DDuck Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2621 Del Skrevet 2. juni 2010 Innom og ser til hvordan det står til med deg! Ser jeg ikke har tippet og jeg tipper 25 juni. Jeg driver og psyker meg opp til å pakke sykehusbagen nå om dagen. Foreløpig har det bare blitt med tanken, pakking er så kjedelig! :dåne: Skal skrive det opp jeg Pakking er kjedelig ja Men det er jo kjekt å være forberedt Jeg tenker at jeg skal fortsette å tenke på det i morgen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. juni 2010 #2622 Del Skrevet 2. juni 2010 Fødeavdelingen... Det skal jeg aldri se på mer i hvert fall... Og jeg vil ha keisersnitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. juni 2010 #2623 Del Skrevet 2. juni 2010 Pakking er kjedelig ja Men det er jo kjekt å være forberedt Jeg tenker at jeg skal fortsette å tenke på det i morgen iallefall Kan ikke få tenkt nok på det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. juni 2010 #2624 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg anbefaler å ta med nattbind. Hvis det ikke har blitt annerledes nå enn da jeg lå på sykehuset, så får man bare sånne digre bleie-bind så man føler seg som Donald Duck.. ikke kuult å gå med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. juni 2010 #2625 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Hvilken side er tippelisten på? Edit: Nei, for et tullespørsmål. Du har da link til den i signaturen din. Endret 2. juni 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2626 Del Skrevet 2. juni 2010 Er litt usikker My, men trykker du på tippeliste-linken i signaturen min så kommer du rett på den Nattbind er notert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. juni 2010 #2627 Del Skrevet 2. juni 2010 Mange skryter av at di engangstrusene man får på sykehuset med bind er noe av det meste komfortable di har hatt på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. juni 2010 #2628 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja, så den linken like etter jeg skrev innlegget mitt. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. juni 2010 #2629 Del Skrevet 2. juni 2010 Neimen, jeg har ikke tippa jo!!! Ingen har tatt 20. juni, så da tar jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. juni 2010 #2630 Del Skrevet 2. juni 2010 Mange skryter av at di engangstrusene man får på sykehuset med bind er noe av det meste komfortable di har hatt på seg Jeg synes ikke det var mye komfortabelt.. men de har kanskje endret standard på utstyret sitt på 7 og et halvt år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2631 Del Skrevet 2. juni 2010 Noterad Cypress Jeg skal gi nettingtrusene et forsøk Men det er sikkert kjekt å ha med bindene itilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. juni 2010 #2632 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har lastet ned alle sesongene med Big Bang Theory så jeg har noe å kose meg med da Åh, jeg elsker Big Bang! Siste episoden var så morsom! Jeg laster ned et par dager etter episoden har gått i USA for murringene Jeg har ei venninne på FB som skal bli tante nå i disse dager, svigerrinnen har gått tiden ut, og er på overtid, den ivrige tanten har tilbydd laxerolje for å få fortgang, men svigerrinnen nekter, selv om hun sliter med bekkenet og urinveisinfeksjon.. Ei på jobben fortalte om ei som hadde drikki det (mener det var det? :klø: ) Ungen hadde kommet så fort at den døde! Da vil jeg heller at det skal gå litt tregt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #2633 Del Skrevet 3. juni 2010 Voooooondt!! Murringene mine har tatt seg opp en del hakk iløpet av natta og går nå helt fra inni rompa ( :lekkert I know..) og rundt på framsiden som et belte.. Det er ikke noe behagelig!! Men det er fortsatt ingenting som er regelmessig eller som jeg tror er rier... bare sterke murringer Stakkars Ælen var livredd da han dro på jobb klokka seks for da var det så vondt at jeg måtte bygge opp teppet og masse puter til et tårn i senga og sitte framoverlent og gjynge meg igjennom smertene Jeg hadde nettopp vært og tisset også så Ælen stakkar spurte "Er du sikker på at det ikke var vannet ditt som gikk når u var på do??" Tror jeg ville kjent det da Ellers kan jeg meddele at vi er fri for vann... IGJEN! Og jeg har fortsatt veldig vondt, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal ta meg til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. juni 2010 #2634 Del Skrevet 3. juni 2010 Hold deg langt unna laxeroljen!!! Her skal det komme en sprell levende baby!! Au, disse murringene dine hørtes ikke gode ut, men kanskje det er kroppen din som prøver å fortelle deg at nå er det i gang.. Siden du må rugge deg gjennom smerten.. men jeg håper der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #2635 Del Skrevet 3. juni 2010 Hadde ikke gjort meg noe å være igang for å si det slik I følge menstermin er jeg 38uker i dag Ganske ubehagelig i grunn, men jeg skal vente litt før jeg evt ringer jordmoren for å høre hva det kan være... for når det er så vondt at jeg må krøke meg sammen avogtil så syns jeg det er for vondt til å være normalt..? :klø: Men skal se det ann.. går det ikke over så skal jeg ringe å høre hva hun har å si om saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. juni 2010 #2636 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg mener det er for vondt til at det er normalt ja, men jeg har aldri vært fødende eller nærtstående fødsel. Høres ut som det komme takvis da.. :klø: Jeg syns ikke du skal drøye så lenge før du ringer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #2637 Del Skrevet 3. juni 2010 Ja det kommer jo på en måte takvis... men ikke regelmessig... Så jeg sitter her og leter opp gamle tråder på emnene rier og hvordan kjenne at noe er i gang... :klø: Jeg har jo ikke heller akkurat gjort dette før Men overalt finner jeg bare ut at det sitter i korsryggen på folk.. finner ingenting om rompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. juni 2010 #2638 Del Skrevet 3. juni 2010 Mamma sa at hun kjente alle sine rier i rompa og lårene, og litt på magen. Så jeg tror ikke du er alene. Jeg kan sjekke i fødselsboken min :opplyse: Jeg vet også det skal finnes en rieteller på nettet et sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. juni 2010 #2639 Del Skrevet 3. juni 2010 Tegn på fødsel: *Murring i ryggen *Åpning av livmorhalsen *Lett blødning fra skjeden *Vannavgang (ganske så innlysende) *Press i bekkenet og bekkenbunnen *Rier flere enn 5-6 sammentrekkninger i timen *Vannaktig sekret fra skjeden (kan være fostervann) *Menslignende kramper, kramper i magen Jeg tror du kan kjenne det i rompa for at hun presser på bekkenet ditt, for du bærer ganske langt inne. Og som noen andre skrev her inne, så kjente di sparkene så å si i rompa for di bar så langt inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #2640 Del Skrevet 3. juni 2010 åååh du gjør jo dette spennende du Hvis det ikke har blitt bedre til klokka to skal jeg ringe jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå