Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, så kjedelig med så mye ekstraarbeid... Men virker som dere greier å se litt positivt på det allikevel, at ting går jo faktisk sakte, men sikkert fremover! :jepp:

Dere har et lite sjarmtroll av en datter :hjerte:, håper hun er tilbake i form nå!

Ønsker dere en riktig god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er hun tilbake i godformen sin :nigo:

Det værste når hun er syk er jo at hun mister matlysten, også er hun jo lita for alderen så hun har ikke så mye å gå på... Men nå spiser hun normalt igjen :Nikke:

God helg til dere også :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååååååååååå teit jeg er!!!!

Jeg fikk tilbud av en kompis av meg å være følget hans på jubileumsfesten til bedriften han jobber i, men takket nei siden Ælen ikke stoler på at han klarer å holde fingrene av faten.. (noe han har rett i.. har ikke skjedd noe altså men fyren er hrlt vill..)

Så ialefall... her sitter jeg hjemme.. mange av vennene mine er på jubileet og hvem andre enn Thomas og Harald entrer scenen???? :kjefte:

Det er så surt å vite at jeg kunne ha vært der nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også :kose: På den annen side er det vel ikke sikkert at du hadde kost deg så veldig hvis du hadde reist når Ælen ikke likte det? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er ikke sikkert jeg hadde kost meg så mye... eller jeg hadde sikkert kost meg max, men ikke kost meg så mye når jeg kom hjem.. :riste: Jeg har en tendens til å hoppe ut i ting også kommer samvittigheten litt for sent.. :sjenert:

Men men... fikk enda en inviasjon utpå kvelden, men da var det jo allerede for sent.. :roll:

Så jeg var hjemme... sur som kefir.. :snurt:

Men men.. ny dag i dag :Nikke:

:klemmer: til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei hei! Har du fortsatt link til den sida du brukte som inspirasjon i fjor da du tok de stilige bildene av den lille skjønningen din med diverse bakgrunner? Skjønner du i det hele tatt hva jeg snakker om? :ler:

Håper du har det fint for tida! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååh ja jeg skjønner hva du snakker om, men kommer ikke på hva den het... Det var på en fotoblogg jeg ble inspirert husker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet også om en side med slike bilder, og jeg leita gjennom alle bokmerkene mine igår, for var sikker på at jeg hadde lagra den!

Men fant den ikke.. Sorry Mazzi!

:)

Håper alt er bra med deg DDuck :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var spatula som hadde nevnt linken til den i sin bok, men det var selvfølgelig i den gamle boka :)

Alt bra her Schnappsi :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh! den linken kjenner jeg at jeg også gjerne vil ha... hvis noen finner den... :sjenert:

hvordan går det med NAV og styret med arbeid, DDuck?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg har ikke hørt så mye mer enda.. :)

Venter enda på svar fra den fabrikken jeg var i kontakt med, men har en følelse av at de har glemt meg litt av så jeg burde vel kanskje ringe å purre litt ;)

Men dagene strekker ikke til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har ikke hørt så mye mer enda.. :)

Venter enda på svar fra den fabrikken jeg var i kontakt med, men har en følelse av at de har glemt meg litt av så jeg burde vel kanskje ringe å purre litt ;)

Men dagene strekker ikke til :fnise:

Ting tar tid med NAV :sukk:

Kanskje greit å purre litt ja, skader jo ikke å vise interesse og engasjement! :jepp: Men kjenner til det der med at det drøyer... :sjenert:

Ønsker deg ellers fine dager :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fri i dag :hoppe:

Det er lenge siden jeg har hatt fri på en uke dag!! Det skal feires med husvask :ler:

Håper alle som kanskje stikker innom her har en fin dag og en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin måte å tilbringe fridagen sin på, oppi vaskebøtta :tunge1: ....er det nå jeg skal si jeg har vaskeengel hver 14. dag? :lur:

Håper du får litt tid til å nyte at du har fri også :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri i dag :hoppe:

Det er lenge siden jeg har hatt fri på en uke dag!! Det skal feires med husvask :ler:

Håper alle som kanskje stikker innom her har en fin dag og en god helg :klemmer:

:hoppendeglad: for friiiiii!

Har "fri" jeg og (studiedag) :tongue:, men var forferdelig godt å få sove litt lenge! Jeg har hittil feiret med betaling av regninger, skal nå innom NAV, jordmor og arbeidsgiver med papirer og deretter rett på lesesalen.

Kos deg med vaskebøtta! ;) Deilig å få shina før helgen :klemmer:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å høre på vaskeengel-snakk :tunge1:

Jeg skal nok få feiret fridagen på andre måter også håper jeg :Nikke: Skal hente snuppa tidligere i barnehagen i dag så skal vi på besøk til venninne K og hennes gutt (som er like gammel som snuppa) og de har besøk av venninne Y fra Halden som ikke er her så ofte så det blir stas :hoppe:

Så må jeg til sentrum å kjøpe farsdagsgave :Nikke:

Nei nå må jeg kaste meg over vaskebøtte igjen.. hu hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...