Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

tusen takk Kjeksguri :klem:

-----------

I dag blir det scootertur på grensen :hoppe:

Været er helt nydelig!! :sol:

Vi var i går også og da fikk vi fin farge alle mann :) I dag drar vi uten snuppa for hun var blitt litt solbrent i kinnene etter i går, så mamma skal passe henne i dag og gå tur i finværet :)

I kveld blir det jentekveld med fondue og masse kos :)

Dette blir en finfin dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det er fortsatt nok snø til scooterturer oppe hos dere? Pass på så du ikke blir solbrent, det er fort gjort med den hvite snøen og den sterke sola! Kanskje litt sent nå, men... ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nok snø sånn nede i lavlandet,men oppå fjellovergangene er det fortsatt litt igjen :Nikke:

Jeg har smurt meg så godt jeg klarer :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tilbake på deg :)

Kjenner det skal bli godt å treffe senga i kveld :)

I morgen er nok en dag i høyfjellet med scooteren, gode venner og unger :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er iallefall solbrent :ler:

Fra albuene og ned :fnise: Tenkte jo ikke på at man måtte smøre armene også når man solte seg jeg.. :rolleyes:

Det har vært en alldeles nyyydelig dag i fjellet :daane:

:sol: fra skyfri himmel og ikke et vindpust, masse flotte folk og gode pølser :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en forferdelig ulykke i bygda vår i dag bare et lite stykke fra der vi bor. Det kan hende noen av dere har sett det på nyhetene..

En gutt på 3 år har falt i elva og ble funnet livløs i den etter ca 10 minutter. Han er fløyet med redningshelikopter til sykehuset i tromsø..

Jeg blir helt satt ut av å tenke på det marerittet det må være for foreldrene og andre pårørende for den stakkars gutten :tristbla:

Det er slike meningsløse ting som ikke burde skje!

Han er enda i live, men tilstanden er vistnok alvorlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det på vg igår, og tenkte på deg siden jeg så det var like ved.. Må være helt forferdelig for de rundt.. :(

Og det som skjedde i Sverige her om dagen, stakkars 11-åringen fra Norge som plutselig fikk et tau rundt halsen da han lekte, og ble hengt i et tre.. Hvem f*** gjør noe så grusomt!?

Huff.. Det er så mye fælt som skjer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fysj det er tungt å rive bordkledning :daane:

Jeg vil ha en drøss med sterke manner til å gjøre det for meg... :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterke menn i bare snekkerbukse :sikle::sjarmor: Var sammen med en snekker før jeg traff kjære, han var fint nødt til å gå rundt i arbeidsbukse og bar overkropp rett som det var :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snekker nå jeg :nigo:

Men jeg har sendt han til hjembygda sammen med snuppa, så jeg mangler snekkermann for øyeblikket :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næææh.. jeg tror ikke det :ler:

Det er vel for langt å kjøre :rolleyes:

Jeg får heller nøye meg med å sitte på do lokket og titte på han når han er i dusjen neste gang :fnise:

Han pleier å bli litt satt ut og overgitt over meg da av en eller annengrunn :rolleyes: Ikke min skyld at jeg liker mannen min da... det får han ta på sin egen kappe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...