Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Ja MMR vaksine :Nikke: Det er jo heldigvis bare en sprøyte istedet for to :)

Jeg vet ikke om helsestasjonene rundt i landet gjør alt likt, men her var det iallefall på 15mnd kontroll :) Neste sprøyte blir ikke før hun begynner i andre klassen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk :klem:

Dagen har vært fin til nå :jepp: Jobb fra 10-14 med masse trivelige kunder, middag på gatekjøkkenet og snart bursdag til lillesøster :Nikke:

Hun har invitert meg på fest i kveld også for å feire bursdagen sammen med vennene hennes, men jeg har ikke helt bestemt meg enda...

Jeg blir liksom den "eldgamle" røya på hele 25år sammen med en gjeng 19 åringer :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du "gamling" på fest i går eller? Rart det der, hvordan man blir utdatert med disse som er ferske utpå byen... :tongue:

Håper du har en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Har vært på noen fester og byturer hvor jeg har følt meg som en gamling jeg også. ;) Men i venninnegjengen er jeg heldigvis yngst. :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:klemmer: på dere også søtinger!

Dagan di går no :Nikke:

I dag har jeg vært hjeme med snuppelille for hun har sånn hoste og snørring.. ville ikke sende henne i bhg siden de er så mye ute der og været er ganske ruskete...

Jeg jobber i vei på min 50% stilling :fnise:

Venter på svar fra en internasjonal stor bedrift (som har en stor fabrikk her) på om jeg kan få praksisplass der sammen med ingeniørene og de tekniske tegnerene mens jeg tar utdannelsen min :Nikke: Hååååper at jeg får være der :jepp:

Utbyggingen går fortsatt saaaaakte men sikkert... hadde fått i all isolasjonen i gulvet og fått lagt gulvplatene over nesten ferdig da det kom et forferdelig regnvær og all isolasjonen ble søkkvåt og vi måtte ta den ut igjen :kjefte:

Så da måtte vi bygge et provisorisk skur i hagen og få låne en kapellhenger å pakke all isolassjonen inn i sånn at de forhåpentligvis tørker.. :rolleyes: Så altså: saaaakte, men sikkert framover :fnise:

Ellers har jeg egentlig ikke så mye å fortelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...