MarianneE Skrevet 4. august 2011 #5741 Del Skrevet 4. august 2011 deilig.no... Grattis med nytt leketøy. Jeg har fikla med min søster sin de siste dagene fremdeles ikke helt sikker på om det der er noe for meg. Men litt frista er man jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. august 2011 Forfatter #5742 Del Skrevet 4. august 2011 Fristet blir man lett.. Tror det er nettopp det som egentlig skjedde med meg pluss at jeg var litt sinna på gammel telefonen som begynte å bli treig.. Jeg kunne sikkert hatt en hvilken som helst annen telefon omtrent, men falt for fristelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. august 2011 Forfatter #5743 Del Skrevet 4. august 2011 Har vært på litt sjåpping i dag Har kjøpt to nye duker til stua, to englebilder og et smijernshengehjertetelysestake ( ) , brune skinnsandaler (sånn gladiator aktige) tapet som jeg skal ha på kjøkkenet mellom steikovnen og overskapet og billetter til utekonsert om fire uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 5. august 2011 #5744 Del Skrevet 5. august 2011 Høres ut som en vellykket shopping tur alltid gøy med noe nytt Ha en fin helg DDuck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. august 2011 Forfatter #5745 Del Skrevet 5. august 2011 Ja det er gøy Ha en fin helg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. august 2011 Forfatter #5746 Del Skrevet 5. august 2011 Det er ikke lett å prøve å sole seg med en ett åring i hus Jeg er jo blåhvit i huden Jeg MÅ få litt sol!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. august 2011 #5747 Del Skrevet 5. august 2011 Solarium er tingen Nytter ikke med naturlig sol her heller, jeg har endt opp i sofaen hver gang bikinien har komt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. august 2011 Forfatter #5748 Del Skrevet 5. august 2011 Har ikke tid til solarium Er nesten 20 min å kjøre til nærmeste solarium og de har åpent bare fra 09-16.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. august 2011 #5749 Del Skrevet 5. august 2011 Det er ikke lett å prøve å sole seg med en ett åring i hus Jeg er jo blåhvit i huden Jeg MÅ få litt sol!! Signerer den... og når jeg først prøver å sette meg i sola så holder jeg på å dø av varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. august 2011 #5750 Del Skrevet 6. august 2011 Soling er kjedelig uansett. Ihvertfall etter 5 minutter, det er så lenge jeg gidder og ligge der. Trives best på livets skyggeside, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. august 2011 Forfatter #5751 Del Skrevet 6. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. august 2011 Forfatter #5752 Del Skrevet 7. august 2011 Der var tann nr 9 kommet igjennom på snuppa første ettårs jekselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. august 2011 Forfatter #5753 Del Skrevet 7. august 2011 Lavkarbo rundstykker står til steking i ovnen og en deig med vanlig står til heving Jeg skal ut å plukke litt blåbær og bringebær etterpå også å lage nyrørt syltetøy Eggerøre må jeg også lage Blir deilig kveldsmat i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. august 2011 #5754 Del Skrevet 7. august 2011 Det hørtes utrolig godt ut! Vi har en del blåbær i hagen, rips også. Så igår tusla jeg rundt og spiste litt blåbær og markjordbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. august 2011 Forfatter #5755 Del Skrevet 7. august 2011 Ååååh markjordbær Det ER så godt!! Finner lite av det her omkring.. Nå har jeg vært ute å plukket bringebær Kom over ei superkjerre så fant masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. august 2011 #5756 Del Skrevet 7. august 2011 Det er godt ja Er ikke så mye her heller, men er en liten klynge ved et blomsterbed i hagen vår Så moro at du fant masse bringebær! Det er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. august 2011 #5757 Del Skrevet 7. august 2011 You and me both! Masse blåbærsyltetøy ferdig her nå Men er litt misunnelig på bringebæra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. august 2011 Forfatter #5758 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Ble en halv kilo bringebær Det er kanskje ikke så mye alikevel, men det er mer enn jeg pleier å finne ellers Endret 7. august 2011 av DDuck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 7. august 2011 #5759 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Så mye fint du fikk shoppet! Jeg vil også!! Bringebær Endret 7. august 2011 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. august 2011 Forfatter #5760 Del Skrevet 7. august 2011 Var ute å plukket litt blåbær nettopp... var lite å finne Men fant en til bringebær kjerre som jeg hadde oversett i stad Så da er jeg vel oppe i 600g bringebær Fant kanskje en liter blåbær på halvannen time... Ja shopping er gøy Og nå har jeg strikket meg en puff og holder på med putetrekk nr 2 til sofaputene Blir riktig så lekkert dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå