Devilina Skrevet 13. mai 2010 #2301 Del Skrevet 13. mai 2010 Har du mye som skal pakkes ned da? Forresten, fått solg ut mye? Da blir det jo litt mindre og pakke liksom Ps.... det er faktisk ikke så lenge til lillejenta kommer Så den drømmen din har litt rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #2302 Del Skrevet 13. mai 2010 Det er jo en del som må pakkes Også er det jo alle de store tingene som speilene, vask og resepsjon og hyller osv som må skrues ned og ryddes vekk... Sliter litt med å finne ut hvor jeg skal oppbevare dem her hjemme... får de ikke ned i kjelleren for trappenedgangen er alt for liten og bratt.. Jeg har enda en del igjen, men ikke så veldig mye Men har jo mye annet rart også som farger, permanenter, og sånne stoooore flaske med shampo og slikt som jeg har brukt i salongen Det ser liksom ikke så mye ut, men jeg fant ut at det var mer enn jeg trodde Har vært der borte en tur nå og pakket i esker, så får vi ta de derifra en dag vi har hjelp av noen med stor bil eller henger Og ikke minst noen som kan hjelpe å bære... bekkenet mitt vil nemlig ingenting... iallefall ikke i dag.. Også har jeg spist pommes frites fra gatekjøkkenet for første gang siden jeg ble gravid i dag Jeg har ikke klart den frityrlukta helt siden jeg ble gravid, meeeen jeg fikk så lyst på pølse og pommes så da klarte jeg å spise det Den drømmen min var ikke så tullete nei... for i teorien så kan det skje nårtid som helst Jeg vet om noen som SKAL pakke sykehusbag i helga... Har hatt det som mål hver helg fra jeg bikket 30uker, men har enda ikke begynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mai 2010 #2303 Del Skrevet 13. mai 2010 Sykehusbag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #2304 Del Skrevet 13. mai 2010 Er det noe som er så søtt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. mai 2010 #2305 Del Skrevet 13. mai 2010 Sykehusbag gjør det hele mer virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mai 2010 #2306 Del Skrevet 13. mai 2010 Sykehusbag gjør det hele mer virkelig. Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. mai 2010 #2307 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg vet ikke helt hvordan håret mitt er jeg, men det er farga, og jeg har lyst på noe anna enn butikk shampoo Hvis du har noe for det og vil selge, så kan det hende jeg kjøper av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #2308 Del Skrevet 13. mai 2010 Selvfølgelig har jeg det Har en for farget hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. mai 2010 #2309 Del Skrevet 13. mai 2010 Hva er det da? Balsam også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #2310 Del Skrevet 13. mai 2010 har balsam også For tørt hår Hvis håret ditt er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. mai 2010 #2311 Del Skrevet 13. mai 2010 Har du laget liste over hva du skal ha med i bagen/sekken da? Jeg hadde jo en flott liste, men den ligger på den kræsja pc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #2312 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg har en liten liste, men jeg vet ikke helt hva jeg skal pakke nedi... egentlig... :klø: *Lesestoff til å slå ihjel dødtid med siden lisja blir liggende på en annen avdeling enn meg *Kortstokk? -til dødtid såklart.. *Hentesett til Lisja *Undertøy *Joggebukse *Amme vennlige overdeler (singletter?) *Sånn brystvorte salve itilfelle såre brystvorter *Innesko *Mobillader *kamera *Mykt dopapir og nattbind *Insulin og måleutstyr *resepter *Helskekort og ID Ellers vanlige toalettsaker... nja... det er det jeg har kommet på iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 13. mai 2010 #2313 Del Skrevet 13. mai 2010 Kjeks og kameralader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #2314 Del Skrevet 13. mai 2010 Takk Træmpis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. mai 2010 #2315 Del Skrevet 13. mai 2010 Kan være greit å ha med noe oppskjært frukt og drikkeflaske, greit å ha litt ekstra energi imellom slaga... selv om du får KS da men vet jo aldri når de serverer mat liksom... hva med Ipod eller lignende? :klø: Bind og sånn får du jo på sykehuset mener jeg... eller en slags bleie Husk store truser, tror det kan være ganske behagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #2316 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg får ikke KS så lenge det ikke skjer komplikasjoner under fødselen Kjeksen er til fødselen, for da trenger jeg å ha noe med raske karbohydrater for å få opp blodsukkeret Regner ikke med jeg er gira på å spise noe mat midt i akten, så det kan være greit å ha noe slikt Ja Ipod er sikkert ikke så dumt Iallefall hvis man ligger på rom sammen med noen og ikke er intressert i besøksbråk når dem f.eks har besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mai 2010 #2317 Del Skrevet 13. mai 2010 Hvorfor blir lisja liggende på en annen avdeling enn deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #2318 Del Skrevet 13. mai 2010 Lisja blir liggende på nyfødtintensiven for å få oppfølging på blodsukkeret sitt i et par dager, mens jeg er på den vanlige fødeavdelingen Unger av diabetesmødre får gjerne veldig lavt blodsukker de første dagene etter fødsel fordi at kroppen deres produserer mer insulin enn andre barn pga at mammaen som regel har hatt høyere blodsukker og da trenger de kanskje litt ekstra overvåking evt. drypp med litt sukkervann inntil de stabiliserer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 14. mai 2010 #2319 Del Skrevet 14. mai 2010 Haha, jeg drømte om deg i natt Du kom syklende ned hit til meg i sør, fordi du hadde en skikkelig god kur for flisete tupper og skada hår som jeg kunne få. Jeg spurte om det ikke var like greit å fly, siden du var gravid og sånn, men nei, det gikk så tregt, var mye bedre å sykle. Plutselig sa du at du måtte løpe, for du var ganske sikker på at nå var Ælen naken Så da løp du da, fra sykkelen og alt Jeg tror jeg lo når jeg våkna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. mai 2010 #2320 Del Skrevet 14. mai 2010 er det beste jeg har hørt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå