Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Ja det ble skikkelig fest :fnise:

Verten måtte gå å legge seg før vi i det hele tatt kom oss på byen :ler:

Hæla i taket og tenna i tapeten med andre ord :fnise:

Jada overnattingsbesøket gikk bare fint :jepp: Hun har vært der omtrent en gang i mnd på overnatting siden i vår så hun er vant med det :) Hun og farmoren storkoser seg når de får være alene sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Godt du fikk en ordentlig fest! Jeg har en kollega som inviterte til åpent hus i anledning 50-års dagen sin i sommer. I invitasjonen sto det at det var åpent hus fra kl 14.00 og utover, at det ville bli grilling og kaker, og at kl 23.30 var det fritt frem for å feste videre, men da kom hun til å legge seg :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en fin uke til nå :) Var sliten til langt utpå mandag :fnise:

I dag har vi vært på 15 mnd kontroll med snuppa :Nikke: Hun fikk sprøyte og var sååå flink :) Gråt litt akkurat når hun fikk sprøyta, men det gikk kjempefort over :jepp:

Lita er hun enda... bitteliten ;) 8950g og 76,5cm :nikke

Tipper de fleste små KG-jentene har tatt henne igjen :ler:

Nå skal jeg gjøre meg klar til jobb :)

:klemmer: til alle dere som har vært innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vel lillemor snart 11 kg, og nærmer vel seg 80 cm - skal stikke innom helsestasjonen neste uke å få veid å målt henne :)

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel kanskje skrive noen ord her.. :)

Blir lite skriving på meg om dagen både her og i andres dagbøker, men jeg er innom og leser meg opp litt nå og da :Nikke:

Her går dagene unna.. Jeg har blirr litt småforkjøla så formen er ikke på topp men må vel jobbe alikevel... Ælen begynner også å bli syk.. herregud :fnise: Snakker om en som holder på å DØ hver gang han skal svelge fordi at han har vondt i halsen :ler:

Snuppeluri is still going strong, men vi bare venter på feber etter vaksinen hun fikk forrige uke.. :sukk: HS sa at det tok en uke før det kom noe reaksjon på den vaksina...

Hun har foresten lært seg mye rart i det siste også :) Blir forbauset nesten hver dag over henne :rodmer:

Ellers går dagene i kjøttkakesteiking, bollebaking, gardinstryking og bytting, klesvask, oppvaks, brodering, strikking og nesepussing..

Jeg har tatt fram adventskalenderen som jeg begynte å brodere på før jul i fjor :Nikke: Blir nok ikke ferdi til denne jula heller, men det er en koselig høstsyssel :Nikke:

Endret av DDuck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig husmorhverdag! ;) Håper Ælen blir fort god igjen. Jeg synes nesten det er mer slitsomt når mannfolka er syke enn når jeg er syk selv! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er slitsomt :fnise: Føler brått jeg har to barn i hus :rolleyes:

Husmordager ja.. hadde jeg heller bare brukt ferdighetene mie på å vaske å rydde så hadde jeg ikke irritert meg så mye over at ting ikke ble gjort her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi vært på trivelig pannekakekvelds hos FrkHøne :nigo:

Luna_82 var også der med mann og barn så det ble masse leking og kos med ungene :) Herlige greier :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig :rodmer:

Jeg må ærlig innrømme at jeg allerede nå er på julekjøret.. :sukk:

Jeg sitter å leser i gamle blad fra julen i fjor :ler: Og bare venter på at slutten av november skal komme :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det er aldri for tidlig å begynne å tenke på jula ;) Plutselig er den bare her å da angrer man på at man ikke startet tidligere :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordentlig husmorhverdag ja! :hjerte: Håper den største babyen blir frisk snart ;)

Syns du har lagt ut så mange herlige bilder av Dina på fb i det siste :rodmer:

To julegaver er handlet inn, og venter nå bare på ønskelister! Aldri for tidlig å begynne som du sier :jepp: Jeg har allerede bestemt meg for hva jeg slags strikkeprosjekter jeg skal ha til neste jul jeg da :sjenert:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en fin uke til nå :) Var sliten til langt utpå mandag :fnise:

I dag har vi vært på 15 mnd kontroll med snuppa :Nikke: Hun fikk sprøyte og var sååå flink :) Gråt litt akkurat når hun fikk sprøyta, men det gikk kjempefort over :jepp:

Lita er hun enda... bitteliten ;) 8950g og 76,5cm :nikke

Tipper de fleste små KG-jentene har tatt henne igjen :ler:

Nå skal jeg gjøre meg klar til jobb :)

:klemmer: til alle dere som har vært innom

Er det sprøyter på 15 mnd også??? :klo:

Vel..... 81cm og 11.740 på 1 års kontrollen i sommer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...