Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :nigo:

----------------

I dag har snuppa fått fiskeboller til middag :jepp: Det var stas :jepp:

Og hun blir bare flinkere og flinkere å sitte i høystolen sin :) Og blid og god hele dagen :rødme:

Måtte filme henne litt i dag når vi spiste middag for hun var så blid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei schnuppa :klemmer:

så fort hun vokser!! skulle ønske jeg hadde FB nå så jeg kunne sett bilder!! :sukk: kan bare forestille meg hvor skjønn lille snupp er!! :)

legger igjen en :hug: til deg! vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun vokser fortere enn jeg får tid til å tenke nesten :fnise:

Jeg syns jo ikke det er lenge siden jeg var påre 10 uker på vei og nå er jentungen over 7 månder :dåne:

Ja det er synd du ikke er på FB.. :sukk: Du får skaffe deg et alter ego som kan få profil der :lur:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tenk at hun nærmer seg faktisk ett år snart!! Lille T til LilleEkorn blir jo ett år i mars.. :dåne: herremin som tiden flyr!!! :dåne:

hehe, alterego ja.. :lur: kan nok hende jeg dukker opp igjen etterhvert.. ikke helt klar enda, men skal ikke se bort i fra at det skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har et nytt kapittel startet i livet mitt...

Jeg legger ned salongen :Nikke:

Jeg ser ikke for meg å fortsette med det når permisjonstiden min er ferdig, og ikke har jeg lokale eller plass hjemme til å starte opp :riste: Men jeg syns det er litt deilig jeg.. :fnise:

Det skal bli godt å ha en arbeidsgiver igjen og ikke måtte tenke på økonomi hele tiden.. Det blir godt å vite at penger kommer inn på konto til fast tid uansett :jepp:

Så nå er det bare å starte å se seg om etter jobber :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg egentlig ikke bestemt meg for.. :)

Kunne gjerne tenkt meg å gjøre noe annet en stund.. eller ha bare en liten stilling, 50% eller mindre, som frisør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være både vemodig og deilig. Du slipper nok unna noen bekymringer. :Nikke:

Lykke til med jobbsøking! Skal du vente litt med skole?

Herlig at Dina er så blid og fornøyd jente. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger skoleringen litt på is inntil jeg finner ut hva jeg har lyst til :jepp: Gidder ikke bruke masse penger på et studie som jeg kanskje ikke intresserer meg for :)

Ja det er sykt at jeg må tenke på sånt.. :dåne: Jeg har det så bra hjemme, så jeg kunne egentlig tenkt meg å være dagmamma slik at jeg får fortsette å være hjemme :fnise:

Permisjonen min er ferdig i slutten av mars :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende vending DDuck! Forstår godt at du synes det er deilig å ikke behøve å tenke så masse økonomi hele tiden :jepp: Lykke til i jobbjakten fremover, og hold oss oppdatert på hvordan det går og hva du søker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk MaiL :klemmer:

Jeg blir nok å holde dere oppdatert ja :jepp:

Jeg tok kontakt med NAV i dag for å få et møte med saksbehandleren min for å finne ut hvilken vei jeg skal gå :) Så det var første steg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møte på NAV førstkommende fredag :Nikke:

Ellers har jeg ikke så mye fornuftig å si enda i dag... :klø:

Annet enn at jeg er kjempespent på Cypress sine vegne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo også tatt tatovering, jo. Den var kjempefin! Høres ut som du har litt høyere smerteterskel enn meg, siden du ikke synes det er så ille. Hehe. Jeg synes det er vondt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...