Store My Skrevet 24. februar 2011 #5061 Del Skrevet 24. februar 2011 Hallo! Jeg jukser og begynner herfra. Jeg har tenkt å begynne å lese dagbøker igjen, men jeg har ikke sjans i havet om jeg skal lese meg opp. Så jeg bare leser fra nå av. Om det er noe spennende du har lyst til å oppsummere for meg (fra den siste måneden) er du hjertelig velkommen, men det er ingen tvang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #5062 Del Skrevet 25. februar 2011 Ja, men å vite hva du skal gjøre krever jo kreativitet! Prosjektet med lerret og tapet høres dessuten utvilsomt kreativt ut! Så det så Det ble veldig bra Vet ikke om jeg er heeeelt ferdig enda... Har limt en stripe tapet midt på lerretet og beiset i en passende farge på hver side av den.. Så skrev jeg teksten "Remind me that we'll always have each other..." på også Det er en strofe fra en sang av mitt og Ælen sitt favorittband. Helt enig i at det er kreativt å komme på å gjøre de tingene du skal gjøre!! Gleder meg til å se bilder!! Spent på den sorte blanke benkeplaten!! Benkeplaten ser knæsj ut sålangt Har fått på to lag heftgrunn og et lag maling.. Den er så blank at man omtrent kan speile seg i den Hallo! Jeg jukser og begynner herfra. Jeg har tenkt å begynne å lese dagbøker igjen, men jeg har ikke sjans i havet om jeg skal lese meg opp. Så jeg bare leser fra nå av. Om det er noe spennende du har lyst til å oppsummere for meg (fra den siste måneden) er du hjertelig velkommen, men det er ingen tvang. Heisann sveisann stranger Det skjer ikke så mye her.. Jeg pusser opp og leker kreativ og leker litt frisør innimellom Snuppa vokser sakte men sikker og sier "mamma" selv om hun ikke helt skjønner hva det betyr.. I går sa hun også "pappa" for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 25. februar 2011 #5063 Del Skrevet 25. februar 2011 Så koselig at hun sier mamma og pappa, selv om hun ikke helt skjønner hva det betyr enda. Hun skjønner det vel snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. februar 2011 #5064 Del Skrevet 26. februar 2011 Flink du er å gjøre en forandring! Enig at du er kreativ, du holder alltid på med noe!! Lurte på hvilken bleking du liker best?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. februar 2011 #5065 Del Skrevet 26. februar 2011 Blir spennende å se hvordan det blir. Du er så flink som gjør ting med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #5066 Del Skrevet 26. februar 2011 Flink du er å gjøre en forandring! Enig at du er kreativ, du holder alltid på med noe!! Lurte på hvilken bleking du liker best?? Jeg har ikke prøvd så forferdelig mange typer, men til striper liker jeg best blondor pulveret og til helbleiking liker jeg blondor krem... Har ellers egentlig bare prøvd Igora sin, men den syns jeg håret ble så tørt av.. Liker å holde på med ting jeg Blir spennende å se hvordan det blir. Du er så flink som gjør ting med en gang. Ja jeg må liksom gjøre det med en gang, hvis ikke blir det fort bare lagt litt lenger bak i hjernen og avglemt Nå er to strøk klarlakk kommet på I morgen blir det barnedåp der vi skal være faddere Blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #5067 Del Skrevet 27. februar 2011 Da var jeg endelig kommet hjem etter en lang dag med barnedåp og bunad Har hatt det kjempekoselig masse god mat og KAKER som jeg fikk smakt litt på Masse barn og voksne, fint vær og bare kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. februar 2011 #5068 Del Skrevet 28. februar 2011 Så bra du koste deg i dåp. Og at du fikk spist litt kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. februar 2011 #5069 Del Skrevet 28. februar 2011 Ok vettu hvor jeg kan kjøpe alright bleking?? Må jeg være frilanser tro eller kan man kjøpe proff produkter på nett?? Jeg har så lyst på striper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #5070 Del Skrevet 28. februar 2011 hmmm... Jeg gjorde et kjapt søk på ebay og fant Blondor der iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. februar 2011 #5071 Del Skrevet 28. februar 2011 hmmm... Jeg gjorde et kjapt søk på ebay og fant Blondor der iallefall.. ok, hadde du stolt på at det var ekte vare liksom??? blir småusikker, men vil helst ikke kjøpe butikk dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #5072 Del Skrevet 28. februar 2011 Det ser iallefall helt ekte ut Jeg hadde nok kommet til å kjøpt det Har aldri hatt problemer med ting jeg har kjøpt på ebay.. Du får bare se på selgerens rating og se kommentarer andre folk har lagt igjen hos dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #5073 Del Skrevet 28. februar 2011 I dag har jeg vært på Skeidar og kjøpt to hyller som jeg skal henge opp på en vegg i stua Så har jeg laget decoupage på noen hvite rustikke kubbelys Skal kline på litt klarlakk på benkeplaten litt senere slik at jeg kan begynne å bruke den snart Det er utrolig hvor hemma man blir på kjøkkenet når man ikke kan bruke plata.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. mars 2011 #5074 Del Skrevet 1. mars 2011 Er benken din ferdig eller? *nysgjerrig* Du er flink til å alltid ha et prosjekt på gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. mars 2011 #5075 Del Skrevet 1. mars 2011 Det ser iallefall helt ekte ut Jeg hadde nok kommet til å kjøpt det Har aldri hatt problemer med ting jeg har kjøpt på ebay.. Du får bare se på selgerens rating og se kommentarer andre folk har lagt igjen hos dem Sant det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #5076 Del Skrevet 1. mars 2011 Er benken din ferdig eller? *nysgjerrig* Du er flink til å alltid ha et prosjekt på gang!! Skal ha et lag til med klarlakk på i kveld Gidder ikke å ta noe bilder før jeg har fått vekk den heeeeslige maskeringsteipen Jeg liker å ha prosjekter på gang Da føler jeg meg ikke så udugelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #5077 Del Skrevet 1. mars 2011 Nå er siste laget klarlakk kommet på Nå skal det bare få stå å tørke og godgjøre seg I dag har vi vært hos mamma og spist middag og etterpå i 30 årsdag til snuppa sin gudfar Snuppa klarer ikke brødmat og brekker seg og spyr (ganske ofte) når vi prøver å gi henne det, men i dag spiste hun en og en halv skive loff med smør på med stor lyst Jeg ble så glad Så nå skal jeg gi henne loff i et par uker og introdusere litt grovere varianter etterhvert som hun blir skikkelig vant med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. mars 2011 #5078 Del Skrevet 1. mars 2011 Så bra at spiste litt loff uten å reagere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. mars 2011 #5079 Del Skrevet 1. mars 2011 Udugelig er vel det siste du er. Gleder meg til å se resultatet. Så fint at snuppa ville ha loff. Bra plan å introdusere grovere ting litt etter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. mars 2011 #5080 Del Skrevet 6. mars 2011 bløter du opp brødbitene før du gir henne det? Kan hende det blir for tørt ellers. Her fikk poppel halvgrovt brød (skalk de første gangene) før jeg skar bort skorpene hadde på smør og banos/leverpostei/prim skar opp i små biter som jeg "badet" i melk så de ble myke. Deretter fikk hun dem og storkoste seg - når går det kjempebra med brødskive bare den er myk nok smatter og koser seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå