Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom å hilser på igjenn. :goodbye: Lenge siden jeg har vært her inne nå, men har oppdatert meg nå. Snakker om at dagboken øker i sider fort :jepp:

Får håpe formen din blir mye bedre, og ønsker deg en super helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia :klem:

Dagbøkene mine har en tendens til å øke i omfang ganske fort.. :sjenert: Blir vel mye tull prat og slikt :fnise:

Håper du og får en fin helg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får pakke inn litt god form i pakkekalenderen ;):fnise: og husk å pakk opp 1 desember.. litt kjedelig å vente lenge på den vettu :nigo:

Ha en flott lørdagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får pakke inn litt god form i pakkekalenderen ;):fnise: og husk å pakk opp 1 desember.. litt kjedelig å vente lenge på den vettu :nigo:

Ha en flott lørdagskveld!!

Hadde det bare vært så lett ;)

Du jeg må spørre deg litt, siden det virker som om du hadde en peiling eller to om jernmangel.. :sjenert:

Jeg har begynt å ta Hemofer nå.. 3 stk om dagen.. tar det lang tid før de begynner å virke skikkelig tror du? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi hatt vår egen julegran tenning på altanen :nigo:

Så koselig at fy! :):tree:

Formen min er veldig fin i dag :Nikke: Men i går var den og det, men så måtte jeg på butikken siden Ælen ikke var hjemme og da falt jeg helt i grus igjen og trodde jeg skulle svime av flere ganger.. :sukk:

Så jeg er veldig spent på om jeg klarer meg på jobb i morgen... Jeg må dra for å få betalt noen regninger og se over forsikringspapirene mine...

Jeg skal se om jeg har forsikret meg mot sykdom... noe jeg tror jeg har... for da kan jeg slappe litt mer av ifht. salongen og sykemelding itilfelle det skulle gå så langt... Da vet jeg at penger kommer inn uansett :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den julegrantenningen hørtes så koslig ut :tree:

Håper formen kommer seg etterhvert og at du klarer og kose deg over at du har en huleboer i magen.

Det ordner seg for snille jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er upåklagelig i dag :jepp:

Endel snørrete og litt såre bihuler, men mye heller det enn den dritten jeg har vært igjennom nå :jepp:

Jeg har tilogmed fått vasket kjøkkeninnredningen og gulvet på kjøkkenet :hoppe: Spise har jeg også klart :bolledeig:

Og sex vil jeg ha :jepp: Men nå holder jeg på med innlevering i historie... :glare:

Men livet er herlig i dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har da vært effektiv i dag du å :jepp:

Her er det bare å bruke de dagene som formen er bra på, for min del kan jeg jo håpe at formen holder seg, men man har jo ingen garanti.

Ha en fin søndag videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man har ikke noe garanti.. :glare: Jeg som var så glad for at jeg var kommet såpass mange uker utti svangerskapet at de fleste plager (som jeg ikke hadde fått) skulle avta, men neeeei... de kom heller da de.. :sukk:

Men men :) Det er vel verdt det tilslutt ;)

Ha en fin dag vidre du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er i bedre form, og du har vært flink idag! :jepp:

Nå får vi håpe bihulene blir bra og at snørra gir seg! Jeg er sikker på at jeg snyter ut 1dl om dagen nå :ler:

Lykke til med innleveringen! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...