DDuck Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #2581 Del Skrevet 1. juni 2010 Tænk ju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. juni 2010 #2582 Del Skrevet 1. juni 2010 Flott teppe Nå får du pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. juni 2010 #2583 Del Skrevet 1. juni 2010 Kjempefint teppe. Har du fått pakket bagen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #2584 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg skal begynne tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. juni 2010 #2585 Del Skrevet 1. juni 2010 Så fint teppe du har laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #2586 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg skulle begynne å pakke, men så gikk jeg forbi kjøleskapet og plutselig måtte jeg bare rydde i det.. Også måtte jeg på butikken en tur.. Og nå er det CSI på tv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. juni 2010 #2587 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvor kommer denne motviljen mot å pakke fra?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #2588 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg vet ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. juni 2010 #2589 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Om du ikke får med deg noe bag når tiden er inne, så blir jeg ikke overraska Begynner sikkert å pakke bagen lenge før jeg trenger jeg. Lenge før jeg er så langt på vei som deg Endret 1. juni 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. juni 2010 #2590 Del Skrevet 1. juni 2010 Du burde pakka bagen den dagen du fikk vite at du var gravid, for da hadde du sikkert motivasjon til alt sånne ting. Men da hadde du sikkert rota bort hele bagen før tiden kom. Hadde i alle fall jeg gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. juni 2010 #2591 Del Skrevet 2. juni 2010 Kjempefint teppe!! Jeg er imponert! Ny dag, nye muligheter for pakking av bag... Jeg tenker du er glad du bare må forholde deg til oss elektronisk her inne, du hadde vel klappet til hver og en av oss for lengst hvis vi hadde vært fysisk tilstede og mast som vi gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 2. juni 2010 #2592 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg ser for meg fødsel på gang, ambulanse på vei, ei pustende og pesende Dinedama som konsentrerer seg om rier og en überstressa Ælen som løper rundt for å pakke fødebag... Det finnes en god gammel tråd om fødebagen på gravid et sted. Ei havna i akkurat den situasjonen jeg skisserer her oppe - og mannen hennes presterte å pakke et kneipbrød eller noe i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. juni 2010 #2593 Del Skrevet 2. juni 2010 Må jo ha med litt niste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. juni 2010 #2594 Del Skrevet 2. juni 2010 Kneipbrød Ja, det frister nok midt i en fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2595 Del Skrevet 2. juni 2010 Kneipen ja Den må jeg ikke glemme.. Nei Ælen mener også det er på tide at jeg gjør det, så når han dro i morges drog han fram baggen å slang den midt på gulvet å sa at i dag hadde jeg tid til å pakke.. Så jeg må vel pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 2. juni 2010 #2596 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg ser for meg fødsel på gang, ambulanse på vei, ei pustende og pesende Dinedama som konsentrerer seg om rier og en überstressa Ælen som løper rundt for å pakke fødebag... Det finnes en god gammel tråd om fødebagen på gravid et sted. Ei havna i akkurat den situasjonen jeg skisserer her oppe - og mannen hennes presterte å pakke et kneipbrød eller noe i den duren Slik var det for oss. Jeg gikk rundt med vondt i magen og venta på ambulansen mens kjære sprang som ett piska skinn og leita fram diverse som jeg skulle ha med meg... Neste gang skal jeg pakke bagen 2 måneder før termin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2597 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja du har vel lært du Jeg skulle vel ha lært av din erfaring jeg også, men siden det ikke har skjedd noe til nå er jeg enda rolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 2. juni 2010 #2598 Del Skrevet 2. juni 2010 Var det ikke du som skulle føde i søvne da? Snu seg, plutselig *plopp* - og så bare ligger hun der? Da trenger du ikke fødebag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. juni 2010 #2599 Del Skrevet 2. juni 2010 3 uker igjen?! Oi!!! Her må man følge med utover! Begynner du å bli sliten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2600 Del Skrevet 2. juni 2010 Var det ikke du som skulle føde i søvne da? Snu seg, plutselig *plopp* - og så bare ligger hun der? Da trenger du ikke fødebag da Jo det var vel noe sånt Men jeg må vel på sykehuset etterpå uansett, så det er kjekt å ha baggen da? :klø: 3 uker igjen?! Oi!!! Her må man følge med utover! Begynner du å bli sliten? Begynner å bli sliten? Jeg er sliten ja Mest lyst å bli ferdig i dag, men... synd man ikke kan bestemme datoen selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå