Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

De gir ikke den siste ferieuken i høysesongen som er mellom mars og september... :glare: Så vriene er dem...

Så det ser dårlig ut med andre uker også Muffin :sukk: Eneste uka dem gikk med på var 17.mai uka, men det er uaktuelt..

Og dessuten går det bare fly til hellas og tyrkia mellom mai og september her, så når han endelig kan ta ferieuka si så må vi bruke masse mer penger på å komme oss til værnes eller gardemoen for å ta fly derfra.. så det blir så mye dyrere :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 sengeskift, 5 nattdraktskift, to foreldre klesskift.. håper spyinga er over for i kveld :sukk:

Stakkars lille snuppa mi :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe mer spying til nå så dette lover bra :jepp: Har fått i henne et glass saft, en mariekjeks, litt ost å litt eple så det virker som om formen er stigende :hoppendeglad:

Hun løper iallefall rundt her i huset og leker å koser seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kjenner han jo best, så... :sjenert: Han godeste hadde nok ikke visst å sette pris på det, men jeg er i grunnen enig, så han kommer nok aldri til å få det. I hvert fall ikke av meg.. :ler: (Er forøvrig helt enig med Spatula i at menn i bunad er sexy, men det er kanskje litt i overkant av budsjettet å gi han en bunad.. :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det syns jeg også, men er litt usikker på om Ælen ville syns det var en ok gave å beuke så mye penger på.. :sjenert: Tror egentlig ikke det.. da kan jeg heller kjøpe scootersko eller scooterklær til han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...