Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper alt er fint med den store halvtåringen dere har i hus :kose: og ikkeminst at du har klart å få vekk alt kattepisset :kjefte: usj usj..

Ha en fin helg! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sen gratulasjon til lille Dina som har blitt et halvt år allerede! :hoppe:

Huff, for et mareritt med den katten som kom seg inn. Jeg hadde vært så sint!

Håper dere får en fin helg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å DDuck!! Så utrolig søt du er!!!!!! :rødme:

Jeg fikk pakken du sendte i posten i dag, og jeg ble VELDIG glad da jeg så hva du hadde lagt med! Kunne ikke passet meg bedre!! :strix: Du er grei altså!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er deilig å ha baby som er glad i å sove lenge :nigo: I dag våknet hun ikke før klokka var 10, men lå lenge i sengen sin å pludret for seg selv slik at vi fikk strekke oss helt til kvart på 11 :hakeslepp::fnise:

I går kveld måtte jeg lage en til ladning av diabetes chocolate chip cookiesene mine :fnise: De har fått føtter å gå på av alle som har vært innom og samtlige ville ha oppskrift på dem :jepp:

Men de var gode altså :sikle:

Jeg stekte også en skinkestek som skal brukes til pålegg :Nikke:

Nå skal vi snart til sentrum en tur å ordne siste rest til svigers sine julegaver... Dumme meg hadde bestilt lerretsbilder av snuppa, men ikke sjekka ordentlig hva eg bestilt... så det kom to lerretsbilder uten ramme i posten :murvegg: Så vi må finne noe rammelignende eller et lerret å lime dem på så får jeg scrappe litt på dem... den størrelsen jeg har bestilt på bildene har de selvfølgelig ikke inne på hobbybutikken :rolleyes:

Så når vi har gort det skal vi en snartur innom snuppa sine oldeforeldre :Nikke: Oldemoren hennes har vært forkjøla i så mange uker og ikke tort å komme å hilse på henne... men jeg tipper at hun ikke er smittsom etter så lang tid :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a dette blir en koselig dag :jepp:

Nå er vi kommet hem og snuppa sover ettermiddagshvilen sin :)

Snart kommer gudforeldrene hennes og lille snuppa deres så skal vi fikse hår, spise lasagne, se håndballkamp og drikke litt viiiin :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så flink til å skrive i andres dagbøker for tiden, men jeg er innom å leser hver dag, for å se om du har det bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er så søte når de begynner å få tenner :rødme:

Håper at Poppel sine spretter ut snart, det buler som bare det og vi ser at det er like før de kommer gjennom tannkjøttet nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...