Gjest Rekaaa Skrevet 3. november 2009 #181 Del Skrevet 3. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. november 2009 #182 Del Skrevet 3. november 2009 Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 3. november 2009 Formen er finfin den Plages enda bittelitt med å holde blodsukkeret på ønsket nivå, men ellers går det bra Ømme pupper og sær luktesans hører vel også med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. november 2009 #184 Del Skrevet 3. november 2009 Koselig ja Jeg syns faktisk det er litt betryggene for da vet jeg det er noe som skjer der :rødme: Ikke sant :happy: Så bra at formen er fin, er du ikke kvalm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 3. november 2009 Ikke noe kvalm Men konstant sulten nesten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. november 2009 #186 Del Skrevet 3. november 2009 Så bra det da! Men sikkert ikke noe godt å være så sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2009 Forfatter #187 Del Skrevet 3. november 2009 Nei litt irriterende... kan jo ikke pakke i meg hele tiden heller pga blodsukkeret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. november 2009 #188 Del Skrevet 4. november 2009 Har du fått snakket med jordmor-hurpa enda da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. november 2009 Forfatter #189 Del Skrevet 4. november 2009 Skal sette meg i bilen å dra nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. november 2009 #190 Del Skrevet 4. november 2009 Skal sette meg i bilen å dra nå Lykke til! Kjenner jeg er så innihampen irritert på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. november 2009 #191 Del Skrevet 4. november 2009 Lykke til med jordmor-prat idag, og du må la henne virkelig få høre hva du synes om saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. november 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 4. november 2009 Jaaaadaaaa.... strenge meg fortalte jo virkelig hvor skapet skal stå Nei... Men jeg klarte iallefall å få sagt det og om jeg må få si det selv var jeg ganske så kjølig mot henne hele timen.. Hun kunne jo selvfølgelig ikke skjønne hvor det kom ifra, men la seg langflat og beklagde så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. november 2009 #193 Del Skrevet 4. november 2009 Hun kunne ikke skjønne det nei... Jaja, bra du fikk sagt fra i hvert fall da, selv om du ikke fikk kjeftet så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 4. november 2009 #194 Del Skrevet 4. november 2009 Drittkjerring Men bra du fikk sagt litt ifra søtnos Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. november 2009 #195 Del Skrevet 4. november 2009 Bra du fikk sagt fra. Selv om hun hadde fortjent litt mer (Men vet hvor vanskelig det kan være. ) Bra du føler deg i grei form og at den lille har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. november 2009 Forfatter #196 Del Skrevet 5. november 2009 8 uker i dag Da har jeg vist om graviditeten i 4 uker nesten... ukene flyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 5. november 2009 #197 Del Skrevet 5. november 2009 Gratulerer med 8 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. november 2009 #198 Del Skrevet 6. november 2009 8 uker allerede! :dåne: Det er 1/5 ferdig det! Før du vet ordet av det sitter du der med en utflyttet huleboer i armene dine! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. november 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 6. november 2009 Huff... ikke si sånn Jeg gleder meg ikke til det enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. november 2009 #200 Del Skrevet 6. november 2009 Hva skjer med sladre bygda hos deg da... har ikke fått med meg det før nå jeg.. makan til jordmor... Håper ikke jeg får ei sånn ei... nei.... det bor tross alt 55000 her.. så har vel kanskje ikke det problemet.. pluss at jeg ikke er herfra Når er det påtide og skaffe seg jordmor da? Du som er litt inn i gamet allerede... Gratulerer med 8 uker overstått!!! Hvordan klarer du å holde styr på både denne boka og den andre... hadde gått rundt for meg.. Det er jo omtrent de samme personene som skriver i begge til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå