Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Takk for :klemmer: dere! :hug:

Nå er jeg lei av å være dårlig.. :sukk: Prøvde meg en halvtime på jobb, men måtte legge inn årene igjen.. :riste: Så nå skal jeg ringe alle kundene mine denne uken å avlyse slik at jeg får slappet skikkelig av resten av uka og helga...

Jeg er myyye bedre enn det jeg var i helga som var altså, så det går jo mot bedre :jepp: Men er slett ikke bra uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så leit at du er i dårlig form!! :troest: God bedring! Håper du blir fort frisk igjen!! :klem: Er nok lurt av deg å ta det med ro denne uka! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Historie... :spy:

Jeg liker ikke skolearbeid som jeg ikke liker.. :glare:

---

I dag har jeg sendt info meldinger om den lille som skal komme i juni til alle tantene og onklene mine :Nikke: Alle syns det er veldig koselig :)

Ellers har vi også fått fortalt besteforeldrene mine det og to av søskenene mine :jepp:

Nå er det ikke mange igjen... bare familien til Ælen... Og han vil fortelle dem ansikt til ansikt og det skjønner jeg jo, men jeg orker jo ikke dra noen plasser nå når jeg har vært så dårlig.. :riste: Så ville han jo også vente til etter vi hadde vært på UL.. og da ble jeg dårlig... jaja..

De finner det vel ut en gang hvis vi ikke får fortalt det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se den nei, men jeg kjenner faktisk at det begynner å bli ganske hardt :jepp: Nesten helt opp til navlen :Nikke:

Det er sikkert bare noe jeg innbiller meg, for overalt der jeg har lest skal ikke livmoren flytte seg opp av bekkenet før i uke 12, men jeg er ganske sikker på at det er den som har flyttet seg litt opp.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg snakket med jordmoren og det var så deilig at jeg sitter her å griner :grine: :grine:

Jeg har vært så engstelig og bekymret og det har spunnet i hodet mitt om hva som er galt med meg, så jeg måtte bare ringe henne for å høre hva hun trodde det kunne være...

Og snille jordmoren sier at alt dette er vist heeelt normalt innenfor en liten andel av gravide :klemmer::kyss2::kline::strix:

Jeg skal starte på reisesyketabletter og jerntilskudd for å se om det bedrer seg.. :Nikke: Alle andre jeg har snakket med kommer jo med en eller annen i-verste-fall-løsning som jeg har gådd å gnagd på, så det kjennes ut som om noen har løftet en elefant vekk fra meg :)

Jeg håper bare at det er rett og at det ikke er noen av disse i-verste-fall-greiene...

Jeg måtte bare lette på trykket litt... :dåne:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :klemmer: :klemmer:

Formen er stigende i dag :Nikke: det er deilig :strix: Håper bare den holder seg fin! Den er faktisk så bra at jeg liker å tafse på Ælen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Håper formen blir bedre og bedre, og at du kan få en fin graviditet i sånn omtrent 25 uker nå, frem til du blir ordentlig fødetrengt! :jepp:

Sikkert fint for både deg og Ælen det.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...