Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan var morsdagen din, med herlige Dina i hus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var litt slitsom ettersom vi hadde ligget med spysjuka hele lørdag :spy:

Men vi dro til mamma og spiste vafler og kake og fikk litt avlastning i barnepassen så da fikk vi litt "avslapping" ;)

Så fikk jeg en bukett rosa roser og et fint hjemmelaga kort av snuppa :nigo:

Skrevet

Heeei :vinke:

Spysjuka? Å fytterakkern, den har vi slupet unna*bank i bordet*

Roser og hjemmelaga kort? Det er koselig det :jepp:

:hug:

Skrevet

Veldig koselig :nigo:

Det var mamma som hadde ordna biffen da siden vi begge lå å spydde og hadde feber hele dagen.. Ælen ble ikke god i magen før på torsdag så det hang lenge igjen på han, mens hos meg og snuppa var det bare et døgn..

Nå har vi sendt snuppemor på bestemor-besøk for helga, for her er det festival :hoppe: I kveld skal vi på Honningbarna, Dum Dum Boys Jonas Alaska og Hekla Stålstrenga, mens i morgen blir det Katzenjammer, Kaizers og Senjahopen :Nikke:

Tenna i tapeten!! :skaal:

Skrevet

Høres ut som dere har en flott helg foran dere :nigo:

:skaal:

Skrevet

tjobing!

Dånnald er på en snurr :fnise:

Skrevet

tjobing!

Dånnald er på en snurr :fnise:

:ler:

Kost deg, skjønner jeg.

Skrevet

Koste meg veldig :jepp: Det var kjempe gøy! Gleder meg til i kveld og satser på at det blir like gøy :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

Ble lørdagskvelden like bra? Så på FB at du skulle høre Katzenjammer, litt misunnelig da ja! :jepp:

Skrevet

Katzenjammer var helt rått! og Kaizers var også kjempe bra :hoppe:

Lørdagskvelden var absolutt kjempe vellykket og når jeg våknet på søndagsmorgen var alt jeg gjorde å smile og å glede meg til neste års festival :)

Skrevet (endret)

Jeg har forelsker meg helt i hjerteknuser sunget på nordnorsk, så det på the voice - vakkert var det.. Vet du forresten om Muffin har forlatt oss på KG? :klo:

Edit: det heter sunget, ikke synget.. :fnise:

Endret av Spatula
Skrevet

Jeg vet ikke :klo:

Er ikke så aktiv her inne selv så jeg får skjeldent med meg noe...

Skrevet

Hun sletta dagboka si, men var sporadisk innom andre bøker en stund etter det. Nå begynner det å bli en stund siden hun har vært her, tror jeg. :(

Skrevet

Honningbarna, spilte de altså? Så tøffe de er, de mistet jo nettopp trommisen sin :(

Tirsdags :hug: til deg!

Skrevet

Det hørtes ut som en herlig konserthelg! :hoppe:

Så koselig at dere etterlyser meg. :hug: Jeg titter innom bøkene deres rett som det er, men skal prøve å bli flinkere til å legge igjen noen ord. :)

Skrevet

Der var du jammen Muffin :hoppe:

-----------------

I dag har vært en tung dag.. onkelen min ble gravlagt i dag etter han valgte å gjøre ende på livet sitt forrige uke.. :trist: Så jeg er rimelig sliten.. har vært på jobb også... lang, tung dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...