Store My Skrevet 22. november 2009 #401 Del Skrevet 22. november 2009 Å vennen. så leit å høre. (skulle ønske jeg kunne trylle deg frisk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. november 2009 #402 Del Skrevet 22. november 2009 Huff, dinedama, det hørtes ikke bra ut!!! Masse god bedrings fra meg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. november 2009 #403 Del Skrevet 22. november 2009 Det hørtes vondt og slitsomt ut God bedring!! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. november 2009 Forfatter #404 Del Skrevet 22. november 2009 Er rimelig slitsomt ja Men behandlingen som legen sa jeg skal ha er massasje av Ælen hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. november 2009 #405 Del Skrevet 22. november 2009 Det er ikke ille behandling kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. november 2009 #406 Del Skrevet 22. november 2009 Ooh, behandlinga hørtes deilig ut da Stor klem, håper det gir seg snart! Det høres jo skummelt ut, jeg visste ikke at det gikk an å sperre blodtilførsel med spente muskler! Må bli bedre vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 22. november 2009 #407 Del Skrevet 22. november 2009 God bedring søtnos Greit med massasje på resept da, da har han vel egentlig ikke noe valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. november 2009 #408 Del Skrevet 23. november 2009 Huff da.. Håper det er forbigående og at du snart er pigg igjen! Synes jeg ser deg med solbriller foran tven.. Hvordan gikk håndballkampen forresten? Jeg får ikke med meg noenting av det som skjer i den virkelige verden for tida jeg Mandags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. november 2009 #409 Del Skrevet 23. november 2009 Oi, så skummelt å bli så dårlig!! Har det noe med huleboeren å gjøre, eller er det tilfeldig at du er så anspent? Ønsker deg god bedring i hvert fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 23. november 2009 #410 Del Skrevet 23. november 2009 Huff da vennen og Håper du blir bedre fort!! Og den massasjen hørtes jo ikke dum ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. november 2009 Forfatter #411 Del Skrevet 23. november 2009 Huff da.. Håper det er forbigående og at du snart er pigg igjen! Synes jeg ser deg med solbriller foran tven.. Hvordan gikk håndballkampen forresten? Jeg får ikke med meg noenting av det som skjer i den virkelige verden for tida jeg Mandags- Ja Ælen mente jeg så rimelig latterlig ut Men funker det så funker det Norge vant selvfølgelig! 27-21 tror jeg Oi, så skummelt å bli så dårlig!! Har det noe med huleboeren å gjøre, eller er det tilfeldig at du er så anspent? Ønsker deg god bedring i hvert fall!! Det har ikke noe med huledingsen å gjøre nei.. Jeg har hatt sånn en gang før også... vet ikke om dere husker det i høst når legene trodde det var nøff-nøffen som hadde tatt meg..? Men da var det iallefall akkurat det samme som jeg har nå... så da har jeg funnet ut at eneste måten å bli ordentlig undersøkt på er hvis man må på legevakta på kveldstid Anspentheten kommer nok med en god del av jobbe stillingen min, jobb generelt, skolen og huleboeren som lager masse bekymringer for meg pga jobb og skole... Huff da vennen og Håper du blir bedre fort!! Og den massasjen hørtes jo ikke dum ut Massasjen er ikke dum den nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 23. november 2009 #412 Del Skrevet 23. november 2009 Kanskje du burde få henvisning til fysioterapeut også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. november 2009 Forfatter #413 Del Skrevet 23. november 2009 Ja kanksje Får se hvordan æÆlen klarer seg i første omgang Jeg har verken tid eller råd til å drive å dra til fysio.. Og ikke dekkes det for at jeg er gravid, fordi at det ikke er graviditets relatert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. november 2009 #414 Del Skrevet 23. november 2009 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. november 2009 #415 Del Skrevet 23. november 2009 Huff DD... god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. november 2009 Forfatter #416 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Takk Eg må ha, eg må ha, solbrilla på Endret 23. november 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. november 2009 #417 Del Skrevet 24. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. november 2009 Forfatter #418 Del Skrevet 24. november 2009 Godt å "se" deg igjen vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. november 2009 #419 Del Skrevet 24. november 2009 Leit å lese at du er så dårlig. Håper det bedrer seg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. november 2009 #420 Del Skrevet 25. november 2009 Uff, så fælt at du skal være så dårlig! Masse god bedring, håper formen kommer seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå