Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Så gøy med første barnehagedag :hoppe:

Det går seg nok til med tilvenningen, plutselig står du igjen alene mens hun bare vil leke med de andre barna :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det går så fint :nigo:

I dag har hun vært alene i barnehagen helt fra 10-15.30 :jepp:

Hun er kjempeflink :)

Men merker fort på henne at det er et helt annet aktivitetsnivå der enn hjemme :ler: Hun er rimelig sulten og trøtt utover ettermiddagen ifht til hva hun normalt sett er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gikk ikke så bra når jeg var der da :ler:

Hver gang hun så meg ble hun fornermet og satt i hylinga :fnise: Men så lenge hun ikke så meg var alt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra det går bra i bhg! :) Det er litt fælt når det ikke går så bra på innkjøring :fnise:

Håper alt står bra til med dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazzi: Hun har hel plass så hun skal være der ca mellom ni og halv fire :Nikke: De foretrekker at ungene kommer senest klokka ni itilfelle de skal holde på med spesielle aktiviteter den dagen eller dra ut åp tur :jepp:

Det er en "utebarnehage".. Dvs at så lenge vær og forhold er overkommelige så er ungene ute :) Masse skog og lekeapparater på et stort fint område :)

Alt står bra til her Minttu :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dagen i barnehagen gikk fint med Dina i dag :jepp: og Utebarnehage høres veldig bra ut! Greit med slike tilbud også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utebarnehage er sikkert kjempemoro for ungene, men jeg skjønner meg ikke på de voksne som kunne tenke seg å jobbe der! :ler: Jeg var vikar på SFO og 1.-3.-klasse en stund for noen år siden, og da skulle vi en tur i "uteklasserommet" langt oppi skogen en dag, uten værforbehold. Da var jeg rimelig glad det bare var snakk om den ene dagen! :fnise:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk kjempebra i går også :jepp:

Har nettopp vært å levert henne nå og avskjeden i dag gikk over alle forventninger :nigo: Hun gråt ikke før hun så at jeg gikk ut av porten ifht de andre dagene når hun har begynt å gråte allerede når jeg gav henne til en av de ansatte :ler:

I går fikk vi støpt både garasjegulv og ferdig ringmur i utbygget :) Så iløpet av helga skal det startes å snekre på utbygget :hoppe:

PÅ TIDE spør du meg... :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utebarnehage er sikkert kjempemoro for ungene, men jeg skjønner meg ikke på de voksne som kunne tenke seg å jobbe der! :ler: Jeg var vikar på SFO og 1.-3.-klasse en stund for noen år siden, og da skulle vi en tur i "uteklasserommet" langt oppi skogen en dag, uten værforbehold. Da var jeg rimelig glad det bare var snakk om den ene dagen! :fnise:

God helg! :klemmer:

*signerer*

I går fikk vi støpt både garasjegulv og ferdig ringmur i utbygget :) Så iløpet av helga skal det startes å snekre på utbygget :hoppe:

PÅ TIDE spør du meg... :glare:

Så flinke dere er!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde ikke syns vi var så slinke om du viste hvor lang tid det har tatt :ler:

I kveld skal jeg drikke vin sammen med gode venninner :nigo: Gleder meg :)

Jeg har vært til frisøren å fått tatt litt på tjafsene også :) deilig :nigo:

Men hun nekta å klippe på lengden.. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink barnehagejente du har! Kommet seg veldig skjønner jeg :Nikke:

Utrolig kjekt med utebarnehager! Tror ikke vi har noen sånne i området her... litt kjedelig egentlig, for jeg kunne godt tenke meg det. Er nok godt for både voksne og barn å få leke ute (voksne mtp støynivå ;) )

Deilig å få tatt tjafsene! Jeg er altfor sløv med å gå for sånne småting :sjenert:

Håper du hadde en fin vinkveld i går :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...