Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Synes jeg ser dinafina høygravid på sykkeltur gjennom landet.. :hoho:

for ikke å snakke om løpeturen tilbake! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en muggsopp og har ikke mye fornuftig å si... :glare:

Jeg er bare dritlei av alt nå.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste i det siste bladet Gravid, om ei jente som hadde sukkersyke slik som deg. (man fikk være med på hele fødselsforløpet) Uansett der sto det at fødselen startet som oftest før tiden hos gravide med sukkersyke. Så jeg regner med du har lillejenta di her før terminen :)

Det vil si, babykos før den estimerte tiden, sjokoladekake tidligere, og du får kroppen din tilbake :Nikke:

Det er ikke så lenge igjen nå, hold ut :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh :rødme:

Det hadde vært noe det :Nikke:

Jeg holder en knapp på 14.juni av en eller annen grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en flink Ælen som raker hele hagen og går amokk i buskene med saga si :rødme: Et problem mindre for meg å tenke på :)

Jeg har sånn smått startet å lese meg opp til engelsk muntlig eksamen som jeg skal ha på onsdag... jada.. :rolleyes: Bedre sent enn aldri hva? ;)

Så har jeg lagt to brett med sukkerfrie kanelboller som står og hever seg til de skal inn i ovnen :nigo: Håper de blir gode :jepp: Bruker splenda sukker istedet for vanlig farin, men det smaker omtrent akkurat det samme så jeg har trua :jepp:

Jeg tror at som belønning for at Ælen har vært så flink i dag så må han dusje sammen med meg :sjarmor: Så kan han få en kanelbolle også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...