger sårt en fornying når jeg føler meg som en dass ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1067 Del Skrevet 4. februar 2010 Kiropraktor Jeg er glaaaad formen er vakker :rødme: Rett og slett kjempevakker Og kiropraktoren er glad for at da har vi gjort noe som funker Og jeg har kjøpt meg to gensere og en singlet Og sukkertøy uten sukker i to smaker Hadde det funnes en rosa sky, så hadde jeg skrevet den inn her :rosa-sky: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1068 Del Skrevet 4. februar 2010 Og jeg har nettopp solgt gamle sofaen min og Ælens gamle stuebord Dette er en jævlig grei dag Så blir det barselbesøk senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. februar 2010 #1069 Del Skrevet 4. februar 2010 Så godt å lese at det finnes lyspunkter også! Du får ta godt vare på denne kiropraktoren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. februar 2010 #1070 Del Skrevet 4. februar 2010 Så bra at dagen idag har vært bra! Det fortjener du Håper det fortsetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 4. februar 2010 #1071 Del Skrevet 4. februar 2010 HURRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1072 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg måtte si til Ælen at om han utdannet seg til kiropraktor kom jeg til å elske han enda høyere og føde et helt fotballag for han Jeg håper det holder seg bra Ny time på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. februar 2010 #1073 Del Skrevet 4. februar 2010 Nå ble jeg glad!! Så bra at du er i så god form i dag! Det fortjener du virkelig nå, så mye dårlig som du har vært! Helt topp at kiropraktortimene hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 5. februar 2010 #1074 Del Skrevet 5. februar 2010 Godt å lese at gårsdagen var så super! Håper det holder seg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. februar 2010 #1075 Del Skrevet 5. februar 2010 Så glad jeg ble når jeg kom inn her og leste nå godt å lese at du er bedre og at kiropraktortime hjalp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #1076 Del Skrevet 5. februar 2010 Og jeg blir glad når dere blir glade for at jeg er glad Formen skal jeg ikke klage på i dag heller Er ikke svimmel :bolledei: Men hvis jeg absolutt skal syte litt så har jeg hodepine og er småkvalm Men det kan jo være en reaksjon på behandlingen fra i går Også er det heeeeelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #1077 Del Skrevet 5. februar 2010 20 uker!! Halvveis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 5. februar 2010 #1078 Del Skrevet 5. februar 2010 wiiiiiiiiiiiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. februar 2010 #1079 Del Skrevet 5. februar 2010 Det fikk jeg ikke med meg ista... bør skjerpe meg... men 20 UKER!!!!! :bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #1080 Del Skrevet 5. februar 2010 I går kveld fikk foresten Ælen kjenne huledings spark for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå