Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff, god bedring. :klemmer:

Jeg har holdt meg edru ved festlige anledninger i romjula jeg, for jeg orket ikke tanken på fyllesyke i tillegg.

Ja, vorsene pleier absolutt å være best. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fyllesyke er jo egentlig noe dritt :Nikke: men det er jo veldig gøy å være på fest i blandt :Nikke:

Må vel benytte anledningen til å ønske alle sammen som titter innom et riktig godt nytt år :klemmer:

Skrevet

Mine beste ønsker for deg for det nye året!

If your heart is in your dream

No request is too extreme

When you wish upon a star

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Skrevet

Fancy :dåne:

Jeg får klare meg med et GODT NYTTÅR :klemmer: Måtte 2011 bli FANtastisk :hoppe:

Skrevet

Strikking midt på natten ja :fnise:

Nå skjønner jeg hvorfor svarene fra DDuck også kan komme midt på natten! Digg å ikke være fyllesyk dagen derpå :jepp:

Håper du hadde en flott nyttårsfeiring hvertfall, og at formen din er i bedring! :klemmer:

Skrevet

Ja strikking kan man gjøre når på døgnet man vil :Nikke:

Jeg har begynte å strikke tøfler som skal toves nå, så jeg er litt hekta :fnise:

Formen er så som så... har littegranne feber nå på andre dagen :Nikke: Ganske tett og snørret og nyser som en idiot... samtidig som det klør noe helt jæ**** i ørene :bond:

Håper dere alle sammen har hatt en fin inngang inn i det nye året :hug:

Skrevet

Har aldri hatt det før... :vetikke: Ikke plaget med noe eksem verken i ansikt eller hodebunn... Og Ælen har også begynt å klø... :klø:

Så det skulle være litt merkelig...

Da jeg googlet det kom jeg også fram til det du sa :Nikke: Evt Ørebetennelse i mellom øret eller det ytre øret.. husker ikke helt... det er noen dager siden :fnise:

Skrevet

Har feberbaby... :sukk:

Frøken-jeg-vil-ikke-sove-baby....

Jeg er litt trøtt jeg.. :sukk:

Skrevet

Godt nyttår! :klemmer: Så kjedelig at dere er syke, spesielt kjedelig når småen er syk tenker jeg... God bedring til begge to, håper dere fikk sove til slutt i natt :)

Skrevet

Fikk ikke sove i natt jeg heller. Skjønner nå at det var hit jeg skulle gått da! :natti: Så kunne vi hatt nachspiel! :skya:

Skrevet

vi fikk sove i 5 tiden vi :Nikke:

Jeg gav etter og satt en paracet stikkpille på henne... det sto i pakningsvedlegget at man kunne sette hvis tempen var over 39 grader, men hun hadde 38 og noe smått så jeg satt en uansett... Hun sloknet etter en liten stund da :Nikke:

Og sov faktisk helt til klokka ett :flau:

Men hun har jo ikke akkurat sovet i natt hun heller så hun trengte vel søvnen..

Skrevet

Jeg har også satt paracet selv om tempen ikke var heeelt høy nok, og det funker jo. Min helsesøster sa at paracet er helt ufarlig å bruke, så med mindre det skjer ofte skal man ikke være redd for å bruke det. I tanntida var det hyppig brukt her i huset, ellers hadde ingen sovet...

Skrevet

Nei det er klart :Nikke:

Jeg tenkte som så at jeg bruker paracet hvis jeg har vondt i hodet.. jeg trenger jo ikke å ha feber for å bruke det :)

Så da kan jeg jo sette en itilfelle hun hadde veldig vondt i munnen også :Nikke:

Tipper det er litt tann på gang.. hun bæsjet bare grøt også i går...

Men det kan jo også være at jeg har smitta henne med min forkjølelse.. :klø:

Skrevet

Nei, det er jo ikke bare bare å vite... mye lettere når de blir større og kan fortelle selv hva som feiler de. Satser på at hun blir bedre fort nå da, så dere kan sove om nettene igjen!

Skrevet

God bedring til dere! Måtte dere bli friske og raske fort :):klem:

Skrevet

oh nei, er så kjipt når de små er syke.....og når alle er trøtte :(

masse god bedring :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...