DDuck Skrevet 19. september 2011 Forfatter #5921 Del Skrevet 19. september 2011 Ja det ble skikkelig fest Verten måtte gå å legge seg før vi i det hele tatt kom oss på byen Hæla i taket og tenna i tapeten med andre ord Jada overnattingsbesøket gikk bare fint Hun har vært der omtrent en gang i mnd på overnatting siden i vår så hun er vant med det Hun og farmoren storkoser seg når de får være alene sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. september 2011 #5922 Del Skrevet 19. september 2011 Åh, så koslig for dem begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. september 2011 #5923 Del Skrevet 20. september 2011 Godt du fikk en ordentlig fest! Jeg har en kollega som inviterte til åpent hus i anledning 50-års dagen sin i sommer. I invitasjonen sto det at det var åpent hus fra kl 14.00 og utover, at det ville bli grilling og kaker, og at kl 23.30 var det fritt frem for å feste videre, men da kom hun til å legge seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. september 2011 #5924 Del Skrevet 20. september 2011 Den festen hørtes gøy ut - det skal feires at man har blitt 25 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. september 2011 #5925 Del Skrevet 20. september 2011 Høres ut som en flott fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. september 2011 #5926 Del Skrevet 22. september 2011 Så bra festen var vellykket. Håper du har en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. september 2011 Forfatter #5927 Del Skrevet 22. september 2011 Har hatt en fin uke til nå Var sliten til langt utpå mandag I dag har vi vært på 15 mnd kontroll med snuppa Hun fikk sprøyte og var sååå flink Gråt litt akkurat når hun fikk sprøyta, men det gikk kjempefort over Lita er hun enda... bitteliten 8950g og 76,5cm :nikke Tipper de fleste små KG-jentene har tatt henne igjen Nå skal jeg gjøre meg klar til jobb til alle dere som har vært innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. september 2011 #5928 Del Skrevet 22. september 2011 Her er vel lillemor snart 11 kg, og nærmer vel seg 80 cm - skal stikke innom helsestasjonen neste uke å få veid å målt henne Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2011 #5929 Del Skrevet 22. september 2011 Tipper S har tatt henne igjen innen jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. september 2011 #5930 Del Skrevet 22. september 2011 Det er jo ingenting galt med å være liten!! Vi små klarer oss vi også! (selv om jeg bare er lav da, ikke spesielt tynn... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. september 2011 Forfatter #5931 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Må vel kanskje skrive noen ord her.. Blir lite skriving på meg om dagen både her og i andres dagbøker, men jeg er innom og leser meg opp litt nå og da Her går dagene unna.. Jeg har blirr litt småforkjøla så formen er ikke på topp men må vel jobbe alikevel... Ælen begynner også å bli syk.. herregud Snakker om en som holder på å DØ hver gang han skal svelge fordi at han har vondt i halsen Snuppeluri is still going strong, men vi bare venter på feber etter vaksinen hun fikk forrige uke.. HS sa at det tok en uke før det kom noe reaksjon på den vaksina... Hun har foresten lært seg mye rart i det siste også Blir forbauset nesten hver dag over henne Ellers går dagene i kjøttkakesteiking, bollebaking, gardinstryking og bytting, klesvask, oppvaks, brodering, strikking og nesepussing.. Jeg har tatt fram adventskalenderen som jeg begynte å brodere på før jul i fjor Blir nok ikke ferdi til denne jula heller, men det er en koselig høstsyssel Endret 28. september 2011 av DDuck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. september 2011 #5932 Del Skrevet 28. september 2011 Skikkelig husmorhverdag! Håper Ælen blir fort god igjen. Jeg synes nesten det er mer slitsomt når mannfolka er syke enn når jeg er syk selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. september 2011 Forfatter #5933 Del Skrevet 28. september 2011 Ja det er slitsomt Føler brått jeg har to barn i hus Husmordager ja.. hadde jeg heller bare brukt ferdighetene mie på å vaske å rydde så hadde jeg ikke irritert meg så mye over at ting ikke ble gjort her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. september 2011 Forfatter #5934 Del Skrevet 28. september 2011 I dag har vi vært på trivelig pannekakekvelds hos FrkHøne Luna_82 var også der med mann og barn så det ble masse leking og kos med ungene Herlige greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. september 2011 #5935 Del Skrevet 28. september 2011 Så koslig Jeg må ærlig innrømme at jeg allerede nå er på julekjøret.. Jeg sitter å leser i gamle blad fra julen i fjor Og bare venter på at slutten av november skal komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. september 2011 Forfatter #5936 Del Skrevet 28. september 2011 Det er aldri for tidlig å begynne å tenke på jula Plutselig er den bare her å da angrer man på at man ikke startet tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 28. september 2011 #5937 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Ordentlig husmorhverdag ja! Håper den største babyen blir frisk snart Syns du har lagt ut så mange herlige bilder av Dina på fb i det siste To julegaver er handlet inn, og venter nå bare på ønskelister! Aldri for tidlig å begynne som du sier Jeg har allerede bestemt meg for hva jeg slags strikkeprosjekter jeg skal ha til neste jul jeg da Endret 28. september 2011 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. september 2011 Forfatter #5938 Del Skrevet 28. september 2011 Du er så tidlig ute du ja Ja snuppa er så herlig for tiden Har lyst å spise henne opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 29. september 2011 #5939 Del Skrevet 29. september 2011 De er fine de små, kunne kysset snuppa i filler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2011 #5940 Del Skrevet 30. september 2011 Har hatt en fin uke til nå Var sliten til langt utpå mandag I dag har vi vært på 15 mnd kontroll med snuppa Hun fikk sprøyte og var sååå flink Gråt litt akkurat når hun fikk sprøyta, men det gikk kjempefort over Lita er hun enda... bitteliten 8950g og 76,5cm :nikke Tipper de fleste små KG-jentene har tatt henne igjen Nå skal jeg gjøre meg klar til jobb til alle dere som har vært innom Er det sprøyter på 15 mnd også??? Vel..... 81cm og 11.740 på 1 års kontrollen i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå