Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sinna fuglene er et must! og matprat sin app med oppskrifter :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri skjønt helt dette med angry birds må jeg si :ler: Men det er sikkert for at jeg ikke har prøvd det heller ;)

Men de finnes til androide også og siden jeg ikke har lastet dem ned til nå så tror jeg at jeg kommer til å klare meg uten :ler:

Skrevet

Grattis med iphone da, du kommer ikke til å kjøpe deg noe annet igjen :fnise: jeg elsker min!

MEN apps er jeg ikke noe mye in å surfer på altså, jeg elsker min fordi jeg kan ha fb oppe(får som et sms hvis noen kommenterer) og elsker å ha internet og stor skjerm når jeg ikke er hjemme og må få sjekket noe.

synes det er godt å ha you tube, yr.no, gulesider, og jo imdb bruker jeg ofte :lol:

• Liker 1
Skrevet

Tenk... jeg har ikke smart phone jeg.

:ler:

Skrevet

Grattis med iPhone. :nigo: Som det nevnes her så vil du ikke ha noe annet igjen. ;)

I tillegg til de vanligste som fb, vg, været osv kan jeg anbefale camera+ (fint å redigere bilder i) og Peggle (et spill jeg er helt avhengig av)! :jepp:

Skrevet (endret)

Gleder meg til den kommer i posten :nigo:

Må vel vente helt til tirsdag eller onsdag :daane: Jeg vil ha NÅ :snurt:

I dag har vi hatt et lite middagsselskap :) Hadde venninne K med mann og barn og FrkHøne med mann og barn på besøk :Nikke:

<så ble det servert hjemmelaget stroganoffgryte med elg oog potetmos ved siden og pannacotta med jordbærsaus til dessert :nigo:

edit: smileyfuck...

Endret av DDuck
Skrevet

Grattis med ny telefon! :hoppe: veldig kjekt med smartphone altså, men har ikke iphone, så kan ikke ytre noe spesifikt om den...

Den middagen..... mmmmm ..... :sikle:

Skrevet

Har smartphone fra før også da :jepp: (tror jeg.. :klo: ) Ha SE xperia mini... Syns den er bitteliten og treig så jeg er lei av den...

Ja middagen ble bra :nigo:

Skrevet
:hoppe: for ny telefon! Håper den kommer snart :)
Skrevet

Steike for et uvær :regn:

Hele veien opp til huset vårt er ei stor elv! det er utgravd som juling..!

Det lyner og tordner rett over huset og det slår ned overalt i bygda.

Når jeg kjørte hjem fra jobb for en halvtime hadde jeg viskerene på max, men enda klarte de ikke å ta unna for regnet.. :daane:

Jeg tuller ikke hvis jeg sier at regndråpene er et par cm i diameter..

Lynet slo også ned bare noen hundre meter unna meg når jeg var på tur hjem.. tøft :sjarmor:

Hver gang lynet har slått ned nå så har hårene på hele kroppen reist seg av elektrisiteten som følger..

Skrevet

Spatula = :daane: Når det tordner..

Skrevet

Wow, det hørtes ut som et skikkelig uvær! Jeg hadde nok ikke likt å vært hos deg, men kjære så, han er glad i tordenvær, og det er ikke mye av det her :fnise:

Skrevet

Jeg eeeeelsker skikkelig tordenvær :nigo:

I dag er iphonen min kommet :hoppe: skal dra på posten å hente den straks :jepp:

Skrevet

Godt du er fan av tordenvær... hvis ikke kunne det der høres ut som noe panikkangst-utløsende for enkelte ;)

:hoppe: for tlf på posten i dag! Du får fortelle oss om du er fornøyd :Nikke:

Skrevet

Jeg er sålangt fornøyd :nigo:

Har fått lastet ned facer'n, vg, pent.no, banktjenester og litt spill så det mest nødvendige er på plass :fnise:

Skrevet

Høres ut som om du er godt i gang med det nye leketøyet ditt :jepp: Får lyst på ny telefon selv jeg nå... :fnise:

Skrevet (endret)

Har fått lastet ned ... pent.no ... så det mest nødvendige er på plass :fnise:

Tenkte først på deilig.no eller hva det nå enn heter, og skjønte ikke helt hvorfor det hadde så høy prioritet... :ler:

Endret av Mazilla
Skrevet

:ler:

Nei den har jeg ikke lasta ned :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...