DDuck Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #4981 Del Skrevet 9. februar 2011 Jepsi depsi! 6 eggeplommer og 50g sukrin (sukkererstatning som fåes på helsekost) mikses til eggedosis. 70g smør smeltes. Ha 150g (1,5 plate) 70% sjokolade oppi smøret og smelt. ta så 6 eggehviter og 60g sukrin og miks til stiv marengs. Sjokoladesmøret røres inn i eggedosisen. Der etter vendes marengsen forsiktig inn. Fyll 2-3cm opp i muffinsformer og stek på 100grader i ca 20min. De ser ikke ferdige ut når de skal taes ut, men når de får avkjølt seg så stivner de til De får litt sånn sjokolademousse konsistens... Deeeeeeeilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. februar 2011 #4982 Del Skrevet 9. februar 2011 oooh... kanskje jeg må prøve dette... Jeg trenger rett å slett et spark i rævva for å starte på lavkarbokosthold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #4983 Del Skrevet 9. februar 2011 Dere må minne meg på at siden jeg ikke er vant med å spise så mange søtsaker så må jeg ikke spise to muffins på en kveld flere ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. februar 2011 #4984 Del Skrevet 10. februar 2011 Den oppskriften skal prøves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. februar 2011 #4985 Del Skrevet 10. februar 2011 Dere må minne meg på at siden jeg ikke er vant med å spise så mange søtsaker så må jeg ikke spise to muffins på en kveld flere ganger.. Det kan skje den beste DDuck!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #4986 Del Skrevet 10. februar 2011 Ja ddet kan vel det Jeg starter med godt mot og spiser en til dessert etter frokost i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. februar 2011 #4987 Del Skrevet 10. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #4988 Del Skrevet 10. februar 2011 Uff.... stakkars Dina-finaen min Hun har hatt litt bæsjetrøbbel de siste dagene og nå for en halv time siden båknet hun med et ramaskrik og var helt utrøstelig.. Skjønte ikke først hva det var.. hun var helt utrøstelig.. Så tok vi henne på stellebordet og tok av bleien og da sto den kjempe harde bæsjen og pulserte i rompa på henne! Den ville IKKE ut.. Så da måtte vi hjelpe henne.. stakk et termometer inn i klumpen og fikk lirket den ut og da kom det flere saftige harde klumper på rekke og rad som vi måtte plukke ut med termometeret.. Stakkars frøkna, så vondt det måtte være for henne Men når alle var kommet ut var hun blid og pludret igjen.. Håper alt kom på denne imgangen og at hun slipper å plages mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. februar 2011 #4989 Del Skrevet 10. februar 2011 Stakar, høres ut som Poppel til tider, da hun ikke er så ivrig på å drikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #4990 Del Skrevet 10. februar 2011 Uff det må være fælt Jeg hadde forstoppelse en gang på slutten av graviditeten og jeg husker hvor vondt det var! Var sikker på at jeg skulle føde i dasskåla omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. februar 2011 #4991 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er synd på de små når de har vondt, skulle så veldig gjerne ha båret smerten for dem Lever du på lavkarbokosthold nå? Hvordan syns du i såfall det går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #4992 Del Skrevet 10. februar 2011 Nei det gjør jeg ikke Jeg har bare bakt lavkarbomuffinsene for at de ikke påvirker blodsukkeret Men jeg lever etter alt med måte ordtaket Jeg spiser ofte og lite og passer på at det ikke er for mye karber i det jeg spiser slik at jeg slipper å sette så mye insulin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. februar 2011 #4993 Del Skrevet 10. februar 2011 Tror jeg skal følge eksemplet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #4994 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er fint eksempel syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #4995 Del Skrevet 11. februar 2011 I kveld ska vi ut på konsert Det er festival i bygda! I går spilte Odd Norstoga, i dag skal vi på Karpe Diem og Datarock og i morgen spiller Åge Aleksandersen Dette skal bli koooos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. februar 2011 #4996 Del Skrevet 11. februar 2011 Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #4997 Del Skrevet 11. februar 2011 I will Det blir stas å pynte seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. februar 2011 #4998 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg skal også pynte meg! I dag blir det nemlig burlesque, så da må jeg følge klesrådene fra deg og Androide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #4999 Del Skrevet 11. februar 2011 Goodie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. februar 2011 #5000 Del Skrevet 11. februar 2011 Auu, det hørtes vondt ut! Hygg deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå