Småkjekset Skrevet 29. mai 2010 #2521 Del Skrevet 29. mai 2010 Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #2522 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg er sliten... Har vært i konfirmasjon til lillebroren min i dag.. Orket ikke å dra i kirka først pga bekkenet og de harde trebenkene Når vi kom til lokalet var det dobbelt konfirmasjon og det viste ikke vi :dåne: Så det var masse fremmede folk og masse spetakkel så jeg ble rimelig fort sliten i hodet... Pappa glimtet til som vanlig med rotehuet sitt og hadde ikke kjøpt inn sukkerfri brus som jeg kunne drikke til middagen.. Vet ikke om dere husker at jeg sa det før en gang at hver gang vi er i selskap hos pappa så er det ingenting annet en vann til meg? Men iallefall så hadde det andre konfirmasjonsselskapet så det gikk bra og jeg slapp å være tørst... Middagene var i to forskjellige "saler" men kaffen var felles (siden konfirmantene er/var bestekompiser og foreldrene er faddere p hverandre sine konfirmanter) så når kaffen startet var det ca 90stk der :dåne: Det ble litt mye for mitt hode, så vi dro hjem tidlig... Ælen fikk smakt på diverse kaker mens jeg satt å suttet på en bit vannmelon fra koldtbordet som var til middag... Når vi kom hjem slokna jeg momentant på sofaen.. Kjenner jeg er ekstra sliten i bekkenet etter dagen.... Og ikke minst sliten av å ha måttet fortalt ALLE hvordan det går, om jeg har vært plaget, om det er lenge igjen, om det er gutt eller jente, om jeg er i form, om jeg ikke skal ha litt kake, om jeg skal ditt og om jeg skal datt... Syting og klaging fra meg i dag... Men konfirmanten var fin og fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. mai 2010 #2523 Del Skrevet 30. mai 2010 Men konfirmanten var fin og fornøyd Det er jo det viktigste! Men hjelpe meg - 90 stykker i konfirmasjon?? :dåne: Du har lov å være sliten, det er helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mai 2010 #2524 Del Skrevet 30. mai 2010 SKjønner godt at du ble sliten av det jeg, blir sliten av bare tanken her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. mai 2010 #2525 Del Skrevet 30. mai 2010 Å disse spørsmålene :dåne: Jeg er så drittlei dem selv..! Stakar "suttet på en melonbit fra koldtbordet" Trøsten er i allefall at melon er godt, selv om det ikke er noe kake akkurat, men nå er det ikke lenge igjen før du kan nyte sjokoladekake, og jeg håper at jenta kommer den 14. som du holder en knapp på for da er det bare 14. dager til du får sjokoladekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #2526 Del Skrevet 30. mai 2010 Ja jeg følte meg litt stakkarslig der jeg satt med melonen min og menneske på menneske spurte "skal ikke du ha kake du da?" Om bare blikk kunne drepe... Jeg er litt sånn spent her jeg sitter jeg... har gått med en del menssmerter og kynnere den siste uka og nå i kveld har smertene tatt seg mer opp... Det kjennes ut som om mensen skal komme når som helt egentlig Jeg tror å håper det er modning på gang Det er ingenting regelmessig, men de kommer i tak... Har lett etter tråder rundt det og det virker som at mange opplever det like før fødsel... evig optimist jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. mai 2010 #2527 Del Skrevet 30. mai 2010 Oi! Hvor lang tid pleier det å ta fra modning til fødsel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mai 2010 #2528 Del Skrevet 30. mai 2010 Åh, dette kan bli spennende fremover altså Håper at det du kjenner så smått er begynnelsen på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. mai 2010 #2529 Del Skrevet 30. mai 2010 Kommer di regelmessig hvert tiende minutt regnes dette som aktiv fødsel sto det i gravidbladet mitt Jeg krysser fingerene for at lillejenta vil ut hun er jo ferdig nå ligger bare der og godgjør seg.. Kanskje du skal prøve litt kjerringråd da.. Altså Ælen Sæd hjelper på modningen vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #2530 Del Skrevet 30. mai 2010 Modning kan ta mange uker Så det er ikke sikkert at det er noe på gang... men det kjennes iallefall at det er noe som skjer med kroppen.. Ja jeg får fri til Ælen i kveld Hvis jeg ikke sovner først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. mai 2010 #2531 Del Skrevet 30. mai 2010 Du har lov til å være sliten, når det var 90stk der! Hadde jammen blitt sliten og lei selv da altså Ååh, tenk om hun kommer snart :happy: Naboen min (eller, dattera til naboen), fikk en gutt idag Først dro nabodama avgårde, og rett etterpå dro andre dattera hennes og typen hennes, så så jeg på facebook og 3 dattera skrev at hun var blitt tante Det var litt morsomt synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #2532 Del Skrevet 30. mai 2010 Gøy når andre får babyer Regner ikke med det blir like gøy å få selv akkuat mens det står på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. mai 2010 #2533 Del Skrevet 31. mai 2010 Spennende spennende! Plutselig er lisja her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #2534 Del Skrevet 31. mai 2010 Vondtene har vart hele natta og er tilstedeværende enda, men de er ikke regelmessige eller noe værre enn i går kveld så jeg slapper av jeg Har time til jordmor om en time så jeg skal nevne det for henne og høre hva hun tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mai 2010 #2535 Del Skrevet 31. mai 2010 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 31. mai 2010 #2536 Del Skrevet 31. mai 2010 I følge mitt gravidblad (jeg refererer visst ivrig fra det i boka di) Så er det dokumentert at mødre med sukkersyke føder før terminen :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #2537 Del Skrevet 31. mai 2010 Det har faktisk jeg lest Pappa fant bladet liggende og slenge på en flyplass så han tenkte på meg og tok det med seg han Så akkurat den artiklen leste jeg Men jeg spurte diasykeplleieren om det og hun sa at det fantes ikke noe forsking eller dokumenterte beviser på det... men hvem vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 31. mai 2010 #2538 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Jeg håper det er sant, for da blir det sjokoladekake ganske så snart Endret 31. mai 2010 av Icing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 31. mai 2010 #2539 Del Skrevet 31. mai 2010 Så spennende det ble her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 31. mai 2010 #2540 Del Skrevet 31. mai 2010 Skjer det noe mer her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå