Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Jeg har avfarget det i november ja... og fylt på med 6/73 i bunnen et par ganger...

Jeg er også glad i kalde farger... tipper jeg kjører på med 3/0 + 0/11 og legger inn noen kalde beige effekter... tror jeg.. :sjenert:

Men 3/0, ser du noe kalde toner da??? Hadde jeg valgt hadde jeg gått for 3/0+0/11 i bunn og så 4/0+0/11 i lengdene....evt noe kalde beige effekter........synes du kler kalde toner jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er ikke noe kaldt i 3/0 på meg iallefall... alle farger har en tendens til å bli varme på meg, så derfor blander jeg i 0/11 :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hva dere sier, men jeg skjønner ikke bæret! :ler: Kommer sterkere tilbake når vi snakker samme språk igjen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke noe kaldt i 3/0 på meg iallefall... alle farger har en tendens til å bli varme på meg, så derfor blander jeg i 0/11 :jepp:

ja jeg mente blir det å se at den er kald når du blander 3/0 med 0/11 iom 3/0 er såpass mørk?

:lol: jenter, DERFOR vi går litt skole til å kunne å blande til fine farger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jeg få til :nigo:

Vet ikke om det blir i dag da... Sitter og bleiker ned en kjempeeffekt akkurat nå.. :lur: Så får vi se hva jeg finner på med den etterhvert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til deg og Schnapsi!

Ja eg leikar med fargar i kveld :nigo:

Nå er jeg ferdig :jepp: Har klipt og stripa ei venninne og farga mitt hår mørkt igjen med lilla lugg :nigo: Men lillafargen ble så mye mørkere enn jeg hadde tenkt at det ble litt dumt :sukk:

Håper den vaskes litt ut for da blir det bedre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med ny farge. :nigo: Ikke like gøy når det ikke blir helt som en har tenkt, men det går seg vel til. :)

Og så flink du er med strikkeprosjektet ditt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Åh, nå fikk jeg lyst til å farge håret igjen!! :daane: Selv om jeg ikke forstår hva dere snakker om i kodespråket, så ble jeg brått klar for å blir mørkere....:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med ny farge. :nigo: Ikke like gøy når det ikke blir helt som en har tenkt, men det går seg vel til. :)

Og så flink du er med strikkeprosjektet ditt. :jepp:

Ja det gjorde seg virkelig :jepp:

Har savnet å være mørk ei stund nå... uansett hva jeg gjør med håret så går jeg tilbake til den gode gamle mørke farga etterhvert :fnise:

I går felte jeg av første armen :jepp: Så nå skal jeg bare strikke en til arm så er det montering og å sy på knapper igjen :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå fikk jeg lyst til å farge håret igjen!! :daane: Selv om jeg ikke forstår hva dere snakker om i kodespråket, så ble jeg brått klar for å blir mørkere....:sjenert:

:fnise:

Jo lavere tall, jo mørkere farge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en dose lavkarbo sjokolademoussemuffins på gang :nigo:

De påvirker ikke blodsukkeret i det hele tatt omtrent :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...