Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Good for you :tommelopp:

Det er sikkert kjekt og ha itilfelle melka mi ikke blir bra nok... eller at vi ikke får til ammingen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 uker i dag og Lisja er fullbåren :bolledeig:

Nå kan hun bare komme... fort fort fort! :fnise:

Sitter her og er helt sånn apatisk og ikke vet hva jeg skal gjøre... :vetikke: Når jeg ikke har noe fast opplegg om dagene blir jeg litt sånn.. giddaløs? :rolleyes:

Meeeen jeg må vel klare å karre meg i susjen og kle på meg etterpå iallefall :fnise: Så har jeg vurdert å bake en ladning skoleboller... men jeg vet ikke om jeg gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du har blitt giddalaus fordi kroppen slapper av og lader opp til påkjenningen som er i vente! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert :jepp:

Eller så er det rett og slett for at jeg føler at jeg ikke har noe å gjøre :ler:

Men nå har jeg vært i dusjen sånn at jeg er ren.. :nigo: Eller så ren som man kan bli når vannet er brunt igjen.. :glare:

Og siden dusjen vil at jeg skal være brun så skal jeg smøre meg med litt selvbruningskrem slik at vannet kanskje er normalt neste gang jeg dusjer :tunge1:

Så vurdeeeeeeerer jeg disse skolebollene... Jeg begynner kanskje å gidde å lage dem... men det er bare selvpining for jeg får jo ikke spist dem selv uansett.. :sukk:

Jeg tenkte også litt på å gjøre i stand senga og stellkommoden til Lisja... Skulle vel heller gjort det enn å bake.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt kan du jo ordne senga og stellekommoden mens deigen hever og etterhever? :jepp: Bortsett fra at det fortsatt er selvpining da.. Kan du spise de etter at Lisja er født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kan jeg spise de :strix:

Så det kan hende jeg venter med å lage dem til da :ler: Hvis jeg lager dem nå har Ælen spist dem opp før jeg får sukk for meg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada har vært der inne mange ganger og laget litt av de tingene :jepp: Men det nytter liksom ikke for jeg reagerer like mye på stivelsen (hvetemelet) som på sukker.. :sukk:

Så noe skal det være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ja da kan jeg spise de :strix:

Så det kan hende jeg venter med å lage dem til da :ler: Hvis jeg lager dem nå har Ælen spist dem opp før jeg får sukk for meg.. :sjenert:

Du kan jo fryse dem før han får fingrene i dem og ta dem opp når det kommer barselbesøk og sånn etterhvert? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg overdid it litt med bruningskremen.. :rolleyes: Den funket litt bedre enn jeg hadde forventa :fnise:

Så nå er jeg brun :briller:

Jeg har fått gjort klar senga til lisja nå :nigo: Fine lille reiret hennes :rødme: Men jeg har ikke noe kosebamse til henne... det har jeg ikke tenkt på engang :fnise:

Jeg har en hel søppelsekk i kjelleren med kosedyr som jeg har hatt selv, så jeg tror jeg skal ta meg en tur ned og se om jeg finner noen søte som jeg kan vaske til henne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo fryse dem før han får fingrene i dem og ta dem opp når det kommer barselbesøk og sånn etterhvert? :lur:

Det var egentlig litt av planen :lur:

Kan man fryse dem med melisglasur og kokos på, eller må man lage det til når man tiner dem opp? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fryse de med glasur og kokos, men de er bedre hvis du fryser de uten og smører på når du tar opp :jepp: Men om du skal bruke de til barselbesøk og ta opp et par i slengen er det jo tungvindt.

Ingen vondter i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt med stivelse å slik - eneste trøsten jeg kan gi at.. Gud så god den sjokoladekaka kommer til å bli etter at lillejenta har kommet :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan fryse de med glasur og kokos, men de er bedre hvis du fryser de uten og smører på når du tar opp :jepp: Men om du skal bruke de til barselbesøk og ta opp et par i slengen er det jo tungvindt.

Ingen vondter i dag?

Flotters :jepp:

Ja jeg gidder ikke stille meg opp å lage sånt når jeg har besøk, så da blir det frosset ned helt ferdig :Nikke:

Ikke noe mer vondter i dag nei :) Ikke noe mer enn de "vanlige" murringene som jeg har gått med en stund iallefall :)

Hvordan går det i streikeheimen? :lol:

Så dumt med stivelse å slik - eneste trøsten jeg kan gi at.. Gud så god den sjokoladekaka kommer til å bli etter at lillejenta har kommet :sikle:

Ja sjokoladekaka kommer til å bli himmelsk :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en god helg! :klemmer:

Spennende at det ikke er så lenge igjen til den lille melder sin ankomst! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig :klemmer:

Håper du også får en fin fin helg :nigo: Dere er jo så flinke å kose dere at det regner jeg med du får til :)

Jeg slenger inn et magebilde jeg :fnise:

28835_433580645398_752400398_6007727_3345325_n.jpg

Jeg er sprekkferdig!!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg syns den har vokst noe forferdelig bare de to siste ukene jeg :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...