Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med bryllupsdagen! :strix:

Kjempefin puff. :jepp: Lurer på om det skal bli mitt neste prosjekt. Er den enkel å lage? Jeg er strikke-noob, så jeg må ha noe som ikke er for vanskelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere :klemmer:

Muffin den er kjempe enkel :jepp: Det er som å strikke et skjerf :) Så syr du sammen kortsidene, snurper sammen ene langsiden og stapper den full før du snurper den andre siden også :jepp:

Søker du på "puff daddy" på nett så får du opp en veldig enkel og grei oppskrift :jepp: Og mange artikler om Sean Combs :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med bomullsbryllup i dag! :strix:

Fin puff du hadde laget! Hva fylte du den med?

Syns å huske jeg har en dropskatalog liggende et sted med oppskrift på puff og pute... Ble litt inspirert nå kjenner jeg. Må bare bli ferdig med babylua + siste rest på boleroen først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :strix:

Tutta: Jeg fylte den med to gamle hodeputer :jepp: Vi fikk nye hodeputer til jul, så da fikk jeg brukt de gamle til noe fornuftig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muffin den er kjempe enkel :jepp: Det er som å strikke et skjerf :) Så syr du sammen kortsidene, snurper sammen ene langsiden og stapper den full før du snurper den andre siden også :jepp:

Søker du på "puff daddy" på nett så får du opp en veldig enkel og grei oppskrift :jepp: Og mange artikler om Sean Combs :fnise:

:ler: Jeg slang på "strikk" også, så da fant jeg den lett. ;) Det høres ut som noe jeg kanskje får til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada :ler:

Ble ikke noe ekstravagant av noe slag :fnise: Jeg kjøpte meg en bryllupsgave for mine penger fra Ælen :ler: Bare så jeg skulle være sikker på å få noe :fnise: Og når man plukker ut selv så blir det bra :nigo:

Resten av dagen var Ælen ute å jobba i utbyggingsgreia og jeg bakte en kake og hadde besøk av ei venninne på kvelden :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fylte den med to gamle hodeputer :jepp: Vi fikk nye hodeputer til jul, så da fikk jeg brukt de gamle til noe fornuftig :nigo:

Så lurt! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...