Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Link til boka :)

Sukrin kan det hende de har på sånn helsekost, var fiberhusk jeg tenkte at de har på den matbutikken, for der har de alt mulig rart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom for å oppdatere meg :klemmer:

Skrevet

Ja her er det egentlig ikke så mye å oppdatere seg på.. :)

I går hadde Ælen bursdag og vi hadde folk hele dagen.. På slutten var det rene barnehagen her med to gutter på 5 år og 4 unger på 1år og yngre som hadde hylekor :ler:

Var deilig når alt var over og vi fikk slappet av på sofaen ;)

Gjest Neferet
Skrevet

Det beste med besøket var når de dro hjem? ;)

Skrevet

Ja nesten så gæli :fnise:

Skrevet

:ler:

Er slik som mormor sier det "Er fint at de kommer, men enda bedre når de drar" :fnise:

Skrevet

:ler:

Er slik som mormor sier det "Er fint at de kommer, men enda bedre når de drar" :fnise:

Så fint sagt av mormor :ler:

Skrevet

Ja her er det egentlig ikke så mye å oppdatere seg på.. :)

I går hadde Ælen bursdag og vi hadde folk hele dagen.. På slutten var det rene barnehagen her med to gutter på 5 år og 4 unger på 1år og yngre som hadde hylekor :ler:

Var deilig når alt var over og vi fikk slappet av på sofaen ;)

Så kjekt at du skriver et slikt oppsummeringsnotat for meg når jeg ikke har fått vært her på en stund :sjenert:

Hvordan går det med strikkeprosjektet ditt? ferdig?

:klem:

Skrevet

Jeg holder på med arm nr to på genseren :Nikke: Men uheldigvis blir den altfor stor til meg, så Ælen skal få den...

Så skal jeg strikke meg Mariusgenser :nigo:

Skrevet

Du er kjempeflink :jepp:

Skrevet

Eller så får du vaske den til den passer til deg. Men pass på så den ikke blir så liten at Dina må få den. :fnise:

Flink er du. :jepp:

:ler: Kjenner til den med at det er hyggelig når de kommer, men enda hyggeligere når de går. Men høres ut som dere fikk feiret skikkelig da. :)

Skrevet

Tusen takk dere :)

Det er dessverre superwash garn så den må herpes rimelig godt skal den krympe noe :fnise:

Men jeg hadde egentlig mer lyst på mariusgenser jeg da... fikk bare ikke tak i oppskrifta fort nok, så utålmodig som jeg er måtte jeg bare begynne på noe annet :ler:

Skrevet

Er nå tilbake på nett igjen... 12 dager uten.... og orker ikke å pløye meg igjennom alle sider her inne, så nøyer meg med en:

GOD LØRDAG!!!!! :hug:

Skrevet

Håper du har en flott lørdag :klemmer:

Skrevet

Takk dere :nigo:

Vi har hatt en fin bursdag i 3 årsdag til nevøen vår :Nikke:

Er ikke så lenge siden vi kom hjem så nå er snuppa kommet seg i nattklærne og skal få grøt, så skal vi slappe av på sofaen resten av kvelden :)

Jeg har annonsert at jeg er småkåt, så det blir vel sikkert litt sprell også :ler:

Skrevet

Håper dere får en fin kveld sammen Dinamor er kommet seg i seng :lur:

Skrevet

Det skal vi nok få til :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...