DDuck Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #5521 Del Skrevet 5. juni 2011 Her er det i halsen, nakken kinnene, panna, litt øverst på brystet og magen og litt på armene... Nei nå er det natt i heimen... Ælen begynner på jobb igjen i morgen etter 10 ukers pappaperm, så da må JEG stå opp med snuppa Jeg er forvent med å få ligge lenge etter disse ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. juni 2011 #5522 Del Skrevet 6. juni 2011 Godt og høre at vesla får i seg mat og drikke. Får håpe hun er 100% igjen snart Man kan nok bli godt vandt etter 10 uker, men det går seg nok til at han skal tilbake i jobb skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #5523 Del Skrevet 6. juni 2011 Har fått i henne bittelitt mat i dag også, så det kommer seg I dag har vi vært på babytreff og trillet litt i sentrum Det er nydelig deilig vær her (ENDELIG!!) Og det er meldt opp til 27 varmegrader torsdag-lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. juni 2011 #5524 Del Skrevet 6. juni 2011 ufint... her er det meldt regn hele uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #5525 Del Skrevet 6. juni 2011 Her har det vært regn hele uka, (egentlig hele våren..) så dette været er etterlengtet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. juni 2011 #5526 Del Skrevet 6. juni 2011 Så du har sendt dritt været ned til meg? :gjeiper: Dt har små regnet og vært opphold omhverandre i dag... og ista åpning alt av sluser seg og Tor var ute med hammern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. juni 2011 #5527 Del Skrevet 6. juni 2011 Så bra formen til Dina er stigende. Utrolig søte bilder av henne og venninna du hadde lagt ut på fb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #5528 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har ikke sendt noe vær noen vei Bare knabbet det fine Er meldt torden her i morgen, så det blir sikkert noe nedbør, men fortsatt varmt Ja ikke sant Muffin De er så søte disse små når de leker sammen Vi hadde det kjempe morsomt når vi knipset bilder av dem Det er dattra til hun jeg var forlover for samme året som vi giftet oss Vi er gudforeldre til henne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. juni 2011 #5529 Del Skrevet 8. juni 2011 Nydelig. Kan tenke meg de var morsomme. Så koselig med nære venner som har jevnaldrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #5530 Del Skrevet 8. juni 2011 Ja vi er faktisk hele 5 vennepar som fikk baby iløpet av 2010 Og det er i nær omgangskrets, så her blir det masse små venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 8. juni 2011 #5531 Del Skrevet 8. juni 2011 Åh, så koslig at dere er såpass mange på samme stadie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #5532 Del Skrevet 8. juni 2011 Ja det er kjempekos Er nettopp kommet fra foreldremøte i barnehagen snuppa skal begynne i til høsten Hun havnet på samme avdelig som to av de andre vennepar ungene Det blir stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #5533 Del Skrevet 8. juni 2011 34 prinsessemuffins er kommet ut av ovnen Til helga skal de pyntes med rosa marshmellow topping med chunker av marshmellows i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. juni 2011 #5534 Del Skrevet 9. juni 2011 Muffinsene høres kjempegode ut! Så deilig med litt etterlengtet fint vær hos dere oppe i Nord Her jeg bor kjenner jeg så altfor godt til dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #5535 Del Skrevet 9. juni 2011 Ja det er deilig med litt finvær Ikke mindre enn 27 grader i dag Skulle allerhelst ha hatt barnevakt i dag slik at jeg kunne sløkket i sola og fått litt farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #5536 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Usj usj... masse å gjøre igjen.. Må nok lage meg ei liste ja *Lage pavlova kakebunn *Lage sjokoladekakebunner *Lage muffins *Lage Lemon dream cake *Pynte og fylle sjokoladekaker *Lage marshmellowskrem til muffinser *Piske krem til pavlova og pynte den *Rydde hele huset *Støvsuge *Vaske over gulvene *Handle til bakst o.l *Sende inn bursdagsannonse til avisa *Sende inn bursdagsannonse i lokal avisa *Tørke støv Er vel bare å sette i gang.. Endret 10. juni 2011 av DDuck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. juni 2011 #5537 Del Skrevet 9. juni 2011 Oi! Her hun straks 1?? Hvordan skjedde det? Hun ble jo født i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #5538 Del Skrevet 9. juni 2011 Ja du kan godt spørre? Jeg husker jo også ganske tydelig at hun ble født i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #5539 Del Skrevet 9. juni 2011 I ag er alle varmerekorder for juni mnd knust her Den offisiele målingen er 31,9 grader i skyggen, men det er flere plasser her det har vært enda varmere... Der pappa bor hadde de 33 grader i 20 tida når sola hadde gått ned.. Her opp hadde vi 32 grader før i dag.. 34 i skyggen under bilen Det er greit man savner sol og varme og klager over regnet, men dette er nesten i overkant for varmt Snuppa har fått bursdagsgave på forskudd av bestemoren sin.. plaskebasseng Det har vært flittig brukt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 9. juni 2011 #5540 Del Skrevet 9. juni 2011 Må bare si at jeg ble superimponert over den bryllupsgaven du har laget til vennene dine! Så utrolig flink du er!! Det var gaven sin, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå