Spatula Skrevet 29. juli 2011 #5721 Del Skrevet 29. juli 2011 Sinna fuglene er et must! og matprat sin app med oppskrifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #5722 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg har aldri skjønt helt dette med angry birds må jeg si Men det er sikkert for at jeg ikke har prøvd det heller Men de finnes til androide også og siden jeg ikke har lastet dem ned til nå så tror jeg at jeg kommer til å klare meg uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. juli 2011 #5723 Del Skrevet 29. juli 2011 Grattis med iphone da, du kommer ikke til å kjøpe deg noe annet igjen jeg elsker min! MEN apps er jeg ikke noe mye in å surfer på altså, jeg elsker min fordi jeg kan ha fb oppe(får som et sms hvis noen kommenterer) og elsker å ha internet og stor skjerm når jeg ikke er hjemme og må få sjekket noe. synes det er godt å ha you tube, yr.no, gulesider, og jo imdb bruker jeg ofte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. juli 2011 #5724 Del Skrevet 31. juli 2011 Tenk... jeg har ikke smart phone jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 31. juli 2011 #5725 Del Skrevet 31. juli 2011 Grattis med iPhone. Som det nevnes her så vil du ikke ha noe annet igjen. I tillegg til de vanligste som fb, vg, været osv kan jeg anbefale camera+ (fint å redigere bilder i) og Peggle (et spill jeg er helt avhengig av)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #5726 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Gleder meg til den kommer i posten Må vel vente helt til tirsdag eller onsdag Jeg vil ha NÅ I dag har vi hatt et lite middagsselskap Hadde venninne K med mann og barn og FrkHøne med mann og barn på besøk <så ble det servert hjemmelaget stroganoffgryte med elg oog potetmos ved siden og pannacotta med jordbærsaus til dessert edit: smileyfuck... Endret 31. juli 2011 av DDuck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 31. juli 2011 #5727 Del Skrevet 31. juli 2011 Grattis med ny telefon! veldig kjekt med smartphone altså, men har ikke iphone, så kan ikke ytre noe spesifikt om den... Den middagen..... mmmmm ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. august 2011 Forfatter #5728 Del Skrevet 1. august 2011 Har smartphone fra før også da (tror jeg.. ) Ha SE xperia mini... Syns den er bitteliten og treig så jeg er lei av den... Ja middagen ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. august 2011 #5729 Del Skrevet 1. august 2011 for ny telefon! Håper den kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. august 2011 Forfatter #5730 Del Skrevet 1. august 2011 Steike for et uvær Hele veien opp til huset vårt er ei stor elv! det er utgravd som juling..! Det lyner og tordner rett over huset og det slår ned overalt i bygda. Når jeg kjørte hjem fra jobb for en halvtime hadde jeg viskerene på max, men enda klarte de ikke å ta unna for regnet.. Jeg tuller ikke hvis jeg sier at regndråpene er et par cm i diameter.. Lynet slo også ned bare noen hundre meter unna meg når jeg var på tur hjem.. tøft Hver gang lynet har slått ned nå så har hårene på hele kroppen reist seg av elektrisiteten som følger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. august 2011 #5731 Del Skrevet 1. august 2011 Spatula = Når det tordner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. august 2011 #5732 Del Skrevet 2. august 2011 Wow, det hørtes ut som et skikkelig uvær! Jeg hadde nok ikke likt å vært hos deg, men kjære så, han er glad i tordenvær, og det er ikke mye av det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. august 2011 Forfatter #5733 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg eeeeelsker skikkelig tordenvær I dag er iphonen min kommet skal dra på posten å hente den straks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. august 2011 #5734 Del Skrevet 2. august 2011 Grattis med tlf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. august 2011 #5735 Del Skrevet 2. august 2011 Godt du er fan av tordenvær... hvis ikke kunne det der høres ut som noe panikkangst-utløsende for enkelte for tlf på posten i dag! Du får fortelle oss om du er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. august 2011 #5736 Del Skrevet 2. august 2011 iPhone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. august 2011 Forfatter #5737 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg er sålangt fornøyd Har fått lastet ned facer'n, vg, pent.no, banktjenester og litt spill så det mest nødvendige er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. august 2011 #5738 Del Skrevet 3. august 2011 Høres ut som om du er godt i gang med det nye leketøyet ditt Får lyst på ny telefon selv jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. august 2011 #5739 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Har fått lastet ned ... pent.no ... så det mest nødvendige er på plass Tenkte først på deilig.no eller hva det nå enn heter, og skjønte ikke helt hvorfor det hadde så høy prioritet... Endret 3. august 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. august 2011 Forfatter #5740 Del Skrevet 3. august 2011 Nei den har jeg ikke lasta ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå