Minttu Skrevet 26. mars 2011 #5161 Del Skrevet 26. mars 2011 Får håpe hun begynner å sove igjen snart, det synes jeg hun kan gjøre til hun hvert fall er 2 år! Jeg jobber på småbarns avd. og der er det en som fyller 2 i april og han skal ikke sove lenger, kan noen ganger men da er det 30 min.. Jeg synes de er så små og burde få sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. mars 2011 #5162 Del Skrevet 28. mars 2011 Så flott at dere er friske. Hvordan var konserten? Eller er det nå på lørdag (på bursdagen min!)? Har forresten sett Dexter. Lånte de tre første sesongene av svigerinna mi. Håper hun skal kjøpe sesong 4 snart, ellers må jeg gjør det selv. Ikke snakk om at jeg har tid til å vente på norsk tekst. Vi bruker bare engelsk tekst uansett, så det er jo ikke noe poeng. (Så ja.. enda en Dexter-frelst melder seg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #5163 Del Skrevet 28. mars 2011 Konserten var ganske bra, men jeg hadde gira meg sånn opp over så lang tid så den svarte faktisk ikke helt til forventningene Men bra uansett da Dexter ja : Vi blir bare flere og flere i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. mars 2011 #5164 Del Skrevet 28. mars 2011 Er det ikke typisk? Hvem var det konsert med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #5165 Del Skrevet 28. mars 2011 BigBang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. mars 2011 #5166 Del Skrevet 29. mars 2011 Åh! Jeg elsker Big Bang Har ikke hørt dem live siden russetiden dog... så mulig jeg hadde giret meg litt for mye opp selv hvis jeg skulle på konsert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #5167 Del Skrevet 29. mars 2011 Ja de er sinnsykt gode Det var toppers stemning iallefall og stagediving Vi har et lite tanntroll for tiden vi... bæsejr som en kanon, d¨rlig matlyst og vil-ikke-sove-noenting humør.. Kjenner jeg blir litt sliten av det jeg... Men men... har fådd bakt en porsjon rundstykker, vasket to maskiner klar, organisert strikkekurven min, tørket støv og lagd middag i dag iallefall... samt hatt en barnefri tur på butikken Nå skal jeg bare steike disse rundstykkene, bade snuooa så blir det total avslapping resten av dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #5168 Del Skrevet 29. mars 2011 Snakker om skriveleifer altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mars 2011 #5169 Del Skrevet 29. mars 2011 Lov med skriveleifer når det går litt over stokk og stein i heimen. Imponerende at du har fått gjort så mye som du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #5170 Del Skrevet 29. mars 2011 Snuppe badet og rundstykker ferdige Nå er det bare å ta fra marius gensern å strikke i vei med beina planta oppi sofaen resten av kvelden mens man venter på parradise hotell Ja jeg følger med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. mars 2011 #5171 Del Skrevet 29. mars 2011 Skam deg!! Jeg har aldri sett på det, det inntrykket jeg får av folka i løpet av reklamene er alt annet enn bra.. Og slikt interesserer meg slettes ikke.. Men men, alle kan ikke like det samme Oh, nå fikk jeg lyst på rundstykke :happy: Med smør, jordbærsyltetøy og brunost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. mars 2011 #5172 Del Skrevet 29. mars 2011 Du er så flink med denne strikkingen din Til sommeren/høsten skal jeg starte på Fanakofte og Mariusgenser, så gleder meg mye til det Så da får du bli mitt orakel hvis jeg ikke får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mars 2011 #5173 Del Skrevet 29. mars 2011 Ja jeg følger med.. Da er vi to.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #5174 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er bra Mazzi Minttu: Det er helt hjernedød underholdning, men det er utrolig nok det som gjør det så fengende :.fnise: Folka er jo stokk dumme og tror de er verdens smarteste, så da blir det bare komisk og sjokkerende til tider Så klart skal jeg væære orakel for deg småkjekset Hvorfor begynne så seint og ikke med engang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. mars 2011 #5175 Del Skrevet 29. mars 2011 Har nok med eksamen-, flytting- og bryllupsforberedelser nå så jeg tar ikke sjansen på å ta på meg enda mer nå Men så fort jeg er kommet i nytt hus så setter jeg i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. mars 2011 #5176 Del Skrevet 29. mars 2011 Ja de er sinnsykt gode Det var toppers stemning iallefall og stagediving Vi har et lite tanntroll for tiden vi... bæsejr som en kanon, d¨rlig matlyst og vil-ikke-sove-noenting humør.. Kjenner jeg blir litt sliten av det jeg... Men men... har fådd bakt en porsjon rundstykker, vasket to maskiner klar, organisert strikkekurven min, tørket støv og lagd middag i dag iallefall... samt hatt en barnefri tur på butikken Nå skal jeg bare steike disse rundstykkene, bade snuooa så blir det total avslapping resten av dagen.. uff høres veldig likt ut som hos oss om dagen. du er virkelig supermamma som klarer all de tinga der oooooog den strikkinga, gud føler jeg ikke er i samme lag engang! ellers er jeg ikke god å oppdatere meg her om dagen, så sender en og prøver bli flinkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #5177 Del Skrevet 29. mars 2011 hehe Man må jo bare gjøre det man orker Nå er Ælen hjemme i pappaperm også og jeg er sykemeldt i påvente av (forhåpentligvis) omskolering Jeg skal i møte med NAV 5.mai Så da er vi jo to om å ta henne slik at vi får tid til litt mer ting Vi har forresten ryddet yttergangen i dag også og pakket unna masse yttertøy og sko som ikke blir brukt... Tann nr tre er kommet ut nå, men hun gnager og styrer fælt på andre siden av der siste tanna kom opp, så jeg regner med at nr fire plutselig er her en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. mars 2011 #5178 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er bra Mazzi Minttu: Det er helt hjernedød underholdning, men det er utrolig nok det som gjør det så fengende :.fnise: Folka er jo stokk dumme og tror de er verdens smarteste, så da blir det bare komisk og sjokkerende til tider Så klart skal jeg væære orakel for deg småkjekset Hvorfor begynne så seint og ikke med engang? Der sa du det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 30. mars 2011 #5179 Del Skrevet 30. mars 2011 Skal si du har mye å henge fingrene i om dagen Men utifra det jeg leser så får du unnagjort veldig mye Kan tenke meg at det er deilig å ha Ælen hjemme sammen med deg også, alltid godt å være to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #5180 Del Skrevet 30. mars 2011 Jada her er det full rulle Ja det er godt å være to hjemme... vi har jo egentlig vært det en god stund, siden han har vært sykemeldt pga hånden sin.. han har jo et bein som er grodd skeivt inni hånda etter han knakk den for mange år siden og det gjør at han ikke klarer å strekke ut senene ordentlig å har kronisk senebetennelse.. Så i slutten av april skal han på sykehuset og bli vurdert for operasjon.... så sånn sett har vi sullet hjemme begge to veldig lenge Fikk også full barnehageplass til snuppa fra 18. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå