Neytiri Skrevet 7. februar 2011 #4961 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har avfarget det i november ja... og fylt på med 6/73 i bunnen et par ganger... Jeg er også glad i kalde farger... tipper jeg kjører på med 3/0 + 0/11 og legger inn noen kalde beige effekter... tror jeg.. Men 3/0, ser du noe kalde toner da??? Hadde jeg valgt hadde jeg gått for 3/0+0/11 i bunn og så 4/0+0/11 i lengdene....evt noe kalde beige effekter........synes du kler kalde toner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #4962 Del Skrevet 7. februar 2011 Nei det er ikke noe kaldt i 3/0 på meg iallefall... alle farger har en tendens til å bli varme på meg, så derfor blander jeg i 0/11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. februar 2011 #4963 Del Skrevet 7. februar 2011 Dette er gresk for meg Så jeg tusler ut igjen jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2011 #4964 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg ser hva dere sier, men jeg skjønner ikke bæret! Kommer sterkere tilbake når vi snakker samme språk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2011 #4965 Del Skrevet 7. februar 2011 Dette er gresk for meg Så jeg tusler ut igjen jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. februar 2011 #4966 Del Skrevet 7. februar 2011 Nei det er ikke noe kaldt i 3/0 på meg iallefall... alle farger har en tendens til å bli varme på meg, så derfor blander jeg i 0/11 ja jeg mente blir det å se at den er kald når du blander 3/0 med 0/11 iom 3/0 er såpass mørk? jenter, DERFOR vi går litt skole til å kunne å blande til fine farger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #4967 Del Skrevet 7. februar 2011 Åååh sånn ja Jo jeg ser litt forskjell da.. iallefall på wella sine farger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. februar 2011 #4968 Del Skrevet 7. februar 2011 ok, på loreal sine hadde den ikke vist noe særlig...derfor jeg liker 4.11 der..... må ta bilde etter du farger deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #4969 Del Skrevet 7. februar 2011 Det skal jeg få til Vet ikke om det blir i dag da... Sitter og bleiker ned en kjempeeffekt akkurat nå.. Så får vi se hva jeg finner på med den etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. februar 2011 #4970 Del Skrevet 7. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. februar 2011 #4971 Del Skrevet 7. februar 2011 å jasså, leker du deg med farger i dag gleder meg til å se resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #4972 Del Skrevet 7. februar 2011 til deg og Schnapsi! Ja eg leikar med fargar i kveld Nå er jeg ferdig Har klipt og stripa ei venninne og farga mitt hår mørkt igjen med lilla lugg Men lillafargen ble så mye mørkere enn jeg hadde tenkt at det ble litt dumt Håper den vaskes litt ut for da blir det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. februar 2011 #4973 Del Skrevet 8. februar 2011 Spennende med ny farge. Ikke like gøy når det ikke blir helt som en har tenkt, men det går seg vel til. Og så flink du er med strikkeprosjektet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. februar 2011 #4974 Del Skrevet 8. februar 2011 Åh, nå fikk jeg lyst til å farge håret igjen!! Selv om jeg ikke forstår hva dere snakker om i kodespråket, så ble jeg brått klar for å blir mørkere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #4975 Del Skrevet 8. februar 2011 Spennende med ny farge. Ikke like gøy når det ikke blir helt som en har tenkt, men det går seg vel til. Og så flink du er med strikkeprosjektet ditt. Ja det gjorde seg virkelig Har savnet å være mørk ei stund nå... uansett hva jeg gjør med håret så går jeg tilbake til den gode gamle mørke farga etterhvert I går felte jeg av første armen Så nå skal jeg bare strikke en til arm så er det montering og å sy på knapper igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #4976 Del Skrevet 8. februar 2011 Åh, nå fikk jeg lyst til å farge håret igjen!! Selv om jeg ikke forstår hva dere snakker om i kodespråket, så ble jeg brått klar for å blir mørkere.... Jo lavere tall, jo mørkere farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. februar 2011 #4977 Del Skrevet 8. februar 2011 da skal jeg farge håret mitt med en 3.0 i dag eller i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #4978 Del Skrevet 8. februar 2011 Goodie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #4979 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har en dose lavkarbo sjokolademoussemuffins på gang De påvirker ikke blodsukkeret i det hele tatt omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. februar 2011 #4980 Del Skrevet 9. februar 2011 Oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå