Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ooh, behandlinga hørtes deilig ut da :jepp: Stor klem, håper det gir seg snart! Det høres jo skummelt ut, jeg visste ikke at det gikk an å sperre blodtilførsel med spente muskler! Må bli bedre vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da.. Håper det er forbigående og at du snart er pigg igjen! :troest: Synes jeg ser deg med solbriller foran tven.. :ler: Hvordan gikk håndballkampen forresten? Jeg får ikke med meg noenting av det som skjer i den virkelige verden for tida jeg :sjenert:

Mandags- :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så skummelt å bli så dårlig!! Har det noe med huleboeren å gjøre, eller er det tilfeldig at du er så anspent? Ønsker deg god bedring i hvert fall!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.. Håper det er forbigående og at du snart er pigg igjen! :troest: Synes jeg ser deg med solbriller foran tven.. :ler: Hvordan gikk håndballkampen forresten? Jeg får ikke med meg noenting av det som skjer i den virkelige verden for tida jeg :sjenert:

Mandags- :klemmer:

Ja Ælen mente jeg så rimelig latterlig ut ;) Men funker det så funker det :Nikke:

Norge vant selvfølgelig! :flagg: 27-21 tror jeg :Nikke:

:klem:

Oi, så skummelt å bli så dårlig!! Har det noe med huleboeren å gjøre, eller er det tilfeldig at du er så anspent? Ønsker deg god bedring i hvert fall!! :klemmer:

Det har ikke noe med huledingsen å gjøre nei.. :riste: Jeg har hatt sånn en gang før også... vet ikke om dere husker det i høst når legene trodde det var nøff-nøffen som hadde tatt meg..? :vetikke: Men da var det iallefall akkurat det samme som jeg har nå... så da har jeg funnet ut at eneste måten å bli ordentlig undersøkt på er hvis man må på legevakta på kveldstid :Nikke:

Anspentheten kommer nok med en god del av jobbe stillingen min, jobb generelt, skolen og huleboeren som lager masse bekymringer for meg pga jobb og skole... :sukk:

:klemmer:

Huff da vennen :troest: og :hug: Håper du blir bedre fort!! Og den massasjen hørtes jo ikke dum ut :lur:

Massasjen er ikke dum den nei :lur:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanksje :Nikke:

Får se hvordan æÆlen klarer seg i første omgang :Nikke: Jeg har verken tid eller råd til å drive å dra til fysio.. :riste:

Og ikke dekkes det for at jeg er gravid, fordi at det ikke er graviditets relatert.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...