Happy Feet Skrevet 11. november 2009 #241 Del Skrevet 11. november 2009 Innom med en god klem. Så dumt at bekkenet har begynt å krangle alt, det hørtes ikke noe godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. november 2009 Forfatter #242 Del Skrevet 11. november 2009 Hei Takk for Jepp, det er kjipt, men jeg håper det bare er en fase.. Det kjennes mye bedre ut i dag ihvertfall Nå har jeg vært på føttene i noen timer og kjenner litt små antydninger, men ikke så ille som de andre dagene Går det bra med deg da? Du er vel i lykkerus enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 11. november 2009 #243 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har det strålende. Fortsatt i lykkerus, ja! Ellers er jeg mye trøtt, så sofaen blir flittig brukt etter jobb. Og en del kvalm! I dag kastet jeg faktisk opp for første gang. Jeg haaater å spy, men det gikk overraskende bra. Flink jente! Godt å høre at det er litt bedre i dag. Håper det holder seg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. november 2009 #244 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Jeg har det strålende. Fortsatt i lykkerus, ja! Ellers er jeg mye trøtt, så sofaen blir flittig brukt etter jobb. Og en del kvalm! I dag kastet jeg faktisk opp for første gang. Jeg haaater å spy, men det gikk overraskende bra. Flink jente! Godt å høre at det er litt bedre i dag. Håper det holder seg sånn. Godt oppkast seansen gikk bra Ikke noe moro med den morgen kvalmen! Endret 11. november 2009 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. november 2009 Forfatter #245 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har det strålende. Fortsatt i lykkerus, ja! Ellers er jeg mye trøtt, så sofaen blir flittig brukt etter jobb. Og en del kvalm! I dag kastet jeg faktisk opp for første gang. Jeg haaater å spy, men det gikk overraskende bra. Flink jente! Godt å høre at det er litt bedre i dag. Håper det holder seg sånn. Sofaen er vist min beste venn for tiden også Og saue varmeflasken min Uff.. ikke noe herlig med den spyinga Håper du slipper unna noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. november 2009 #246 Del Skrevet 11. november 2009 Sofaen er vist min beste venn for tiden også Og saue varmeflasken min Uff.. ikke noe herlig med den spyinga Håper du slipper unna noe mer Du er ikke alene om å være bestis med sofan altså, DEN ER GOD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. november 2009 #247 Del Skrevet 11. november 2009 Må ikke slite deg ut nå da vennen Lytt til kroppen din, og ta ting iditt tempo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 11. november 2009 #248 Del Skrevet 11. november 2009 Sofaen er vist min beste venn for tiden også Og saue varmeflasken min Uff.. ikke noe herlig med den spyinga Håper du slipper unna noe mer Jeg også har saue-varmeflaske! Siden du meldte deg i dagboka mi, så måtte jeg inn og lese litt i dagboka di jeg også. Men jeg fant ut at jeg like godt kunne "melde" meg med en gang. I morgen begynner huleboeren din å bevege seg! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. november 2009 Forfatter #249 Del Skrevet 11. november 2009 Du er ikke alene om å være bestis med sofan altså, DEN ER GOD Jeg også har saue-varmeflaske! Siden du meldte deg i dagboka mi, så måtte jeg inn og lese litt i dagboka di jeg også. Men jeg fant ut at jeg like godt kunne "melde" meg med en gang. I morgen begynner huleboeren din å bevege seg! :rødme: Ja varmeflaska mi er så goooood :hoppe: Så koselig at du stakk innom! Alltid hyggelig med nye "fjes" Gjør den? Nååh :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. november 2009 #250 Del Skrevet 11. november 2009 jeg har også varmefalske :hoppe: min bestevenn på denne årstiden :rødme: Hadde to, den ene var en pingvin og den andre er en bamse, men pingvinen "døde" (brukt litt for mye) Men jeg elsker varmeflasken min å så legger jeg igjen en stooooor haug med bare fordi du er fantastiske du!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. november 2009 Forfatter #251 Del Skrevet 11. november 2009 Naw :rødme: x 1000!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. november 2009 #252 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har ikke varmeflaske Men jeg så en i et blad fra nille eller europris, den var søt og julete :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. november 2009 Forfatter #253 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) ååå juletre :rødme: Det er kaldt i dag -11,5!! Endret 12. november 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. november 2009 #254 Del Skrevet 12. november 2009 Sofaen er en veldig god venn om dagen ja. Jeg sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. november 2009 #255 Del Skrevet 12. november 2009 det var ikke juletre på den da, men den var strikka og hadde noe på seg :klø: Jeg husker ikke, men fin var den Men nå fikk jeg lyst til å sette opp juletre Men samtidig er det ikke noe gøy, for alle har stygge plastikktre. Jeg skal ha superfint, ordentlig juletre som stinker skog og jul, når jeg bor for meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. november 2009 Forfatter #256 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg skal ha stinketre for første gang i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. november 2009 #257 Del Skrevet 12. november 2009 Woho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. november 2009 #258 Del Skrevet 12. november 2009 Her slipper ikke et eneste kunstig tre inn! Kun the real deal som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 12. november 2009 #259 Del Skrevet 12. november 2009 Her slipper ikke et eneste kunstig tre inn! Kun the real deal som gjelder Signerer denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. november 2009 #260 Del Skrevet 12. november 2009 Flinke jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå