Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Her er det i halsen, nakken kinnene, panna, litt øverst på brystet og magen og litt på armene... :Nikke:

Nei nå er det natt i heimen... Ælen begynner på jobb igjen i morgen etter 10 ukers pappaperm, så da må JEG stå opp med snuppa :ler: Jeg er forvent med å få ligge lenge etter disse ukene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt og høre at vesla får i seg mat og drikke. Får håpe hun er 100% igjen snart :kose:

Man kan nok bli godt vandt etter 10 uker, men det går seg nok til at han skal tilbake i jobb skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått i henne bittelitt mat i dag også, så det kommer seg :Nikke:

I dag har vi vært på babytreff og trillet litt i sentrum :) Det er nydelig deilig vær her (ENDELIG!!) :strix:

Og det er meldt opp til 27 varmegrader torsdag-lørdag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært regn hele uka, (egentlig hele våren..) så dette været er etterlengtet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har sendt dritt været ned til meg? :kjefte: :gjeiper:

Dt har små regnet og vært opphold omhverandre i dag... og ista åpning alt av sluser seg og Tor var ute med hammern :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra formen til Dina er stigende. :)

Utrolig søte bilder av henne og venninna du hadde lagt ut på fb. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sendt noe vær noen vei :fnise: Bare knabbet det fine :lur: Er meldt torden her i morgen, så det blir sikkert noe nedbør, men fortsatt varmt :hoppe:

Ja ikke sant Muffin :rodmer: De er så søte disse små når de leker sammen :fnise: Vi hadde det kjempe morsomt når vi knipset bilder av dem :) Det er dattra til hun jeg var forlover for samme året som vi giftet oss :jepp: Vi er gudforeldre til henne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig. :hjerte: Kan tenke meg de var morsomme. :lol: Så koselig med nære venner som har jevnaldrende. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er faktisk hele 5 vennepar som fikk baby iløpet av 2010 :lol: Og det er i nær omgangskrets, så her blir det masse små venner :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjempekos :nigo:

Er nettopp kommet fra foreldremøte i barnehagen snuppa skal begynne i til høsten :) Hun havnet på samme avdelig som to av de andre vennepar ungene :Nikke:

Det blir stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 prinsessemuffins er kommet ut av ovnen :nigo:

Til helga skal de pyntes med rosa marshmellow topping med chunker av marshmellows i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sikle: Muffinsene høres kjempegode ut!

Så deilig med litt etterlengtet fint vær hos dere oppe i Nord :jepp: Her jeg bor kjenner jeg så altfor godt til :regn: dessverre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er deilig med litt finvær :sol: Ikke mindre enn 27 grader i dag :nigo: Skulle allerhelst ha hatt barnevakt i dag slik at jeg kunne sløkket i sola og fått litt farge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj usj... masse å gjøre igjen.. :bond:

Må nok lage meg ei liste ja :ler:

*Lage pavlova kakebunn

*Lage sjokoladekakebunner

*Lage muffins

*Lage Lemon dream cake

*Pynte og fylle sjokoladekaker

*Lage marshmellowskrem til muffinser

*Piske krem til pavlova og pynte den

*Rydde hele huset

*Støvsuge

*Vaske over gulvene

*Handle til bakst o.l

*Sende inn bursdagsannonse til avisa

*Sende inn bursdagsannonse i lokal avisa

*Tørke støv

Er vel bare å sette i gang.. :sukk:

Endret av DDuck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du kan godt spørre? :fnise:

Jeg husker jo også ganske tydelig at hun ble født i går :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ag er alle varmerekorder for juni mnd knust her :daane:

Den offisiele målingen er 31,9 grader i skyggen, men det er flere plasser her det har vært enda varmere... Der pappa bor hadde de 33 grader i 20 tida når sola hadde gått ned..

Her opp hadde vi 32 grader før i dag.. 34 i skyggen under bilen :fnise:

Det er greit man savner sol og varme og klager over regnet, men dette er nesten i overkant for varmt ;)

Snuppa har fått bursdagsgave på forskudd av bestemoren sin.. plaskebasseng :Nikke: Det har vært flittig brukt i dag :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg ble superimponert over den bryllupsgaven du har laget til vennene dine! Så utrolig flink du er!! :tommel: Det var gaven sin, det! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...