DDuck Skrevet 4. september 2011 Forfatter #5861 Del Skrevet 4. september 2011 FinFin vinkveld i går Og forbausende bra dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. september 2011 #5862 Del Skrevet 4. september 2011 FinFin vinkveld i går Og forbausende bra dag i dag God oppskrift på fin søndag! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. september 2011 #5863 Del Skrevet 4. september 2011 Og jeg hadde finfin spritkveld! Drikker aldri så var jo full etter to glass med finlandia og brus Bra du hadde det fint igår, og ikke er så ille idag, utrolig godt når formen er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. september 2011 #5864 Del Skrevet 4. september 2011 Så bra helgen din er fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2011 Forfatter #5865 Del Skrevet 4. september 2011 Nja... dagen har ikke vært så veldig fin alikevel Ble litt smådårlig etterhvert.. Og svetter som en gris og fikk en liten temp økning her... ikke feber, men over en grad varmere i kroppen ifht normalen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. september 2011 #5866 Del Skrevet 5. september 2011 Godform i dag eller var det en liten infeksjon på gang?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2011 Forfatter #5867 Del Skrevet 5. september 2011 Fin form i dag så det var nok bare en liten fylleinfeksjon I dag har vi vært på kurs med jobben Lærte masse spennende så det blir gøy å komme seg på jobb og teste det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. september 2011 #5868 Del Skrevet 6. september 2011 Skjønner jo at det er lenge siden jeg har lest noe særlig sammenhengende her inne hos deg Men hva skjedde med skolegangen og ny utdannelse du hadde lyst på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2011 Forfatter #5869 Del Skrevet 6. september 2011 Den er på gang Er under NAV nå og får 50% AAP mens jeg jobber 50% i det gamle yrket mitt Planen er at jeg skal fortsette slik til nyttår, så skal jeg prøve ut litt forskjellige yrker eller noe slikt før jeg må søke på skole i april Så det er en prossess som er i gang i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. september 2011 #5870 Del Skrevet 6. september 2011 Innom med en liten sånn en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2011 Forfatter #5871 Del Skrevet 6. september 2011 Tusen takk tilbake på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. september 2011 #5872 Del Skrevet 6. september 2011 Her var det lenge siden jeg har tittet innom! Jobber litt igjen du da, hvordan symes du det er?? Hva er aap hvis jeg kan spørre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2011 Forfatter #5873 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Syns det er veldig gøy å jobbe litt, men kjenner det godt i skuldrene og nakken så jeg gleder meg også litt til å kunne gjøre noe som ikke sliter så mye på de områdene.. Er ikke heeeelt sikker på akkurat hva AAP går ut på, men det heter Arbeids Avklarings Penger... Så det er vel på en måte en slags lønn man får når man ikke er helt i stand til å jobbe fult, men alikevel prøver så godt man kan eller noe sånt Endret 6. september 2011 av DDuck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. september 2011 #5874 Del Skrevet 6. september 2011 AAP er penger man får i en periode når man ikke passer til "gammelt" yrke, men trenger å lete etter nye arbeidsområder som man kan tåle bedre. NAV hjelper da til med "omskolering", slik som her Før man eventuelt blir uføretrygdet fra en jobb MÅ man ha prøvd AAP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2011 Forfatter #5875 Del Skrevet 6. september 2011 Vi hører på Tutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. september 2011 #5876 Del Skrevet 6. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. september 2011 #5877 Del Skrevet 6. september 2011 AAP er det samme som het atføring før Så helt rett som TuttaV sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. september 2011 #5878 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har også AAP, men det er fordi jeg er under rehabilitering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. september 2011 #5879 Del Skrevet 6. september 2011 ahhh skjønner, noe jeg burde ha fått om jeg bodde fortsatt i norge..........har dritvondt i skuldrer og nakke etter å ha klippet en person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. september 2011 #5880 Del Skrevet 7. september 2011 Hei DDuck! Har du et tips til meg for hvilket b-vitamintilskudd jeg kan ta for å gjøre håret mitt litt sterkere? Min kjære driver og truer med å gi meg ølgjær, men vet ikke om jeg er helt klar for det, det eneste jeg forbinder med ølgjær er at vi putta det i tørrforet til bikkjene da jeg vokste opp (riktignok for at de skulle ha fin pels, men likevel... ) Så spennende med det løpet du har valgt forresten, det blir jo helt noe annet enn det du har vært vant til å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå