Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, det var jo skikkelig forandring jo! :jepp: Hvor mange uker var du på forrige bilde?

Håper andre halvdel av svangerskapet blir bedre enn første for deg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Moro med nytt bilde! :hoppe: Og jeg skjønner nesten ikke at du snart er halvveis, synes ikke det er så lenge siden du offentliggjorde det hele! Men skjønner godt at du ikke deler den oppfatningen, når formen er som den er..... :kose:

Gleder meg til å høre hvordan det går når dere skal på ultralyd!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiden har jo egentlig gått veldig fort til nå ;) Men det kjennes ut som tusen år når man er i slik form... :dåne:

I dag er jeg verre igjen, og har hatt et lite hormon anfall som endte i gråting og nå har jeg vondt i hodet itilegg for at jeg har grått.. :sukk:

Greit skal det ikke være ;)

Så nå blir det paracet og håndballmanner :spise::sikle:

Vi gleder oss også til UL :hoppe:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se magebilde! :rødme: Gleder meg til å høre hvordan det går på ultralyden! :klem:

God bedring til deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den gjorde det :jepp: Den har ikke vokst noe særlig den siste uken egentlig... jeg tok et bilde i dag og eneste forskjellen jeg ser er at kulen har flyttet seg litt lengre opp :Nikke:

:hug:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, sett på magen! (For å bruke en Se&Hør-overskrift. :fnise:) Så fin du er. :) Håper også at formen blir bedre for deg fremover. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, sett på magen! (For å bruke en Se&Hør-overskrift. :fnise:) Så fin du er. :) Håper også at formen blir bedre for deg fremover. :klemmer:

Så gøy med bilde!! :hoppe:

Håper du får en fin helg søta!! :klemmer:

Hei søtinger :goodbye:

Det er moro å se forskjellen nå :hoppe: Føler meg med en gang litt mer gravid og ikke bare feit :ler:

Håper dere får både en fin dag og ei trivelig hælj :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fiiine babykulen :rødme:

Kanskje like greit den ikke vokser like mye hver uke, for da er jeg redd vi hadde blitt VELDIG store på slutten :fnise:

Håper dere får en fin helg, alle sammen :klemmer:

Snart UL! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...