Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så gøy med første barnehagedag :hoppe:

Det går seg nok til med tilvenningen, plutselig står du igjen alene mens hun bare vil leke med de andre barna :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det med barnehagejenta? :)

Skrevet

det går så fint :nigo:

I dag har hun vært alene i barnehagen helt fra 10-15.30 :jepp:

Hun er kjempeflink :)

Men merker fort på henne at det er et helt annet aktivitetsnivå der enn hjemme :ler: Hun er rimelig sulten og trøtt utover ettermiddagen ifht til hva hun normalt sett er :fnise:

Skrevet

Så flink hun er som var så lenge i barnehagen uten mamma i nærheten :jepp:

Skrevet

Ja det gikk ikke så bra når jeg var der da :ler:

Hver gang hun så meg ble hun fornermet og satt i hylinga :fnise: Men så lenge hun ikke så meg var alt fint :)

Skrevet

Så bra at det går fint i barnehagen! :) Hvor mye skal hun være der?

Skrevet

Så bra det går bra i bhg! :) Det er litt fælt når det ikke går så bra på innkjøring :fnise:

Håper alt står bra til med dere :klem:

Skrevet

Mazzi: Hun har hel plass så hun skal være der ca mellom ni og halv fire :Nikke: De foretrekker at ungene kommer senest klokka ni itilfelle de skal holde på med spesielle aktiviteter den dagen eller dra ut åp tur :jepp:

Det er en "utebarnehage".. Dvs at så lenge vær og forhold er overkommelige så er ungene ute :) Masse skog og lekeapparater på et stort fint område :)

Alt står bra til her Minttu :klemmer:

Skrevet

Hun kommer nok til og storkose seg i barnehagen, ja!

:)

Skrevet

Ja jeg tviler ikke :)

Nå skal jeg snart dra med henne så skal hun få være der hele dagen :)

Skrevet

Håper dagen i barnehagen gikk fint med Dina i dag :jepp: og Utebarnehage høres veldig bra ut! Greit med slike tilbud også.

Skrevet

Så bra det går så fint med henne i barnehagen. :jepp: Moro med utebarnehage da! Håper dere får en fin helg. :klemmer:

Skrevet

Gikk det bra med heldags i barnehagen i går? Nå er det snart helg, kanskje hun etterlyser barnehagen når det blir to dager fri... :ler:

:hug:

Skrevet

Utebarnehage er sikkert kjempemoro for ungene, men jeg skjønner meg ikke på de voksne som kunne tenke seg å jobbe der! :ler: Jeg var vikar på SFO og 1.-3.-klasse en stund for noen år siden, og da skulle vi en tur i "uteklasserommet" langt oppi skogen en dag, uten værforbehold. Da var jeg rimelig glad det bare var snakk om den ene dagen! :fnise:

God helg! :klemmer:

Skrevet

Det gikk kjempebra i går også :jepp:

Har nettopp vært å levert henne nå og avskjeden i dag gikk over alle forventninger :nigo: Hun gråt ikke før hun så at jeg gikk ut av porten ifht de andre dagene når hun har begynt å gråte allerede når jeg gav henne til en av de ansatte :ler:

I går fikk vi støpt både garasjegulv og ferdig ringmur i utbygget :) Så iløpet av helga skal det startes å snekre på utbygget :hoppe:

PÅ TIDE spør du meg... :glare:

Skrevet

Så bra at det går bra i barnehagen og med utbygget :)

Stå på i helga :) hehe

God helg :klem:

Skrevet

Utebarnehage er sikkert kjempemoro for ungene, men jeg skjønner meg ikke på de voksne som kunne tenke seg å jobbe der! :ler: Jeg var vikar på SFO og 1.-3.-klasse en stund for noen år siden, og da skulle vi en tur i "uteklasserommet" langt oppi skogen en dag, uten værforbehold. Da var jeg rimelig glad det bare var snakk om den ene dagen! :fnise:

God helg! :klemmer:

*signerer*

I går fikk vi støpt både garasjegulv og ferdig ringmur i utbygget :) Så iløpet av helga skal det startes å snekre på utbygget :hoppe:

PÅ TIDE spør du meg... :glare:

Så flinke dere er!!

:)

Skrevet

Du hadde ikke syns vi var så slinke om du viste hvor lang tid det har tatt :ler:

I kveld skal jeg drikke vin sammen med gode venninner :nigo: Gleder meg :)

Jeg har vært til frisøren å fått tatt litt på tjafsene også :) deilig :nigo:

Men hun nekta å klippe på lengden.. :glare:

Skrevet

Flink barnehagejente du har! Kommet seg veldig skjønner jeg :Nikke:

Utrolig kjekt med utebarnehager! Tror ikke vi har noen sånne i området her... litt kjedelig egentlig, for jeg kunne godt tenke meg det. Er nok godt for både voksne og barn å få leke ute (voksne mtp støynivå ;) )

Deilig å få tatt tjafsene! Jeg er altfor sløv med å gå for sånne småting :sjenert:

Håper du hadde en fin vinkveld i går :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...