Spatula Skrevet 10. januar 2011 #4801 Skrevet 10. januar 2011 Skal se at "reinnrævva" forsvinner nå som du gir henne blåbærsaft for det binder magen, du kan også gi henne most eple
DDuck Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #4802 Skrevet 10. januar 2011 Det med most eple sa HHS også Men jeg prøvde å gi henne eple en gang og det var ikke noe særlig for å si det sånn Men jeg skal prøve på nytt i morgen
TuttaV Skrevet 10. januar 2011 #4803 Skrevet 10. januar 2011 Det med å ikke gi melk er noe som "henger litt igjen" i helse-Norge. Vi har lært at det er et veldig vanlig råd, men at det faktisk ikke er bevist noe som helst. Så du trenger hvertfall ikke være redd for å gi henne melk! Bedre med litt enn ingenting! Digital scrapping huh? Har ikke helt skjønt greia med det jeg altså, det må jeg innrømme... Nå driver jeg litt med "vanlig" scrapbooking når jeg får tid da, og jeg synes det er kjempestas å kunne pusle med noe koslig som ikke involverer pc. Men det er meg da
DDuck Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #4804 Skrevet 10. januar 2011 Jeg pusler med strikking og sying utenom PC, men suger på scrapping.. Dessuten er det jo så uhorvelig dyrt når man blir bitt av basillen Men digital fikk jeg til Har laget 7 sider i min nye kokebok
TuttaV Skrevet 11. januar 2011 #4805 Skrevet 11. januar 2011 Jeg pusler med strikking og sying utenom PC, men suger på scrapping.. Dessuten er det jo så uhorvelig dyrt når man blir bitt av basillen Men digital fikk jeg til Har laget 7 sider i min nye kokebok Det blir fort mye penger ja Du får vise litt frem da!
cypress Skrevet 11. januar 2011 #4806 Skrevet 11. januar 2011 Håper det går bedre med lille jenta deres nå, og at dere har fått i henne litt mat! Digital scrapping - er det på nett et sted? I så fall hvor? :klø: Jeg også fikser ikke "ordentlig" scrapping, så digital høres helt topp ut i mine ører. Er det som å lage en fotobok?
DDuck Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #4807 Skrevet 11. januar 2011 Nei Cypress.. ikke riktig slik Jeg bruker et program som heter Photoscape som man får lastet ned gratis fra net Så har jeg googlet "digital scrapping freebies" og lastet ned forskjellige ark, pynt, skrifter o.l som jeg har plotta inn i prgrammet... Så lager jeg det der.. Jeg kan linke til en blogg der det er veldig godt forklart Her er det forklart med teskje Jeg viser gjerne frem Tutta
DDuck Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #4808 Skrevet 11. januar 2011 Fanden! De er for store til å laste opp både her og i imageshack
TuttaV Skrevet 11. januar 2011 #4811 Skrevet 11. januar 2011 (endret) Du kan fx bare åpne bildene i paint, velge "Bilde" og så "Strekk/Forskyv" i verktøylinjen. Der kan du fx halvere str ved å skrive inn 50 % i loddrett og vannrett, og vips, så har du et mindre bilde. Da trengs det bare å lagres med nytt navn *edit: og ikke minst, legges ut her Endret 11. januar 2011 av TuttaV
DDuck Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #4813 Skrevet 11. januar 2011 Her er tre av sidene jeg har laget
Mazilla Skrevet 11. januar 2011 #4815 Skrevet 11. januar 2011 Wow, du er jo kjempeflink! Har du ikke nettopp begynt med dette? Ser jo helt proft ut! Kan du printe det ut eller bestille det i kokebokformat etterhvert, hvis du ønsker det?
Småkjekset Skrevet 11. januar 2011 #4816 Skrevet 11. januar 2011 WOW!! Jeg er imponert Så utorlig flink du er!! Nesten sånn at jeg kunne tenke meg å bestille et eksemplar når du er ferdig
DDuck Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #4817 Skrevet 11. januar 2011 Fancy!!!! Wow, du er jo kjempeflink! Har du ikke nettopp begynt med dette? Ser jo helt proft ut! Kan du printe det ut eller bestille det i kokebokformat etterhvert, hvis du ønsker det? Begynte i går jo Jeg printer de ut så skal jeg se om jeg finner en album med sånne plastlommer som jeg kan sette dem inn i Kan sikkert bestille dem som fotobok en eller annen plass også WOW!! Jeg er imponert Så utorlig flink du er!! Nesten sånn at jeg kunne tenke meg å bestille et eksemplar når du er ferdig Tusen takk
Muffin! Skrevet 11. januar 2011 #4818 Skrevet 11. januar 2011 Så fint det blir! Og de muffinsene må prøves en gang.
DDuck Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #4819 Skrevet 11. januar 2011 De muffinsene er helt sykt gode De blir som brownies med bailey's-smak
TuttaV Skrevet 12. januar 2011 #4820 Skrevet 12. januar 2011 Kjempefine sider! Det med å lage kokebok digitalt var jo genialt! Skal prøve den baileysmuffinsen jeg og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå