DDuck Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1041 Del Skrevet 2. februar 2010 jeg er trøtt og sliten... men våknet for tre kvarter siden av at jeg var svimmel, så her sitter jeg.. Er bedre nå så jeg tror jeg skal prøve å sove litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2010 #1042 Del Skrevet 2. februar 2010 Fikk du sove mer? Håper det! Eller i det minste at svimmelheten holdt seg unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1043 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har sovet litt mer ja Nå får jeg snart koselig besøk av en venninne som også er Så har jeg koselig kontakt med Miso på telefonen også Og fyr i ovnen og brødskiver Så kommer Ælen hjem tidlig fra jobb for å kjøre meg til kiropraktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2010 #1044 Del Skrevet 2. februar 2010 Høres koselig ut! Hils gjerne Miso fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1045 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja det blir en koselig start på dagen Jeg skal hilse henne Jeg er jo så nyskjerrig på dette som Ekornguri skreiv i boka hennes for en stund siden Syns det er på tide at Miso avslører hemmeligheten sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. februar 2010 #1046 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja, enig! Miso har vært hemmelighetsfull lenge nok nå!! Du fikk ikke ut noen detaljer av henne du da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1047 Del Skrevet 2. februar 2010 Nei hun er vrien Men det er sikkert ikke lenge til vi får vite noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. februar 2010 #1048 Del Skrevet 2. februar 2010 Savner Miso her inne jeg. Håper det går bra med henne. Hørtes jo ut som du har hatt en koselig dag hittil. Håper svimmelheten slapp taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1049 Del Skrevet 2. februar 2010 Den slapp faktisk etter kiropraktor besøket Håper bare det fortsetter slik Men jeg kjenner jeg er litt banka i kroppen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. februar 2010 #1050 Del Skrevet 2. februar 2010 hjelpes! du må være utrolig svimmel når du til og med våkner av deg. stakkar deg. kjempebra at det slapp taket etter kiropraktortimen. krysser alt jeg har for at det forsetter sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1051 Del Skrevet 2. februar 2010 Nå begynner hodet å snøre seg som smått til igjen, men det er lenge siden jeg har hatt så mange fine timer med mitt eget hode Jeg ble oppringt av jordmoren min i kveldingen og hun har søkt meg til ny ultralyd Hipp hurra da skal vi få se lille igjen Gleder meg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2010 #1052 Del Skrevet 2. februar 2010 Høres ut som en topp kveld! Håper dette markerer et vendepunkt! Vet du når den nye ultralyden blir? Blir spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1053 Del Skrevet 2. februar 2010 Nei jeg vet ikke Får vel brev om en uke eller to håper jeg Kan jo hende det ikke blir før i tredje trimester som starter i uke 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1054 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg liker ikke å ha teite mareritt om spøkelser på et tog som jeg må gjemme meg for bak et gjerde.. Også liker jeg ikke å ha mareritt om at salongen min blir invadert av utlendinger og plutselig blir den til et hav.. Slikt gjør meg trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 3. februar 2010 #1055 Del Skrevet 3. februar 2010 Huff. Slitsomt med sånne drømmer. Jeg har jobbet og skrudd sammen pcer og prøvd å finne ut av pcprogram og brynet meg på vanskelige, frustrerende problemer i hele natt. Så jeg våkna også utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1056 Del Skrevet 3. februar 2010 Stakkars My Det er skikkelig slitsomt med sånne drømmer... helt merkelig at det skal gå så inn på en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 3. februar 2010 #1057 Del Skrevet 3. februar 2010 Stakkars My Det er skikkelig slitsomt med sånne drømmer... helt merkelig at det skal gå så inn på en Ja, det er kjemperart. For noen uker siden drømte jeg at jeg hadde en ferieflørt som het Jenny, men hun reiste fra meg uten å si hadet. og da ble jeg jo fryktelig lei meg. Da jeg våkna var jeg fortsatt lei meg. Haha. Og jeg har hørt om flere som har skjelt ut mannen sin for noe de har drømt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 3. februar 2010 #1058 Del Skrevet 3. februar 2010 huff, sånne drømmer er slitsomt.. jeg drømte at jeg måtte høre på Alexander Rybak på full guffe i 5 1/2 time, før jeg fikk lov til å spise... Helt sykt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. februar 2010 #1059 Del Skrevet 3. februar 2010 jeg drømte at jeg måtte høre på Alexander Rybak på full guffe i 5 1/2 time, før jeg fikk lov til å spise... :skratte: DET må jo kunne kalles mareritt Alexander Rybak i 5 timer *grøssetigrøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1060 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg er glad jeg ikke hadde den drømmen -------------- I dag er en crappy dag igjen.. Jeg bare trøster meg med at jeg er halvveis og at elendigheten tar slutt en dag! I morgen skal jeg til kiropraktor igjen.. håper jeg blir like fin i formen som sist Også har jeg en grei da på jobb med alle besteforeldrene mine som kunder Så er jeg dårlig i morgen tidlig slipper jeg dårlig samvittighet itilegg for at jeg må avlyse.. Heldigvis er de alle sammen veldig engasjerte i graviditeten min og bekymret for meg så de skjønner at jeg ikke er i form... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå