Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

ååå savner vedovn jeg ......har bare EL vatten nå....men da har man bare termometer man stiller og så justerer ovnene av seg selv....greit det egentlig.......

men er et eller annet som er så kos med vedovn :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faktisk ingenting :ler:

Jeg hadde tenkt å prøve meg på vaniljefudge igjen siden den firrige ikke stivnet, men så gjorde jeg ikke det :fnise:

Jeg krysser også det jeg har, men forhåpningene er vel lik null :glare:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært deg ville jeg ha ringt til NAV forvaltning å hørt om pengene virkelig var på vei til konto, eller hva som er problemet.. Det er forvaltninga som overfører pengene ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forvaltning jeg prata med.. :sukk: De sa bare at pengene ikke sto til utbetaling enda og at søknaden som Ælen har sendt inn var til behandling enda... samme som sist altså.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ville jeg ha masjert til NAV lokal å forlangt å snakke med saksbehandleren og sitter der til saken var ferdigbehandlet!

Jeg vet om flere som har gjort det sånn :ler:

De må da skjønne at folk har barn og forsørge! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de skjønner tydeligvis ikke det :roll:

Jeg har sagt det til alle jeg snakket med på disse telefonsamtalene... jeg MÅ faktisk betale huslånet og kjøpe bleier til dattra mi... "Jooo, jaaa.... men vi skriver et notat vi så blir du kontaktet." Idiotas :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NAV :hjerte:

Nå har en snill nordlendingmann fikset alt sammen PLUSS at han foratalte meg at det alle andre jeg hadde snakket med sa om ar jeg ikke kunne få både sykepenger og foreldre penger samtidig var bare tull :strix:

Så jeg får etterbetalt 50% foreldrepenger fra oktober itillegg :strix:

ENDELIG!!!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...