Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle begynne å pakke, men så gikk jeg forbi kjøleskapet og plutselig måtte jeg bare rydde i det.. :sjenert:

Også måtte jeg på butikken en tur.. Og nå er det CSI på tv.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du ikke får med deg noe bag når tiden er inne, så blir jeg ikke overraska :ler:

Begynner sikkert å pakke bagen lenge før jeg trenger jeg. Lenge før jeg er så langt på vei som deg :tunge1:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde pakka bagen den dagen du fikk vite at du var gravid, for da hadde du sikkert motivasjon til alt sånne ting. :fnise: Men da hadde du sikkert rota bort hele bagen før tiden kom. Hadde i alle fall jeg gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Kjempefint teppe!! :jepp: Jeg er imponert!

Ny dag, nye muligheter for pakking av bag... :lur: Jeg tenker du er glad du bare må forholde deg til oss elektronisk her inne, du hadde vel klappet til hver og en av oss for lengst hvis vi hadde vært fysisk tilstede og mast som vi gjør... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg fødsel på gang, ambulanse på vei, ei pustende og pesende Dinedama som konsentrerer seg om rier og en überstressa Ælen som løper rundt for å pakke fødebag... :lol:

Det finnes en god gammel tråd om fødebagen på gravid et sted. Ei havna i akkurat den situasjonen jeg skisserer her oppe - og mannen hennes presterte å pakke et kneipbrød eller noe i den duren :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Kneipen ja :lol: Den må jeg ikke glemme.. :lol:

Nei Ælen mener også det er på tide at jeg gjør det, så når han dro i morges drog han fram baggen å slang den midt på gulvet å sa at i dag hadde jeg tid til å pakke.. :sjenert:

Så jeg må vel pakke :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg fødsel på gang, ambulanse på vei, ei pustende og pesende Dinedama som konsentrerer seg om rier og en überstressa Ælen som løper rundt for å pakke fødebag... :lol:

Det finnes en god gammel tråd om fødebagen på gravid et sted. Ei havna i akkurat den situasjonen jeg skisserer her oppe - og mannen hennes presterte å pakke et kneipbrød eller noe i den duren :lol:

Slik var det for oss. Jeg gikk rundt med vondt i magen og venta på ambulansen mens kjære sprang som ett piska skinn og leita fram diverse som jeg skulle ha med meg...

Neste gang skal jeg pakke bagen 2 måneder før termin... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du har vel lært du :lol:

Jeg skulle vel ha lært av din erfaring jeg også, men siden det ikke har skjedd noe til nå er jeg enda rolig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke du som skulle føde i søvne da? Snu seg, plutselig *plopp* - og så bare ligger hun der?

Da trenger du ikke fødebag da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: 3 uker igjen?! Oi!!! Her må man følge med utover! :jepp: Begynner du å bli sliten?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke du som skulle føde i søvne da? Snu seg, plutselig *plopp* - og så bare ligger hun der?

Da trenger du ikke fødebag da :jepp:

Jo det var vel noe sånt :jepp:

Men jeg må vel på sykehuset etterpå uansett, så det er kjekt å ha baggen da? :klø:

:hakeslepp: 3 uker igjen?! Oi!!! Her må man følge med utover! :jepp: Begynner du å bli sliten?

Begynner å bli sliten? ;)

Jeg er sliten ja :Nikke: Mest lyst å bli ferdig i dag, men... synd man ikke kan bestemme datoen selv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...