DDuck Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #4661 Del Skrevet 15. desember 2010 Aaaah, jamen da er hun jo en flinking alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. desember 2010 #4662 Del Skrevet 16. desember 2010 Aaaah, jamen da er hun jo en flinking alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 17. desember 2010 #4663 Del Skrevet 17. desember 2010 Håper alt er fint med den store halvtåringen dere har i hus og ikkeminst at du har klart å få vekk alt kattepisset usj usj.. Ha en fin helg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. desember 2010 #4664 Del Skrevet 17. desember 2010 Litt sen gratulasjon til lille Dina som har blitt et halvt år allerede! Huff, for et mareritt med den katten som kom seg inn. Jeg hadde vært så sint! Håper dere får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. desember 2010 #4665 Del Skrevet 17. desember 2010 Å DDuck!! Så utrolig søt du er!!!!!! :rødme: Jeg fikk pakken du sendte i posten i dag, og jeg ble VELDIG glad da jeg så hva du hadde lagt med! Kunne ikke passet meg bedre!! Du er grei altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #4666 Del Skrevet 17. desember 2010 Så koooselig at du ble glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #4667 Del Skrevet 18. desember 2010 Det er deilig å ha baby som er glad i å sove lenge I dag våknet hun ikke før klokka var 10, men lå lenge i sengen sin å pludret for seg selv slik at vi fikk strekke oss helt til kvart på 11 I går kveld måtte jeg lage en til ladning av diabetes chocolate chip cookiesene mine De har fått føtter å gå på av alle som har vært innom og samtlige ville ha oppskrift på dem Men de var gode altså Jeg stekte også en skinkestek som skal brukes til pålegg Nå skal vi snart til sentrum en tur å ordne siste rest til svigers sine julegaver... Dumme meg hadde bestilt lerretsbilder av snuppa, men ikke sjekka ordentlig hva eg bestilt... så det kom to lerretsbilder uten ramme i posten Så vi må finne noe rammelignende eller et lerret å lime dem på så får jeg scrappe litt på dem... den størrelsen jeg har bestilt på bildene har de selvfølgelig ikke inne på hobbybutikken Så når vi har gort det skal vi en snartur innom snuppa sine oldeforeldre Oldemoren hennes har vært forkjøla i så mange uker og ikke tort å komme å hilse på henne... men jeg tipper at hun ikke er smittsom etter så lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. desember 2010 #4668 Del Skrevet 18. desember 2010 Høres ut som om dere har planer for en kjempe koselig lørdag God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #4669 Del Skrevet 18. desember 2010 a dette blir en koselig dag Nå er vi kommet hem og snuppa sover ettermiddagshvilen sin Snart kommer gudforeldrene hennes og lille snuppa deres så skal vi fikse hår, spise lasagne, se håndballkamp og drikke litt viiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. desember 2010 #4670 Del Skrevet 18. desember 2010 Det hørtes koselig ut! Spesielt hvis Norge vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. desember 2010 #4671 Del Skrevet 18. desember 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. desember 2010 #4672 Del Skrevet 18. desember 2010 Så koselig lørdag. Og Norge er jo finaleklare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #4673 Del Skrevet 18. desember 2010 :epp: Veldig spent på finalen i morgen altså Siden de slo oss sist.... men vi kan vel ikke tape to ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. desember 2010 #4674 Del Skrevet 19. desember 2010 Klart Norge vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. desember 2010 #4675 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg er ikke så flink til å skrive i andres dagbøker for tiden, men jeg er innom å leser hver dag, for å se om du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #4676 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg er heller ikke så flink... Litt KG lei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. desember 2010 #4677 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg er ikke så veldig KG-lei egentlig. Er bare det at Poppel trenger mamman sin litt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #4678 Del Skrevet 20. desember 2010 SÅnn er det jo her også :rødme: Lillingen fikk sin første tann på lørdag *stolt mamma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. desember 2010 #4679 Del Skrevet 20. desember 2010 De er så søte når de begynner å få tenner :rødme: Håper at Poppel sine spretter ut snart, det buler som bare det og vi ser at det er like før de kommer gjennom tannkjøttet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. desember 2010 #4680 Del Skrevet 21. desember 2010 Håper du og lille D koser dere disse førjulsdagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå