Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du må gjerne bli legete :klem: Bare du har noen tips som ikke inkluderer sukkergreier som honning og melk og slikt :Nikke:

Det blir uansett hæla i taket og tenna i tapeten i kveld :fnise: Ælen har tatt med seg snuppa og dratt til hjemplassen sin mens ho mor er alene hjemme :lur: Så i kveld blir det jentefest med bestejentene mine for første gang siden før jeg giftet meg :nigo:

Vi ble gravid på rekke og rad vi, så siste av oss fikk baby for to mnd siden :jepp:

Dette skal bli überkoselig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne bli legete :klem: Bare du har noen tips som ikke inkluderer sukkergreier som honning og melk og slikt :Nikke:

Det blir uansett hæla i taket og tenna i tapeten i kveld :fnise: Ælen har tatt med seg snuppa og dratt til hjemplassen sin mens ho mor er alene hjemme :lur: Så i kveld blir det jentefest med bestejentene mine for første gang siden før jeg giftet meg :nigo:

Vi ble gravid på rekke og rad vi, så siste av oss fikk baby for to mnd siden :jepp:

Dette skal bli überkoselig :hoppe:

Sukkergreier er ikke legenes thing vettu ;) Jeg tenkte bare å høre om du 1) hoster? 2) hadde hatt/har feber? 3) ser noen hvite/gule prikker på mandlene dine? (4) mest vondt å svelge spytt eller mat?). Med svar på disse spm kunne jeg sagt noe om sannsynligheten for streptokokker, som du igjen bør gå til legen med, for da vil det jo lønne seg med antibiotika! :jepp:

Åh! Det hørtes ut som en utrolig koslig kveld med jentene!! håper du koser deg masse! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hoster tørrhoste ja... klær i halsen og er ingenting slimete... mandlene mine veit jeg ikke hvordan ser ut, så der kan jeg neppe svare :ler: Jeg har ikke hatt mye feber nei.. bare 0,5-1 grad høyere enn normalt.. ikke så mye at jeg har blitt utilpass av det... og det er mer vondt å svelge spytt enn mat :Nikke:

Nå er jeg også blitt snørrete og fått hodepine.. :snurt:

Festen vi var på var forøvrig gørrkjedelig, så jeg dro hjem tidlig... :jolie: Aldri vært så skuffa over en fest i hele mitt liv... trodde det skulle bli fart og fres, men gjennomsnittsalderen var på 50-60år.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har en virusinfeksjon (vanlig forkjølelse) som er i ferd med å tette litt igjen bihulene dine også. Er fordi det er virus, ikke noe vits med antibiotika :frown: men kjerringråd for å unngå skikkelig bihulebetennelse er å sove med hodet høyt (ekstra pute! :jepp:) og å holde nesa åpen (hvis den blir tett, bruk nesespray eller saltvann). God bedring :hug:

Så kjedelig at det ikke ble en vellykket fest! Hvorfor var plutselig gjennomsnittsalderen 50/60? Trodde dere bare skulle være bestejentene jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det var bare vi bestejentene på vors :jepp: Men så hadde vi kjøpt billetter til en julefest på ene samfunnshuset i bygda... Har hørt så mye bra om festene der, men når vi kom dit var det jo baaaare gamlinger så jeg ble sååå skuffa.. :tristbla:

Og da var liksom partystemningen over for min del....

Så vi dro derifra og på en pub og tok en øl så dro vi hjem.. :Nikke: Når jeg kom meg hjem var jeg så godt som edru... satt meg ned med strikkinga mi og strikket en times tid :fnise:

Så når jeg la meg var jeg helt fin i hodet så i dag er jeg ikke dårlig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig party liksom :fnise:

Men dere hadde det vel koselig på vors, og det er bra :)

Håper formen din snart blir bedre, god bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at festen var en skuffelse. Men håper du hadde det koselig på vors. :jepp: Og så var det jo kjekt at du ikke var fyllesyk i dag da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ofte er det jo vorsene som er koseligst uansett :jepp:

Deilig å ikke være fyllesyk i dag, men snørra renner og hodet er rimelig tett så formen er ikke på topp uansett :rolleyes:

Og jeg er jo slik som blir like syk som mannfolka når jeg blir forkjøla :ler: Stakkars Ælen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...