DDuck Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #5441 Del Skrevet 24. mai 2011 Det går bedre med kløen i dag, men euraxen og jeg er fortsatt gode venner !00 stikk Mazzi? Du måtte jo se ut som ei kjøttkake da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. mai 2011 #5442 Del Skrevet 25. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. mai 2011 #5443 Del Skrevet 25. mai 2011 Kjøttkake er vel egentlig et ganske dekkende ord ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. mai 2011 #5444 Del Skrevet 25. mai 2011 Det er Iril som har byttet nick 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #5445 Del Skrevet 25. mai 2011 Aaaah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #5446 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg har klesvask og bakedag i dag tydeligvis.. Har bakt et brett med lavkarbo sjokoladekjeks som jeg fant på funksjonellmat.no og i ovnen nå står en marengsbunn som skal bli til pavlova Jeg er på 4. vaskemaskinen med klær, og av all bakingen blir det steike ta en oppvaskmaskin også Egentlig skulle jeg ha støvsugd litt, men jeg kjenner egentlig ikke at jeg gidder.. Ælen har blitt forkjøla så han ligger henslengt på sofaen og halvsover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. mai 2011 #5447 Del Skrevet 25. mai 2011 Skikkelig husmordag på deg med andre ord! Du er så flink til å bake, det skjer sjelden hjemme hos oss... Så er vi jo sjelden hjemme lenge nok til at det skjer heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #5448 Del Skrevet 25. mai 2011 Nei da er det kanskje litt vanskelig da Jeg syns jo det er gøy å bake så da blir det litt baking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 25. mai 2011 #5449 Del Skrevet 25. mai 2011 Flinka! Du gjør skam på oss andre "husmødre" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #5450 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg gjør ikke skam på noen jeg Jeg er jo trossalt hjemmeværende enn så lenge Da må man jo få dagene til å gå på en måte og ikke bare sitte med rompa i sofaen Det blir nok andre boller til sankt hans når jeg begynner å jobbe igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 25. mai 2011 #5451 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg synes nå du er flink fordet... Skal jo litt vilje til å få unnagjort såpass! Har det blitt bestemt hva du skal prøve deg med først når du skal ut i jobb? Mulig det har stått før, men da har i såfall ikke jeg fått det med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #5452 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg begynner som frisør først i en periode for at NAV skal kunne utelukke det eller noe sånt... jeg skjønte ikke helt greia, men jeg skal ihvertfall begynne med det Skal i nytt møte med saksbahndleren min på NAV 6.juni (tror jeg det var...) og da skal jeg ha funnet litt forskjellige yrker som jeg kunne tenkt meg å prøve... så jeg må vel begynne å tenke litt snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 25. mai 2011 #5453 Del Skrevet 25. mai 2011 stemmer... ja, det har jeg jo fått med meg Er vel for å kunne bekrefte at det ikke går ja... Det blir første runde ut i jobb nå etter Dina eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #5454 Del Skrevet 25. mai 2011 Det blir første runde, så jeg grugleder meg Det skal bli deilig å kunne gjøre noe nyttig og faktisk tjene sine egne penger istedet for å motta dem av NAV... Men samtidig gruer jeg meg fordi at det blir så lite tid med jenta mi på hverdagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. mai 2011 #5455 Del Skrevet 25. mai 2011 Det gruer jeg meg til også Man skulle få hatt permisjon i minst to år altså... jeg har tenkt på det, at hvis jeg får en jobb jeg trives med, å jeg kommer meg ut i 100 % arbeid rimelig kjapt, vil jeg spare opp penger, slik at jeg ta ulønnet permisjon med nr to for å være hjemme lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #5456 Del Skrevet 25. mai 2011 Heldige svenskene som har flere år med permisjon... tror det er to eller tre år de har.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. mai 2011 #5457 Del Skrevet 25. mai 2011 oi! Har de like godt betalt da som oss her i Norge, den skal visst være best.. Hmm, heldiggriser altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. mai 2011 #5458 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Vi er egentlig veldig heldig stilt her til lands ifht svangerskapspermisjon mot andre steder i verden.. Da jeg var på kurs nylig (personell kurs/jobb kurs i Abu Dhabi) så var det sikkert deltakere fra alle verdens kriker og kroker. De ble helt imponert over den gode ordningen vi har, da de har gjerne max 3mnd permisjon før de må ut i jobb igjen etter fødsel... Ellers forstår jeg godt at du liker å bake, jeg gjør det så ofte jeg kan selv, spesielt om jeg har fridager I går ble det pitabrød her i gården, grove sådan. Spennende at du skal ut i jobb igjen, og ikkeminst spennende å se hva du ender opp med tilslutt Endret 26. mai 2011 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #5459 Del Skrevet 26. mai 2011 ENDELIG kom min kjære giftering tilbake fra gullsmeden og jeg kan bruke den uten at den faller av fingeren min Tre størrelser måtte den taes inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. mai 2011 #5460 Del Skrevet 26. mai 2011 Tre størrelser ja, det er ganske mye!! Er alt det borte etter at Dina ble født? Så godt å ha den tilbake igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå