DDuck Skrevet 20. april 2011 Forfatter #5261 Del Skrevet 20. april 2011 tusen takk Kjeksguri ----------- I dag blir det scootertur på grensen Været er helt nydelig!! Vi var i går også og da fikk vi fin farge alle mann I dag drar vi uten snuppa for hun var blitt litt solbrent i kinnene etter i går, så mamma skal passe henne i dag og gå tur i finværet I kveld blir det jentekveld med fondue og masse kos Dette blir en finfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. april 2011 #5262 Del Skrevet 22. april 2011 Godt å lese at du har en flott påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. april 2011 #5263 Del Skrevet 22. april 2011 Så det er fortsatt nok snø til scooterturer oppe hos dere? Pass på så du ikke blir solbrent, det er fort gjort med den hvite snøen og den sterke sola! Kanskje litt sent nå, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. april 2011 Forfatter #5264 Del Skrevet 22. april 2011 Det er ikke nok snø sånn nede i lavlandet,men oppå fjellovergangene er det fortsatt litt igjen Jeg har smurt meg så godt jeg klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. april 2011 #5265 Del Skrevet 22. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. april 2011 Forfatter #5266 Del Skrevet 22. april 2011 tilbake på deg Kjenner det skal bli godt å treffe senga i kveld I morgen er nok en dag i høyfjellet med scooteren, gode venner og unger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. april 2011 #5267 Del Skrevet 23. april 2011 Kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. april 2011 #5268 Del Skrevet 23. april 2011 Håper du har en flott dag, og fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. april 2011 Forfatter #5269 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg er iallefall solbrent Fra albuene og ned Tenkte jo ikke på at man måtte smøre armene også når man solte seg jeg.. Det har vært en alldeles nyyydelig dag i fjellet fra skyfri himmel og ikke et vindpust, masse flotte folk og gode pølser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. april 2011 Forfatter #5270 Del Skrevet 24. april 2011 Det har vært en forferdelig ulykke i bygda vår i dag bare et lite stykke fra der vi bor. Det kan hende noen av dere har sett det på nyhetene.. En gutt på 3 år har falt i elva og ble funnet livløs i den etter ca 10 minutter. Han er fløyet med redningshelikopter til sykehuset i tromsø.. Jeg blir helt satt ut av å tenke på det marerittet det må være for foreldrene og andre pårørende for den stakkars gutten Det er slike meningsløse ting som ikke burde skje! Han er enda i live, men tilstanden er vistnok alvorlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. april 2011 #5271 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg så det på vg igår, og tenkte på deg siden jeg så det var like ved.. Må være helt forferdelig for de rundt.. Og det som skjedde i Sverige her om dagen, stakkars 11-åringen fra Norge som plutselig fikk et tau rundt halsen da han lekte, og ble hengt i et tre.. Hvem f*** gjør noe så grusomt!? Huff.. Det er så mye fælt som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. april 2011 Forfatter #5272 Del Skrevet 25. april 2011 Ja det er helt sykt det der! Hvem mi allverden prøver å henge et uskyldig barn?? :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. april 2011 #5273 Del Skrevet 25. april 2011 Det kan du jammen si, og lure på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. april 2011 Forfatter #5274 Del Skrevet 25. april 2011 Fysj det er tungt å rive bordkledning Jeg vil ha en drøss med sterke manner til å gjøre det for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. april 2011 #5275 Del Skrevet 25. april 2011 Sterke menn i bare snekkerbukse Var sammen med en snekker før jeg traff kjære, han var fint nødt til å gå rundt i arbeidsbukse og bar overkropp rett som det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. april 2011 Forfatter #5276 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg har snekker nå jeg Men jeg har sendt han til hjembygda sammen med snuppa, så jeg mangler snekkermann for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. april 2011 #5277 Del Skrevet 25. april 2011 Du får be han komme hjem og kle av seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. april 2011 Forfatter #5278 Del Skrevet 25. april 2011 Det skulle jeg ha gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. april 2011 #5279 Del Skrevet 25. april 2011 Han hadde nok vært rimelig kjapt hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. april 2011 Forfatter #5280 Del Skrevet 25. april 2011 Næææh.. jeg tror ikke det Det er vel for langt å kjøre Jeg får heller nøye meg med å sitte på do lokket og titte på han når han er i dusjen neste gang Han pleier å bli litt satt ut og overgitt over meg da av en eller annengrunn Ikke min skyld at jeg liker mannen min da... det får han ta på sin egen kappe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå