DDuck Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #5601 Del Skrevet 22. juni 2011 Jo takk du Cypress Heldig med gubben I dag har vi vært på ettårs kontroll med lillesnupp Og lita det er hun.. 73cm og 8240g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. juni 2011 #5602 Del Skrevet 23. juni 2011 Men det var liksom helt sykt.. jeg går rundt å er nyforelska og hver gang jeg ser han i øynene nå så blir jeg helt mo i knærne Jeg liker han jeg Hvordan får du/dere det til? Gi meg gjerne oppskriften Kan ikke huske når jeg ble mo i knærne av å se mannen.... han er jo hele tiden sliten og sur når han kommer hjem, så lite å bli mo for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #5603 Del Skrevet 23. juni 2011 Oppskriften ja.. :fnise Vel... Først må man kline i over en time, så fjerne ett etter ett plagg forsiktig og så peise på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. juni 2011 #5604 Del Skrevet 23. juni 2011 Når jeg blir mobil så skal jeg kline med mannen min og plaggene skal av en etter en! Vi er egentlig veldig flink til å holde hverdagsromantikken vedlike, med flørting og litt hankypanky hinting Vi har tatt oss sammen og det er så herlig Du, jeg så på FB - si i fra til helsesøster at dinafina reagerer slik som hun gjør på sprøytene, min lillesøster var akkurat slik - og fikk bare sprøyter som hun tåler i stedet for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #5605 Del Skrevet 23. juni 2011 Åååh... akkurat Men dette er første gangen hun eragerer på den.. De andre to gangene har hun bare blitt søvning den samme dagen og sovet litt mer... Men jeg skal si ifra til henne Dette var vel gjerne også siste vaksina på en god stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. juni 2011 #5606 Del Skrevet 23. juni 2011 Trippel het visst den min søster reagerer så veldig på, mamma fortalte at hun raste i to døgn, og var helt utafor bare de prøvde å ta på henne krøkte hun seg sammen i fosterstilling, et svare strev med å få henne til å sove osv.. Så det er nok lurt å snakke med helsesøster om det, slik at det ikke blir så ille neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. juni 2011 #5607 Del Skrevet 24. juni 2011 Lille Dina-fina. Herlig å føle seg nyforelsket igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #5608 Del Skrevet 1. juli 2011 Da var jeg endelig ferdig med bryllupsgaven til morgendagens bryllupsfest To mariusgensere ligger nå i veskemaskinen og godgjør seg og skal dampes senere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. juli 2011 #5609 Del Skrevet 1. juli 2011 Da var jeg endelig ferdig med bryllupsgaven til morgendagens bryllupsfest To mariusgensere ligger nå i veskemaskinen og godgjør seg og skal dampes senere i kveld Så flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juli 2011 #5610 Del Skrevet 1. juli 2011 Flinka!! Tenker det er en gave som faller i smak ja!! Håper dere får en fin dag i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juli 2011 #5611 Del Skrevet 1. juli 2011 Kjempefin gave! Ha det gøy i bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #5612 Del Skrevet 1. juli 2011 Ja jeg syns også det blir en flott gave Det er iallefall lagt mye arbeid og god vilje i den Nå har jeg kutta opp masse frukt og laget eggekrem til pavlovaen jeg har lovet å lage til i morgen også Fintøyet er funnet frem og sett over... Nå gjenstår det bare å pakke ned alt vi skal ha med til i morgen (skal ligge til mamma og hun skal ha snuppemusa) Klokka 12 i morgen blir det brudepynting på meg og bruden og det blir kos Har handlet en kurv jordbær og en alkoholfri sjampis til oss Har smurt inn føttene i et lag selvbruning og barbert leggene... må vel smøre inn armene, brystet og ansiktet også slik at jeg ikke blir så unaturlig brun bare på føttene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. juli 2011 #5613 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvor har du kjøpt den nydelige kjolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #5614 Del Skrevet 3. juli 2011 Kjøpte den brukt på finn.no Den er fra Agape Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. juli 2011 #5615 Del Skrevet 3. juli 2011 Du er helt nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. juli 2011 #5616 Del Skrevet 3. juli 2011 Du var smashing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #5617 Del Skrevet 3. juli 2011 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. juli 2011 #5618 Del Skrevet 3. juli 2011 Så fin du var! Sliten i dag etter alle forberedelsene og feiringen? Snill du er som hjelper til så mye. Og for en flott gave - det er mange timers jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #5619 Del Skrevet 3. juli 2011 Nei jeg er faktisk ikke så sliten i dag Var sliten i går da så det ble bare med noen få glass vin på meg så dro jeg hjem ca 00.30 Ikke noe fylla for å si det slik, men det var deilig å være i så fin form i dag Brudeparet var strålende fornøyde med gaven sin og gjestene snakket mye om den og kunne ikke nedlegge at noen virkelig hadde strikket gensere til dem De ble en suksess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. juli 2011 #5620 Del Skrevet 3. juli 2011 Rålekkert bilde på face Og for en gave! Skjønner godt at brudeparet var fornøyd og at de andre gjestene ble misunnelige. Flink og omtenksom du er! Ønsker deg en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå