Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Takk igjen :fnise:

Egentlig skulle jeg vært 20+1 i dag :Nikke:

Herrejesusfader hvor trøtt kan man egentlig bli? :dåne: Gleder meg til å bli ferdig å dra hjem å sove litt :veslejenta: Men regner med når den stunden kommer så er jeg blitt vpken igjen.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med mer eller mindre halvveis! Nå får vi håpe tiden går like fort for deg som den har gjort for meg.;) God slappings på sofaen, så får vi bare håpe du får utbytte av det. Og kjempegod helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jeg kommet meg hjem :hoppe:

Det blåser og snør og er -15 her så været er heslig å være ute i :fryser: Jeg holdte på å kjøre i grøfta på tur hjem.. kom kjørende rett fram på en strekning, plutselig tok vinden tak i bilen og jeg bare sklei sidelengs mot grøfta :redd: Heldigvis fikk jeg kontroll over bilen så det gikk bra :Nikke:

Men nå er det starinlys, fyr i ovnen og puslespill som gjelder :)

Jeg regner med tiden kommer til å fly nå Honey :dåne: Det har gått fort frem til nå, men nå kommer påsken og alle høytidsdagene og vinteren :rødme: Jeg liker denne årstiden så godt :jepp:

Før jeg vet ordet av det så har du vært mamma i mange månder og jeg er klar til å bli det også :dåne:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god helg :klemmer:

Håper kiropraktoren kan hjelpe deg!

Synes tida frem til nå har gått kjempefort jeg, selv om jeg synes det fortsatt føles som en evighet til juni :fnise:

Hvilken dato er det du har termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en god helg :klemmer:

Håper kiropraktoren kan hjelpe deg!

Synes tida frem til nå har gått kjempefort jeg, selv om jeg synes det fortsatt føles som en evighet til juni :fnise:

Hvilken dato er det du har termin?

Det håper jeg også :Nikke:

Ja det er nesten en evighet til Juni, men det raser av sted! :dåne: Måndene de flyr jo fortere enn uker nesten :bond:

Nå har jeg termin 28.juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var nettopp du at du var gravid, og nå er du halvveis :hakeslepp: Tiden frem til juni kommer garantert til å gå fort!

Helt vanvittig vær her også! Hadde jo gledet meg til Ask skulle komme, men han dukket jo aldri opp! Men nå derimot.. Vi kjørte fra mørkved og inn til byen idag, og vi så maks 15 meter framfor bilen. Vinden tok sneen med seg!! Så det ble innendørs shopping :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hører rykter om at været i byen er jævlig :hakeslepp:

Så ille er det ikke her inne.. Best å holde seg inne :Nikke:

Skal dere være lenge i byen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noe av det verste jeg har sett.. Altså, denne byen er jo kjent for vinden og man skulle tro jeg var vant med det, siden jeg har bodd her i 20 år.. Men dette er værre enn normalt! Spesielt i kombinasjon med sneen og kulda!

Vet ikke helt om vi drar hjem i morgen eller på søndag.. Vi får se hva morgendagen byr på! Trenger jo ikke planlegge så mye siden det eneste som venter hjemme er noen :fisk: Det eneste som avgjør litt er hvordan natta mi blir, for jeg sover jo relativt mye bedre i mi egen seng!

Men, hva var det der du snakket om men hun venninna di som ikke fikk ha besøk? Det må være bare på prematur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noe av det verste jeg har sett.. Altså, denne byen er jo kjent for vinden og man skulle tro jeg var vant med det, siden jeg har bodd her i 20 år.. Men dette er værre enn normalt! Spesielt i kombinasjon med sneen og kulda!

Vet ikke helt om vi drar hjem i morgen eller på søndag.. Vi får se hva morgendagen byr på! Trenger jo ikke planlegge så mye siden det eneste som venter hjemme er noen :fisk: Det eneste som avgjør litt er hvordan natta mi blir, for jeg sover jo relativt mye bedre i mi egen seng!

Men, hva var det der du snakket om men hun venninna di som ikke fikk ha besøk? Det må være bare på prematur?

Nei det gjelder visst hele føden slik som jordmor har sagt det :klø: Kun far får være med på fødsel og komme på besøk hvis man ikke har noen andre som "ledsager" da..

Jeg har jo en venninne som ligger der, og søstren hennes fikk ikke komme å se på babyen en gang..

God helg! :klem:

God helg til deg og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er på hele føden ja :jepp: Ei jeg kjenner fikk baby for to dager siden, og mora hennes fikk ikke komme for å se. Hun ligger på føden og hadde en normal fødsel innenfor termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å få antydning til den derre mørke stripen mange får på magen :Nikke: Den starter ca to cm over navlen og går ned til trusekanten ser jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å få antydning til den derre mørke stripen mange får på magen :Nikke: Den starter ca to cm over navlen og går ned til trusekanten ser jeg :jepp:

Og snart spretter navlen ut! :fnise:

God helg! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er den streken egentlig? Hvor kommer den fra liksom? :klø: Krysser fingrene for at kiropraktoren kan hjelpe deg, så du slipper å være like dårlig fremover.. :sukk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt :fnise: Er vel noe pigment forandringer? :klø:

Den forsvinner som regel etter fødselen :Nikke:

Jeg håper også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg var der i går da?!? Og de hadde hatt masse besøk.. Sto bare et skriv på døra til besøkende om at folk som hadde hatt svineinfluensa selv eller i familien ikke burde gå inn.. :klø:

Så, det høres merkelig ut at dere har fått beskjed om at man ikke får ha besøk. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...