Minttu Skrevet 7. mars 2011 #5101 Del Skrevet 7. mars 2011 Link til boka Sukrin kan det hende de har på sånn helsekost, var fiberhusk jeg tenkte at de har på den matbutikken, for der har de alt mulig rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. mars 2011 #5102 Del Skrevet 8. mars 2011 Innom for å oppdatere meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #5103 Del Skrevet 9. mars 2011 Ja her er det egentlig ikke så mye å oppdatere seg på.. I går hadde Ælen bursdag og vi hadde folk hele dagen.. På slutten var det rene barnehagen her med to gutter på 5 år og 4 unger på 1år og yngre som hadde hylekor Var deilig når alt var over og vi fikk slappet av på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. mars 2011 #5104 Del Skrevet 9. mars 2011 Det beste med besøket var når de dro hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #5105 Del Skrevet 9. mars 2011 Ja nesten så gæli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. mars 2011 #5106 Del Skrevet 9. mars 2011 Er slik som mormor sier det "Er fint at de kommer, men enda bedre når de drar" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. mars 2011 #5107 Del Skrevet 9. mars 2011 Er slik som mormor sier det "Er fint at de kommer, men enda bedre når de drar" Så fint sagt av mormor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. mars 2011 #5108 Del Skrevet 9. mars 2011 Ja her er det egentlig ikke så mye å oppdatere seg på.. I går hadde Ælen bursdag og vi hadde folk hele dagen.. På slutten var det rene barnehagen her med to gutter på 5 år og 4 unger på 1år og yngre som hadde hylekor Var deilig når alt var over og vi fikk slappet av på sofaen Så kjekt at du skriver et slikt oppsummeringsnotat for meg når jeg ikke har fått vært her på en stund Hvordan går det med strikkeprosjektet ditt? ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #5109 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg holder på med arm nr to på genseren Men uheldigvis blir den altfor stor til meg, så Ælen skal få den... Så skal jeg strikke meg Mariusgenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. mars 2011 #5110 Del Skrevet 9. mars 2011 Du er kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. mars 2011 #5111 Del Skrevet 9. mars 2011 Eller så får du vaske den til den passer til deg. Men pass på så den ikke blir så liten at Dina må få den. Flink er du. Kjenner til den med at det er hyggelig når de kommer, men enda hyggeligere når de går. Men høres ut som dere fikk feiret skikkelig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #5112 Del Skrevet 9. mars 2011 Tusen takk dere Det er dessverre superwash garn så den må herpes rimelig godt skal den krympe noe Men jeg hadde egentlig mer lyst på mariusgenser jeg da... fikk bare ikke tak i oppskrifta fort nok, så utålmodig som jeg er måtte jeg bare begynne på noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. mars 2011 #5113 Del Skrevet 11. mars 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #5114 Del Skrevet 11. mars 2011 Samme til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 12. mars 2011 #5115 Del Skrevet 12. mars 2011 God lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. mars 2011 #5116 Del Skrevet 12. mars 2011 Er nå tilbake på nett igjen... 12 dager uten.... og orker ikke å pløye meg igjennom alle sider her inne, så nøyer meg med en: GOD LØRDAG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. mars 2011 #5117 Del Skrevet 12. mars 2011 Håper du har en flott lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #5118 Del Skrevet 12. mars 2011 Takk dere Vi har hatt en fin bursdag i 3 årsdag til nevøen vår Er ikke så lenge siden vi kom hjem så nå er snuppa kommet seg i nattklærne og skal få grøt, så skal vi slappe av på sofaen resten av kvelden Jeg har annonsert at jeg er småkåt, så det blir vel sikkert litt sprell også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. mars 2011 #5119 Del Skrevet 12. mars 2011 Håper dere får en fin kveld sammen Dinamor er kommet seg i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #5120 Del Skrevet 12. mars 2011 Det skal vi nok få til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå