DDuck Skrevet 7. august 2011 Forfatter #5761 Del Skrevet 7. august 2011 2 års bryllupsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. august 2011 #5762 Del Skrevet 7. august 2011 Gratulerer! Tida flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. august 2011 #5763 Del Skrevet 8. august 2011 Gratulerer med bryllupsdagen! Kjempefin puff. Lurer på om det skal bli mitt neste prosjekt. Er den enkel å lage? Jeg er strikke-noob, så jeg må ha noe som ikke er for vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. august 2011 #5764 Del Skrevet 8. august 2011 Gratulerer så mye med bryllupsdagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 8. august 2011 #5765 Del Skrevet 8. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. august 2011 #5766 Del Skrevet 8. august 2011 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. august 2011 #5767 Del Skrevet 8. august 2011 Love is in the air Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. august 2011 Forfatter #5768 Del Skrevet 8. august 2011 Tusen takk dere Muffin den er kjempe enkel Det er som å strikke et skjerf Så syr du sammen kortsidene, snurper sammen ene langsiden og stapper den full før du snurper den andre siden også Søker du på "puff daddy" på nett så får du opp en veldig enkel og grei oppskrift Og mange artikler om Sean Combs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. august 2011 #5769 Del Skrevet 8. august 2011 Gratulerer med bryllupsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. august 2011 #5770 Del Skrevet 8. august 2011 Gratulerer med 2 år som mann og kone ...og mange fler i vente Håper dere får en fin bryllupsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 8. august 2011 #5771 Del Skrevet 8. august 2011 Gratulerer så masse med 2 års bryllupsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 8. august 2011 #5772 Del Skrevet 8. august 2011 Gratulerer så mye med bomullsbryllup i dag! Fin puff du hadde laget! Hva fylte du den med? Syns å huske jeg har en dropskatalog liggende et sted med oppskrift på puff og pute... Ble litt inspirert nå kjenner jeg. Må bare bli ferdig med babylua + siste rest på boleroen først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. august 2011 Forfatter #5773 Del Skrevet 8. august 2011 Tusen takk dere Tutta: Jeg fylte den med to gamle hodeputer Vi fikk nye hodeputer til jul, så da fikk jeg brukt de gamle til noe fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. august 2011 #5774 Del Skrevet 8. august 2011 Muffin den er kjempe enkel Det er som å strikke et skjerf Så syr du sammen kortsidene, snurper sammen ene langsiden og stapper den full før du snurper den andre siden også Søker du på "puff daddy" på nett så får du opp en veldig enkel og grei oppskrift Og mange artikler om Sean Combs Jeg slang på "strikk" også, så da fant jeg den lett. Det høres ut som noe jeg kanskje får til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 8. august 2011 #5775 Del Skrevet 8. august 2011 Gratulerer med bryllupsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. august 2011 #5776 Del Skrevet 8. august 2011 Gratulerer så mye med bryllupsdagen snuppa! Kos dere masse idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. august 2011 #5777 Del Skrevet 9. august 2011 Hadde dere en fin dag i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. august 2011 Forfatter #5778 Del Skrevet 9. august 2011 Jada Ble ikke noe ekstravagant av noe slag Jeg kjøpte meg en bryllupsgave for mine penger fra Ælen Bare så jeg skulle være sikker på å få noe Og når man plukker ut selv så blir det bra Resten av dagen var Ælen ute å jobba i utbyggingsgreia og jeg bakte en kake og hadde besøk av ei venninne på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. august 2011 #5779 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg fylte den med to gamle hodeputer Vi fikk nye hodeputer til jul, så da fikk jeg brukt de gamle til noe fornuftig Så lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. august 2011 Forfatter #5780 Del Skrevet 9. august 2011 Jess! I am S-M-RT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå