Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

De gir ikke den siste ferieuken i høysesongen som er mellom mars og september... :glare: Så vriene er dem...

Så det ser dårlig ut med andre uker også Muffin :sukk: Eneste uka dem gikk med på var 17.mai uka, men det er uaktuelt..

Og dessuten går det bare fly til hellas og tyrkia mellom mai og september her, så når han endelig kan ta ferieuka si så må vi bruke masse mer penger på å komme oss til værnes eller gardemoen for å ta fly derfra.. så det blir så mye dyrere :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dumt :kose: Det var jo tidenes gave!!! Skjønner de ingenting jobben hans da??

Skrevet

Ja de er det :sukk:

Må bare finne på noe annet i gave til han...

Tips mottas med stor takk :Nikke:

Skrevet

gavekort på reise, så finner dere dato sammen :lur:

Skrevet

3 sengeskift, 5 nattdraktskift, to foreldre klesskift.. håper spyinga er over for i kveld :sukk:

Stakkars lille snuppa mi :kgbaby:

Skrevet

Huffda... God bedring til minsta :kose: også håper jeg dere slipper å få noe!

Skrevet

Fydda! :( Stakkars lita! Og dere voksne, for den saks skyld...

:klemmer:

Skrevet

Ikke noe mer spying til nå så dette lover bra :jepp: Har fått i henne et glass saft, en mariekjeks, litt ost å litt eple så det virker som om formen er stigende :hoppendeglad:

Hun løper iallefall rundt her i huset og leker å koser seg :)

Skrevet

Fordelen med omgangssyka er jo at den går fort over. Lover jo godt å ha fått i henne såpass! :jepp:

Skrevet

Ja heldigvis er det ikke langvarig :pls:

Hun har ikke noe særlig til matlyst, men er i fin form :)

Gjest Neferet
Skrevet

Håper snuppa holder seg frisk og at dere får en fin helg! :klemmer:

Skrevet

Er bunadslips en helt teit idè til bursdagsgave? :klo: Det er jo ganske kostbart og utrolig flott syns jeg... Men er det noe dere tror mannfolk vil sette pris på?

Bunadslips...

Skrevet

Jeg syns det er sexy, med mannfolk i bunad - så bunadsslips er ingen dårlig deal lizzom ;)

Skrevet

Du kjenner han jo best, så... :sjenert: Han godeste hadde nok ikke visst å sette pris på det, men jeg er i grunnen enig, så han kommer nok aldri til å få det. I hvert fall ikke av meg.. :ler: (Er forøvrig helt enig med Spatula i at menn i bunad er sexy, men det er kanskje litt i overkant av budsjettet å gi han en bunad.. :hoho: )

Skrevet

Liiiiittegranne i overkant ja :fnise:

Slipsene koster jo 2300,- :daane:

Skrevet (endret)

Oisann, de er så dyre ja, Men de var veldig fine da..

Endret av Spatula
Skrevet

Ja det syns jeg også, men er litt usikker på om Ælen ville syns det var en ok gave å beuke så mye penger på.. :sjenert: Tror egentlig ikke det.. da kan jeg heller kjøpe scootersko eller scooterklær til han...

Skrevet

Gratulerer med morsdagen alle sammen :gave:

Håper dere får en finfin feiring :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...