DDuck Skrevet 20. november 2009 Forfatter #381 Del Skrevet 20. november 2009 Ja jeg så det på FB! Så snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. november 2009 #382 Del Skrevet 20. november 2009 Innom igjen og sier god helg! Og så fint at det er bra med liv i huleboeren! Er så koselig å være på ultralyd, da blir det liksom litt mer virkelig! :rødme: Håper det går bedre med blodsukkeret! Visste ikke at det var så problematisk for diabetikere å være gravid. Man lærer så lenge man lever. Håper det ordner seg iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. november 2009 #383 Del Skrevet 20. november 2009 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. november 2009 Forfatter #384 Del Skrevet 21. november 2009 Jo det er ikke en dans på roser dette Mia Men men... det går heldigvis over God helg til dere begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. november 2009 #385 Del Skrevet 21. november 2009 Godt og se at alt står bra til med deg og huleboeren, tenk at du er over 10 uker på vei allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. november 2009 Forfatter #386 Del Skrevet 21. november 2009 Jah det har gått fort :rødme: Jeg er faktisk ferdig med 1/4 av svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. november 2009 #387 Del Skrevet 21. november 2009 Jah det har gått fort :rødme: Jeg er faktisk ferdig med 1/4 av svangerskapet Herlighet... Tiden flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. november 2009 Forfatter #388 Del Skrevet 21. november 2009 Ja... men det er jo 3/4 igjen Der de siste 10 ukene kommer jege garantert til å maaaaase om å få ut den ungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. november 2009 #389 Del Skrevet 21. november 2009 De siste 10 ukene skal vi sende masse fødestøv til deg, slik at ventetiden ikke skal bli så altfor lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. november 2009 Forfatter #390 Del Skrevet 21. november 2009 Vil jo helst gå lengst mulig slik at det ikke blir en sånn bitteliten baby Meeen regner med det blir slitsomt :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. november 2009 #391 Del Skrevet 21. november 2009 Only 208 days to go. Det høres jo ganske lenge ut, men det går nok fort! Allerede gått 1/4! De sier jo til gravide at de skal nyte graviditeten, men vet ikke helt om det er så mye å nyte i ditt tilfelle med alle plagene diabetesen fører med seg. Men uansett er det et nydelig lite nurk inni der, som du kan glede deg til å bli kjent med. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. november 2009 #392 Del Skrevet 21. november 2009 Innom med en lørdagsklem her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. november 2009 #393 Del Skrevet 22. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. november 2009 #394 Del Skrevet 22. november 2009 Har du tenkt noe på hvordan du skal annonsere graviditeten da? Er det mange som vet det allerede? Tenk at du snart kan skrike det ut til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. november 2009 Forfatter #395 Del Skrevet 22. november 2009 Her gjør vi ikke sånt Cypress Er formen bra i dag? Mazzi: Mine foreldre, hans søsken og noen av vennene våre vet det til nå... vet ikke helt hvordan vi skal si det... Jeg syns det blir vanskeligere og vanskeligere for hver dag å si noe.. Jeg vurderer å sende en teksmelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 22. november 2009 #396 Del Skrevet 22. november 2009 Søndags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. november 2009 #397 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Formen har vel vært bedre ja... Endret 22. november 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 22. november 2009 #398 Del Skrevet 22. november 2009 Annonser det på facebook! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. november 2009 #399 Del Skrevet 22. november 2009 Face er tingen veitu De nærmeste kan vel få vite det over et besøk f.eks, resten som eksisterer kan få vite det på face Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. november 2009 Forfatter #400 Del Skrevet 22. november 2009 ----------- Ja ja... her er det lite liv om dagen... Jeg er så sinnsykt dårlig :dåne: Kom kastet på meg på torsdag.. Så torsdagskveld ble jeg så ille at jeg måtte på legevakta... Det var ingenting feil med meg annet enn at jeg er så spent i muskulaturen i ryggen og skuldrene at hjernen ikke får nok oksygen og blodtilførsel... Og det resulterer i at jeg er kvalm og svimmel konstant.. Jeg tør ikke å kjøre bil.. Prøvde meg på jobb på fredag, men måtte legge inn årene etter bare en liten stund å ringe kundene mine å avlyse og bli hentet av en venninne som kjørte meg hjem Jeg prøvde å gå på butikken en tur på lørdag, men det var et sant helvette! Det eneste som funker er søvn og solbriller faktisk... jeg blir både kvalm og svimmel av å se både på TV skjermen og dataen så derfor har det vært lite nett i helga... og ikke klarer jeg å lese heller.. Spising er det også dårlig med pga kvalmen.. Såååe.. Livet mitt er ikke noe særlig spennende om dagen.. Men nå har jeg faktisk klart å sett på TV i en time Riktig nok med solbriller på, men det funker Så nå blir det håndballkamp!! - russland!!! Heia Norge! Så blir det vel å tvinge i seg noe spiselig etterpå og sove på sofaen til jeg skal legge meg.. Det er koselig å se at dere er innom selv om jeg ikke er så mye her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå