DDuck Skrevet 27. november 2009 Forfatter #441 Del Skrevet 27. november 2009 Let's hope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 27. november 2009 #442 Del Skrevet 27. november 2009 jeg er med på kryssing av fingrer for god form framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. november 2009 #443 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. november 2009 #444 Del Skrevet 27. november 2009 XXXXX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. november 2009 Forfatter #445 Del Skrevet 27. november 2009 Takk søtingrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 28. november 2009 #446 Del Skrevet 28. november 2009 Innom å hilser på igjenn. Lenge siden jeg har vært her inne nå, men har oppdatert meg nå. Snakker om at dagboken øker i sider fort Får håpe formen din blir mye bedre, og ønsker deg en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. november 2009 Forfatter #447 Del Skrevet 28. november 2009 Heia Dagbøkene mine har en tendens til å øke i omfang ganske fort.. Blir vel mye tull prat og slikt Håper du og får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. november 2009 #448 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg liker tullprat. derfor er dagbøkene dine fine plasser å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. november 2009 Forfatter #449 Del Skrevet 28. november 2009 Nåh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. november 2009 #450 Del Skrevet 28. november 2009 Du får pakke inn litt god form i pakkekalenderen og husk å pakk opp 1 desember.. litt kjedelig å vente lenge på den vettu Ha en flott lørdagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. november 2009 #451 Del Skrevet 28. november 2009 Juledonald! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. november 2009 Forfatter #452 Del Skrevet 28. november 2009 Ja nå er det jule Donald :rødme: Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. november 2009 Forfatter #453 Del Skrevet 28. november 2009 Du får pakke inn litt god form i pakkekalenderen og husk å pakk opp 1 desember.. litt kjedelig å vente lenge på den vettu Ha en flott lørdagskveld!! Hadde det bare vært så lett Du jeg må spørre deg litt, siden det virker som om du hadde en peiling eller to om jernmangel.. Jeg har begynt å ta Hemofer nå.. 3 stk om dagen.. tar det lang tid før de begynner å virke skikkelig tror du? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. november 2009 Forfatter #454 Del Skrevet 29. november 2009 Nå har vi hatt vår egen julegran tenning på altanen Så koselig at fy! Formen min er veldig fin i dag Men i går var den og det, men så måtte jeg på butikken siden Ælen ikke var hjemme og da falt jeg helt i grus igjen og trodde jeg skulle svime av flere ganger.. Så jeg er veldig spent på om jeg klarer meg på jobb i morgen... Jeg må dra for å få betalt noen regninger og se over forsikringspapirene mine... Jeg skal se om jeg har forsikret meg mot sykdom... noe jeg tror jeg har... for da kan jeg slappe litt mer av ifht. salongen og sykemelding itilfelle det skulle gå så langt... Da vet jeg at penger kommer inn uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. november 2009 #455 Del Skrevet 29. november 2009 Den julegrantenningen hørtes så koslig ut Håper formen kommer seg etterhvert og at du klarer og kose deg over at du har en huleboer i magen. Det ordner seg for snille jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. november 2009 Forfatter #456 Del Skrevet 29. november 2009 Formen er upåklagelig i dag Endel snørrete og litt såre bihuler, men mye heller det enn den dritten jeg har vært igjennom nå Jeg har tilogmed fått vasket kjøkkeninnredningen og gulvet på kjøkkenet Spise har jeg også klart Og sex vil jeg ha Men nå holder jeg på med innlevering i historie... Men livet er herlig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 29. november 2009 #457 Del Skrevet 29. november 2009 Du har da vært effektiv i dag du å Her er det bare å bruke de dagene som formen er bra på, for min del kan jeg jo håpe at formen holder seg, men man har jo ingen garanti. Ha en fin søndag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. november 2009 Forfatter #458 Del Skrevet 29. november 2009 Nei man har ikke noe garanti.. Jeg som var så glad for at jeg var kommet såpass mange uker utti svangerskapet at de fleste plager (som jeg ikke hadde fått) skulle avta, men neeeei... de kom heller da de.. Men men Det er vel verdt det tilslutt Ha en fin dag vidre du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. november 2009 #459 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg vil også så jeg har bedt kjære om å stille opp i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. november 2009 #460 Del Skrevet 29. november 2009 Så bra at du er i bedre form, og du har vært flink idag! Nå får vi håpe bihulene blir bra og at snørra gir seg! Jeg er sikker på at jeg snyter ut 1dl om dagen nå Lykke til med innleveringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå