LilleEkorn Skrevet 9. november 2009 #221 Del Skrevet 9. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 9. november 2009 #222 Del Skrevet 9. november 2009 Uffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. november 2009 #223 Del Skrevet 9. november 2009 Men man trenger jo ikke å bli kvelm Jeg har ikke vært noe kvalm i det hele tatt enda Det er godt kan jeg tenke meg :happy: Håper jeg er heldig når det gjelder vondter altså! Så koselig gave til pappan din! Og koselig det du gjorde for Ælen, man er jo pappa selv om bebisen ikke er ute enda :happy: Men blodsukkeret ditt kunne vært mer koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. november 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 9. november 2009 Takk for dere! tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. november 2009 #225 Del Skrevet 9. november 2009 hei søta jeg og pusen (som ligger ved siden av laptopen for en gangs skyld, og ikke oppå tastaturet ) sender masse til deg og huleboeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. november 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 9. november 2009 hihi tilbake Jeg sendte mine puser ut på musejakt jeg Så får vi se om det blir mer enn bare to mus i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. november 2009 #227 Del Skrevet 9. november 2009 Håper det går bedre etterhvert da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. november 2009 #228 Del Skrevet 9. november 2009 Foresten angående diabetesen din. Det er type 1? Har du fått noe beskjed om hvor stor sjangs det er for at barnet kan arve det? For øvrig synes jeg Diabetes og eksem er de jævligste sykdommene som finnes! Blir jo aldri kvitt de! Jeg kommer garantert til å få et allergi og atopisk eksem barn Meeeen... godt jeg har erfaring med ting selv, så da takler jeg vel det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. november 2009 Forfatter #229 Del Skrevet 9. november 2009 Ja det er type 1 jeg har Men den er enda litt merkelig og jeg produserer littegrann insulin selv som en type2'er ville gjøre, men de sier at den produksjonen kommer til å forsvinne helt.. Det er vel 5% hvis jeg ikke husker feil? :klø: Så mener jeg det var 20% hvis begge foreldrene var diabetikere... så det er jo ikke store sjangsene sånn sett Diabetes og eksem er jo heldigvis sykdommer som man kan leve tilnærmede helt normale liv med, bare man klarer å ha de under kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. november 2009 #230 Del Skrevet 10. november 2009 Sant nok, det gjør jo det.... skulle bare ønske man hadde nok kunskap da jeg var liten og mamma slet med min eksem.. hadde hun visst nok og vært flink nok så hadde jeg ikke hatt det i dag. Men men... Godt du hadde små sjanser da.. hos meg er det 25% sjangs om bare en av fordrene har det eller 50% om begge har det.. moro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. november 2009 Forfatter #231 Del Skrevet 10. november 2009 åå det er såpass ja.. Men nå har vel heldigvis du kunnskapen som skal til da om dere havner i "uløkka" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. november 2009 #232 Del Skrevet 10. november 2009 Innom med en til deg! Håper det går bedre med smertene og blodsukkeret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. november 2009 Forfatter #233 Del Skrevet 10. november 2009 Takk for klemmen I dag har jeg mer å gjøre på jobb, så jeg kjenner at bekkenet begynner å slite litt allerede... så nå skal jeg bare sitte å slappe av til neste kunden kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. november 2009 #234 Del Skrevet 10. november 2009 Hei Hvordan er det med deg og jobb nå da? Står du i evigheter på vondt gulv? Er det dumt å sitte når man klipper kanskje? :klø: Kan ha en kjempehøy, supergod stol Og hva med alt som er rundt deg i salongen, hårfarge og sterke ting osv, er det farlig?? Nå ble det mye spm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. november 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg står på dumt underlag ja Går greit å sitte å klippe på langt hår, men på kort hår må jeg liksom være i hodehøyde og skal jeg ha stolen så høyt så kommer jeg meg ikke opp på den Og kommer jeg meg opp så rekker jeg ikke i gulvet for å flytte på meg Kjemikaliene tror jeg skal gå bra Har aldri opplevd at noen har blitt sykemeldt pga det så lenge de ikke reagerte på det i fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. november 2009 #236 Del Skrevet 10. november 2009 Kan umulig være godt for ryggen og bekken Du kan ha sånn stol du heiser opp, så da sitter du på den og hever deg høøyt opp, også kan du ha noe du bare tar tak i for å flytte deg Sånn stol som vi har i barnehagen hadde vært smart Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. november 2009 Forfatter #237 Del Skrevet 10. november 2009 Det er en sånn stol jeg har Men det blir veldig upraktisk Dessuten må jeg jo stå i alle slags vinkler med hendene og både høyt og lavt, og da faller man som regel i en eller annen vinkel med bekkenet som sannsynligvis ikke er bra i lengden.. Men ikke vet jeg... jeg får bare jobbe til det sier stopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. november 2009 #238 Del Skrevet 11. november 2009 Må ikke slite deg ut nå da vennen Lytt til kroppen din, og ta ting iditt tempo Om en klipp tar litt lengre tid nå enn før, så er det helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. november 2009 Forfatter #239 Del Skrevet 11. november 2009 Men jeg er så dårlig å planlegge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. november 2009 #240 Del Skrevet 11. november 2009 Men jeg er så dårlig å planlegge Da må du øve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå