DDuck Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #4881 Del Skrevet 20. januar 2011 Hehe.. :tunge: Høy smerteterskel du... det tror jeg egentlig ikke Altså det var jo vondt da, men ikke like vondt som det var mellom skulderbladene eller på leggen Denne svidde mer enn den var vond.. Og nå klør den så jeg holder på å dø Den gror som juling.. masse av skorpa er falt av allerede og jeg har en tendens til at det klør når sår gror.. Så jeg sliter litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 21. januar 2011 #4882 Del Skrevet 21. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. januar 2011 #4883 Del Skrevet 21. januar 2011 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #4884 Del Skrevet 21. januar 2011 God helg og til dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. januar 2011 #4885 Del Skrevet 21. januar 2011 Planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #4886 Del Skrevet 21. januar 2011 Njæææ... har vært hos mamma i dag og spist taco Resten av kvelden skal vi bare kose oss med TV og strikking Blir vel kun jeg som skal strikke da I morgen kommer ei venninne på kveldinga som jeg skal fikse håpret på :jepp. Hun har hatt det litt tøft den siste tiden så jeg sitter å pønsker på hvordan jeg kan freshe henne skikkelig opp slik at hun føler seg litt ovenpå igjen Enn dere? Er godestingen blitt bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. januar 2011 #4887 Del Skrevet 21. januar 2011 Det hørtes deilig ut. Skulle gjerne hatt en sånn venninne jeg og, for jeg føler meg lite fresh for tida.. Kjekt å kunne kombinere hårfiksing og venninneskravling da! Dårlig med planer her. Godestingen ( ) er bedre, heldigvis. Eller han har litt vondt i magen nå, men det tror jeg bare er fordi han har forspist seg litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #4888 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg tror folk trenger å føle seg litt freshere (eller i det minste ha noe annet å tenke på en liten stund) når de ikke har det så lett.. Bra at han føler seg bedre da Du får komme hit å skravle så kan jeg freshe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #4889 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg håper jeg er like fin i morgen som det jeg føler meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #4890 Del Skrevet 23. januar 2011 Begynner å føle meg småstygg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. januar 2011 #4891 Del Skrevet 23. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #4892 Del Skrevet 23. januar 2011 haha Jeg er ikke så pen i dag nei Men formen er absolutt grei Er gaaaaanske tørst og har en dundrende hodepine, men den får jeg fiksa med litt paracet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #4893 Del Skrevet 23. januar 2011 Forresten så blir jeg og badevekta bare bedre og bedre venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. januar 2011 #4894 Del Skrevet 23. januar 2011 Forresten så blir jeg og badevekta bare bedre og bedre venner Så flott! Jeg kan nok ikke si det samme (sa hun og spiste superchips til frokost )... Sørg for å drikke masse sammen med paraceten, så ikke du blir helt dehydrert etter gårsdagens festligheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #4895 Del Skrevet 23. januar 2011 Men superchips er jo nesten som superfrokost da Ja jeg drikker det jeg er mann (kvinne) for Takk gud for pepsi max og sjampagnesaft til dagen derpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. januar 2011 #4896 Del Skrevet 23. januar 2011 Men superchips er jo nesten som superfrokost da Nemlig! Og supplert med litt Smash må jeg vel bare bli smashing?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. januar 2011 #4897 Del Skrevet 23. januar 2011 Nemlig! Og supplert med litt Smash må jeg vel bare bli smashing?? Kan ikke bli annet en suksess det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 23. januar 2011 #4898 Del Skrevet 23. januar 2011 Alle vet jo at om noe er mindre usunt enn andre ting, kan det kalles sunt. Så da er superchips sunt, du kan si du har spist grønnsaker til frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #4899 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg liker tankegangen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. januar 2011 #4900 Del Skrevet 24. januar 2011 Flere enn meg som hadde fine søndagsfrokoster ser jeg. Ble tortillachips på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå