Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:goodbye:

Formen er finfin den :jepp: Plages enda bittelitt med å holde blodsukkeret på ønsket nivå, men ellers går det bra :)

Ømme pupper og sær luktesans hører vel også med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig ja :ler:

Jeg syns faktisk det er litt betryggene for da vet jeg det er noe som skjer der :rødme:

Ikke sant :jepp: :happy:

Så bra at formen er fin, er du ikke kvalm? :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaadaaaa.... strenge meg fortalte jo virkelig hvor skapet skal stå :roll: Nei...

Men jeg klarte iallefall å få sagt det og om jeg må få si det selv var jeg ganske så kjølig mot henne hele timen.. Hun kunne jo selvfølgelig ikke skjønne hvor det kom ifra, men la seg langflat og beklagde så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne ikke skjønne det nei... :roll: Jaja, bra du fikk sagt fra i hvert fall da, selv om du ikke fikk kjeftet så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du fikk sagt fra. :Nikke: Selv om hun hadde fortjent litt mer :kjefte: (Men vet hvor vanskelig det kan være. :sjenert:)

Bra du føler deg i grei form og at den lille har det fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 uker allerede! :dåne: Det er 1/5 ferdig det! :jepp::strix:

Før du vet ordet av det sitter du der med en utflyttet huleboer i armene dine! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med sladre bygda hos deg da... har ikke fått med meg det før nå jeg.. makan til jordmor... Håper ikke jeg får ei sånn ei... nei.... det bor tross alt 55000 her.. så har vel kanskje ikke det problemet.. pluss at jeg ikke er herfra ;)

Når er det påtide og skaffe seg jordmor da? Du som er litt inn i gamet allerede...

Gratulerer med 8 uker overstått!!! :hoppe:

Hvordan klarer du å holde styr på både denne boka og den andre... hadde gått rundt for meg..

Det er jo omtrent de samme personene som skriver i begge ;)

:hug: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...