Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fantastisk følelse, ikke sant :rødme: Vi skal faktisk bli mammaer :hjerte:

Gled deg til babyshopping!! Det er kjempegøy, men det er også en sinnsyk jungel av alt mulig stæsj...Lurt å titte litt før man bestemmer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I flg UL-jordmora så blir det gutt. Og siden vi har to jenter fra før blir nok det litt stas. Det er ikke så dumt å vite kjønn spesielt med tanke på utstyr/klær o.l. som skal kjøpes inn. Det er så kos med utstyrsshopping, spesielt første gangen. Jeg kaller det for redebygging. ;) Husker jeg synes det var surrealistisk å se på vogna, senga o.l. som bare stod der på rommet og ventet på den lille som skulle komme. Jeg fikk liksom ikke ordnet nok med den første. Denne gangen har vi alt av stort utstyr og trenger bare klær, sengetøy, kluter o.l. Men jeg koser meg like mye med shoppingen for det. Hvilken vogn skal dere ha da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo så gøy med gutt :hoppe:

Jeg håper jo på gutt her også :fnise:

Vi skal ha Emmaljunga City Cross :jepp: Er avhengig av en "liten" vogn. Altså med lite understell, for vi har ikke så stor bil, og får ikke kjøpt ny før vi klarer å kvitte oss med den ene vi har.. ;) Og det er ikke så lett da det er en sånn typisk ungdoms-sommer-bil :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 uker, det går unna. :) Lykke til på UL. Mannen min tok seg fri hele UL-dagen og etterpå, da vi hadde fått vite kjønn, dro vi ut og kjøpte de aller første plaggene. Kjempekoselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gubben her også :jepp:

Vi må reise et stykke for å komme til sykehuset, så skal jeg inn til dia-teamet også, så hele dagen går jo vekk nesten :Nikke:

Så blir det shopping etterpå :lur:

Spent på om de klarer å se kjønnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde det var i dag jeg... sånn går det når man ikke følger med... nedtur :lol:

Men du har guttefølelse?

Hei... når får vi se nytt magebilde da? Magen må ha øket på nå siden sist bilde vel? :klø: tenkte å knipse et til mandag... for brått synes jeg at det hadde kommet noe over natta her gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guttefølelsen er der :jepp: Men mange tar jo feil :lol:

Joda jeg tok magebilde for en uke siden :jepp: Magen spratt ut mellom det første bildet og det jeg tok i forrige uke :) Men jeg har ikke merket noe framgang denne uka :lol:

Og ikke gidder jeg å ta bilde akkurat nå heller, så jeg kan heller legge ut 18 uker bildet :Nikke:

17579_293397135398_752400398_4914508_1456826_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....eller har Dinedama vært lat..? :sjenert:

Neida jeg vet ikke :ler: Ælen har iallefall glemt å vaske speilet :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...