Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Wow, klarer du å få unnagjort alt det der blir jeg utrolig imponert!!

Bøyer meg i støvet :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper jeg skal klare det meste, men Ælens jobber blir nok å være de som tar lengst tid :rolleyes:

Bare det å skulle piske han til å sette i gang er tidskrevende :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må forresten si at det var utrolig fine bilder dere hadde tatt hos fotografen! :jepp: En av de få tingene jeg bare MÅTTE inn og se på den lille pc tiden jeg tok meg tid til i Australia..

Fine familien :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Tutta :klem: Vi er kjempe fornøyd med bildene :jepp: Det skal være sikkert :)

Diddels: Jeg kan jo prøve å lokke så mye jeg vil, men han vet han får uansett :fnise: Jeg er ikke så steinhard på krava jeg når det kommer til å nekte godsaker før noe blir gjort :sjenert:

Mazzi: Takk for rosen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var noen av punktene på lista krysset av og nye kommet på :fnise:

Nå er vi itillegg fri for bil.. Begge bilene har takka for seg på samme tid :daane: Er ikke det typisk?? :glare:

Og begge bilene er såpass "skadet" at vi ikke kan bruke dem.. :sukk:

Den som kunne hatt råd til en flunkende ny og fin bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Det er aldri greit når det skjer slike ting, og iallefall når man er så avhengig av det..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke sant.. :sukk:

Her går det buss en gang om dagen og den passer jo selvfølgelig ikke med tidspunktene vi skal gjøre ting her og der..

Og for å toppe hele busskaka så må vi gå 3km for å komme til nærmeste stoppested.. :glare:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, jeg håper det ordner seg med bil altså - for jeg vet hvordan det er å bo i huttiheita uten transportmuligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg sikkert på et vis :)

Får satse på at noen er snille og orker å være litt privatsjåfør for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... her går det ikke busser i alle gater og kriker og kroker.. :rolleyes:

Her går den kun rett gjennom bygda via E6..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det er så kjipt når bilen streiker. Og så begge to samtidig da! Nå når du/dere er så travle også. Håper det ordner seg på et vis. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en super duper venninne med altfor mange biler så jeg skulle få låne en hos henne til vår er i orden :strix:

Nå venter jeg bare på skyss for å dra å hente den :hoppe:

Så blir det møte med NAV for å høre hva som skjer med framtiden min i jobbsammenheng... dette blir spennende :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du får låne bil!! :)

Må være utrolig kjett når det ikke går mer buss, og i tillegg er så langt til stoppet.. Jeg trodde jeg hadde lang vei, 1km "rett" ned.. :fnise:

Håper det gikk bra på NAV :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må lage meg en gjøremålsliste... har så altfor mye på plakaten :bond:

*Rive tak på uthuset (Ælens oppgave, men han må nok piskes)

*rive resten av uthuset og ta vare på røysverket

*Lage fundament til terassen

*Bygge ramme til terrassen

*Kjøpe terrassedekke og snekre i vei

*Rake plena

*Dra på søppeltippen med gammelt material og skrot

*Fikse begge bilene (Ælens oppgave, men han må nok piskes)

*Mure ferdig muren til utbygget (også Ælens jobb)

*Vaske vinduer ut og innvendig

*Tørke støv :spy:

*Legge om dekk på bilene

*Hjelpe venninne K og vaske ned det nye huset

*Lese meg opp på de nye produktene jeg skal jobbe med i ny jobben

*Utdrikningslag for venninne M

*Bestille stor krølltang til brudepynt

More to come....

Endret av DDuck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAV var spesnnende :Nikke:

Nå skal jeg gå et år i div jobber for å finne ut hvilken utdanning jeg vil ta tilslutt... Vi gjør det slik for at søknadsfristen for å komme seg inn på skole er gått ut.. :Nikke:

Jeg begynner faktisk i en frisørsalong som jeg har fått jobbtilbud fra.. Det skal jeg gjøre slik at vi kan avklare (jeg, NAV og lege) at frisøryrket er noe jeg må vekk ifra...

Så blir det spennende å se hvilke andre jobber jeg havner i etterhvert :)

Jeg har fått i "oppgave" å sette meg ned å tenke på bedrifter og hvilke type jobber jeg kunne tenke meg i dem til vi skal ha et nytt møte i begynnelsen av neste måned.. SÅ skal de hjelpe meg å komme inn i "praksis" hos dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres kjempespennende ut, du kan jo kanskje få testet spennende yrker som politi, brannkvinne, helsevesen osv.. :fnise: Hvorfor satse lavt når man kan satse høyt ;)

Jeg syns dette høres ut som en kjempemulighet, teste yrket før du tar utdanningen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...